Соціальні медіа – внутрішнє застосування у бізнесі

Соціальні медіа - внутрішнє застосування у бізнесіКоли йдеться про використання соціальних медіа у бізнесі, ми зазвичай думаємо про налагодження відносин між компанією та її зовнішнім середовищем – споживачами, партнерами, зацікавленими сторонами. Але сучасні мережеві інструменти можуть бути застосовані і в межах організації – як майданчик для обміну ідеями і засіб вдосконалення внутрішніх комунікацій, а також діагностики.

Читати далі →

Новий погляд на безпеку

Новий погляд на безпеку Компанії постійно говорять про нові ідеї та інновації – як один з аспектів, необхідних для виживання бізнесу у сучасних умовах. Сьогодні мені хотілося б поділитися з вами однією такою ідеєю, на яку випадково натрапив у блозі Леоніда Каганова. І стосується вона безпеки у літаках. Адже принцип, який діє у цьому бізнесі сьогодні, абсолютно не враховує честь та гідність клієнтів (яким іноді доводиться роздягатися до нижньої білизни, аби довести обслуговуючому персоналу, що вони не намагаються пронести на борт заборонені предмети), і при цьому має дуже сумнівну ефективність.

Читати далі →

Кілька способів заробити на медичних сервісах

Кілька способів заробити на медичних сервісахНікому не хочеться хворіти. Особливо зараз, коли до традиційної епідемії додається ще й інформаційна істерія. Звичайно ж, це доставляє масу неприємностей і турбот. У першу чергу важко знайти кваліфікованого лікаря, а ще складніше потрапити до нього на прийом. Але винахідники світу цього не сплять. Вони зрозуміли, що надавати медичні послуги сьогодні можна за допомогою web 2.0, причому так, щоб це приносило клієнтові задоволення.

Читати далі →

Десять заповідей інноваційності

Десять заповідей інноваційностіВ одному зі своїх нещодавніх виступів відомий американський інвестор і блогер Гай Кавасакі (Guy Kawasaki) розглядав питання про «Мистецтво інновацій» і сформулював своєрідний маніфест з десяти пунктів про те, як створюється щось дійсно цінне для споживачів. Деякі з цих порад стосуються відомих речей, але деякі – досить несподівані.

Читати далі →

Проблема вибору: Що робити, коли хочеться все і відразу?

Problem of choiseЗапитайте у дитини, що вона хоче, морозиво чи шоколадку. І як правило отримаєте цілком логічну відповідь – і те, й інше! І хоча дорослі люди навчаються з часом приховувати свої бажання – все ж таки мислять вони подібними категоріями. Вони не хочуть стикатися з недоліками своїх виборів. Вони хочуть дешевше і найкраще: машини, які не забруднюють середовище; більше кредитів і менше відсотків; більше прибутку і менше ризику; більше вільного часу і більше грошей.

Читати далі →

IDEO: Мудрий хаос та анархічне управління

IDEO: Мудрий хаос та анархічне управлінняЖурнал Fast Company називає IDEO «найтитулованішою у світі фірмою дизайну нових продуктів». Каліфорнійська компанія за замовленнями організацій зі всього світу створила дизайн більше 5 тис. різних продуктів, включаючи першу комп’ютерну мишку для Apple, ноутбук для NEC, Palm V для Palm, та інші найрізноманітніші продукти – від дитячих зубних щіток і рибальських наборів до спеціальних пластикових пляшок для велосипедистів та офісних меблів. Як же цій компанії вдається створювати інноваційні продукти так ефективно, легко й натхненно?

Читати далі →

Казки нового часу

Казки нового часуНедавно у нашому блозі було розміщено добірку, де розповідається про компанії, які придумують історії й легенди про свої товари та послуги. Однак багато компаній, замість того щоб самим розповідати клієнтам казки, допомагають їм придумувати власні історії й доносити їх до інших споживачів. Як результат – стрімке зростання популярності й продажів.

Читати далі →

Менеджмент і наука щастя

Менеджмент і наука щастяЕфективність менеджменту тісно пов’язана з чинником мотивації, яка для кожного з нас є багаторівневою, але залежить від кінцевої мети нашого життя – щастя, і того що ми вкладаємо в це поняття. Але, як може показати відеозапис презентації відомого психолога Ненсі Еткофф (Nancy Etcoff), сучасна наука суттєво просунулася у розумінні справжньої ролі поняття щастя у людській діяльності.

Читати далі →

Розкажіть свою казку, або Товар із легендою

Розкажіть свою казку або Товар із легендоюКазки і легенди відіграють важливу роль у бізнесі насамперед тому, що люди дуже люблять розповідати історії про своє життя. Втім, клієнти не менше люблять слухати і читати цікаві історії, які можуть їм повідати ваші товари або послуги. Усе більше споживачів віддають перевагу не безликим стандартизованим продуктам, а тим, що мають свої легенди. Цю тенденцію треба враховувати, щоб завойовувати нових клієнтів та утримувати вже наявних. Як же це роблять успішні компанії?

Читати далі →

Кілька способів заробити на дитячому інтересі до дорослого життя

Кілька способів заробити на дитячому інтересі до дорослого життяЯк відомо, діти люблять у всьому наслідувати батьків. Тому іноді дуже важко пояснити дитині, чому “це тобі ще рано знати” або “ти ще не виріс”. А чому б не заробити на допитливості малюка, якого до того ж потрібно потроху готовити до дорослого життя. Багато компаній не соромляться адаптувати дорослі товари та сервіси для дитячої аудиторії.

Читати далі →