У кожного з нас щодня виникає багато ідей. Більшість із них ніколи не будуть втілені у життя. Втім, деякі ідеї все ж перетворюються у щось реальне. Яким же чином можна визначити, які ідеї заслуговують на існування, а які – ні? Відповідь на це питання намагається дати автор блогу Life Beyound Code Раджеш Сетті (Rajesh Setty).
Читати далі →Категорія: Ідеї/Інновації
Ідеї/Інновації
Зроби сам!
Що може бути краще сервісу, у якому основну й найбільш важливу частину роботи – креативну – бере на себе клієнт? Адже не потрібно шукати фахівців, готових ламати голову над розробкою новинок. Достатньо надати клієнтові інструмент для створення продукту, а потім просто продати йому готовий продукт – створений їм же.
Читати далі →Про інновації від засновника Amazon.com
Слухати Джефа Безоса (Jeff Bezos), засновника та керівника відомої у всьому світі компанії Amazon – це все-рівно, що ходити у школу стартапів, де провал є частиною навчальної програми швидкого підприємницького зростання, стверджує автор блогу Gigaom.
Читати далі →Стратегія фінту або Як перехитрити конкурентів
Як відомо, вирвати перемогу з рук суперника можна різними способами. Джордж Сток-молодший (George Stalk Jr.), старший віце-президент BCG, у своїй статті «Хитрі маневри проти агресивних конкурентів» пропонує так звану «стратегію фінту» – маневру, що змусить конкурента зробити неправильний крок або, навпаки, відмовитися від правильного. Так, принципово новими ці фінти не назвеш (вони вже давно відомі й широко застосовуються), але якщо їх використовувати свідомо, то можна перехитрити конкурентів: їм доведеться ламати голову над тим, щоб зрозуміти, які нові ходи ви винайшли. При цьому ви виграєте час і досягнете переваги в боротьбі за серця і гаманці споживачів.
Читати далі →Собачий бізнес
Для багатьох людей пес у домі – повноцінний член родини, любимчик і відрада. А для підприємців – можливість хорошого заробітку і привід для створення нових сервісів, на які хазяї з радістю будуть витрачати свої гроші. “Собачий бізнес” завжди буде актуальним. Песики ніби навчилися меркантильних штучок і знають, чого вимагати. “Любиш мене, хазяїн? Тоді плати!”
Читати далі →Зраджуйте своїм ідеям!
В умовах гіперкомунікації та інформаційного вибуху, які нас супроводжують, нові й проривні ідеї стають відомими нам зі все зростаючою швидкістю. Застиглі способи мислення, за які ми схильні триматися, можуть реально стати на перешкоді інноваційним проривам. Еймбер Наслунд (Amber Naslund) закликає бути більш динамічними у роботі з бізнес-ідеями.
Читати далі →Чи достатньо інноваційності у вашому бізнесі?
Директор British Business Angels Association щорічно отримує близько 800 пропозицій від підприємців, які прагнуть вдихнути життя у нову ідею. За різними прогнозами цього року їх кількість може сягнути 1200. Це просто вражає! Адже свідчить про те, що інновації та підприємництво продовжують розвиватися, а люди, які внаслідок кризи, можливо, залишилися без основної роботи, не падають духом і знаходять нове застосування своїм ідеям, стверджує один зі співавторів блогу Sterling Performance Річард Янг (Richard Young).
Читати далі →Декілька способів заробити на споконвічній проблемі
Іноді не варто щось видумувати в пошуках блискучої ідеї для бізнесу. Достатньо просто згадати кілька споконвічних побутових проблем або дрібних неприємностей, які трапляються з кожним із нас практично щодня. Як не крути, але позбутися від них назавжди – не вийде, а от заробити на цьому непогані гроші цілком можливо.
Читати далі →Краудсорсинг: Коли натовп – ваш персонал!
Термін “краудсорсинг” вперше з’явився на сторінках журналу Wired. Чи можна було тоді припустити, що через кілька років слово “crowdsourcing” стане настільки розповсюдженим у всьому світі. Сьогодні ж поняття краудсорсинг (яке, вочевидь, походить від терміну “аутсорсинг”, тобто передача частини робіт компанії назовні) розширилося і певною мірою еволюціонувало, пише журнал Biz Times.
Читати далі →Декілька способів продати клієнтові його очікування
Для компанії черга – це один із показників того, що її товари або послуги користуються попитом і відповідають інтересам клієнтів. Але для клієнта – це витрата часу, що часто-густо відбувається у некомфортних умовах. Тому одні компанії зосереджуються на тому, як скоротити очікування, а інші – просто заробляють на ньому. Вашій увазі пропонується декілька подібних способів.
Читати далі →