Декілька способів продати клієнтові його очікування

Декілька способів продати клієнтові його очікуванняДля компанії черга – це один із показників того, що її товари або послуги користуються попитом і відповідають інтересам клієнтів. Але для клієнта – це витрата часу, що часто-густо відбувається у некомфортних умовах. Тому одні компанії зосереджуються на тому, як скоротити очікування, а інші – просто заробляють на ньому. Вашій увазі пропонується декілька подібних способів.

Читати далі →

В Україні настане «інноваційна» лихоманка?

В Україні настане «інноваційна» лихоманка?Інноваційний підхід до управління – це та ланка, яка наразі може дозволити компаніям не лише пережити сьогоднішній шторм, а й вийти завтра з максимально розправленими вітрилами. Правда, за цей успіх варто платити ризиком – таке основне правило інновацій.

Читати далі →

Секрети успіху в 8 словах за 3 хвилини

Секрети успіху в 8 словах за 3 хвилиниВиступ Річарда Джона (Richard St. John) – своєрідна вибірка найкращих ідей, з якими він зазвичай виступає перед студентами вищих навчальних закладів. Як говорить сам Річард: “Це насправді двохгодинна презентація, яку я скоротив до трьох хвилин”.

Читати далі →

“Гарячі” гроші – наш порятунок?

Гарячі гроші - наш порятунок?Зараз економісти та бізнес-гуру ламають голову над проблемою оздоровлення світової фінансової системи й пропонують безліч рецептів. Дієвість багатьох із них під великим питанням. А деякі – доволі екстравагантні. Один із таких нетрадиційних рецептів – концепція “вільних грошей” германо-аргентинського комерсанта Сільвіо Гезелля (Sil’vio Gezell). До речі, вона дуже успішно була реалізована на практиці. Саме цій концепції була присвячена цікава стаття, що нещодавно вийшла у журналі “Компаньон”.

Читати далі →

Чому помирають стартапи?

Чому помирають стартапи?“Кілька років тому я працював над сервісом, який мав на меті забезпечити зручні он-лайн перемови між людьми у різних куточках світу. Тобто по суті це був чат, – пише автор блогу Geeks in Boston Шаймон Рура (Shimon Rura). – Разом з іншими розробниками ми були переконані, що відразу після запуску тисячі користувачів кинуться на наші ресурси і переповнять їх. Тому ми багато працювали над забезпеченням надійності та стабільності навіть при дуже великих навантаженнях. Чи варто говорити, що наш сервіс так ніколи й не здобув популярності. На нього ніколи не заходили ті тисячі користувачів, про яких ми мріяли!”

Читати далі →

Організація 2.0: перезавантаження

Організація 2.0: перезавантаженняCучасна компанія повинна бути гнучкою, легкою і готовою до перезавантаження і переформатування – це зумовлено новим рівнем очікувань з боку клієнтів і самих учасників. Але потрібні конкретні інструменти, які можуть допомогти компанії досягти цього і не втратити власної цілісності. Нерідко в цьому контексті згадують “дітей нової доби” – технології Web 2.0. Але що реально це означає для бізнесу?

Читати далі →

Кілька способів підлестити клієнтові

Кілька способів підлестити клієнтовіЗагальновідомо, що ринок доволі завзято рухається у бік кастомізації товарів. Усе, що може бути зроблене за замовленням і за особистими забаганками перевазі клієнта, повинне бути зроблене, тому що такі товари продаються найкраще.

Читати далі →

Як «електронне врядування» може допомогти подолати корупцію?

Як «електронне врядування» може допомогти подолати корупцію?Корупція гальмує подальший розвиток України. Купи грошей, які країна заробляє тяжкою працею, не доходять за призначенням, губляться на шляху, тобто не працюють. Вже стало поганою традицією цинічно глузувати над цим фактом, який далеко не обов’язково повинен мати місце. Але які кроки можуть якщо не подолати це явище, то принаймні зробити корупцію відносно невигідною?

Читати далі →

Пробники – найкращий спосіб отримати нових клієнтів

Пробники – найкращий спосіб отримати нових клієнтівДивовижно, як часто жадібність не дає змоги бізнесу отримувати додаткові прибутки. Адже якщо власник сам вірить в те, що його продукт вартий своєї ціни (або, що набагато краще – має для споживача вищу цінність, ніж встановлена на нього вартість) – тоді єдина причина, через яку потенційний клієнт ще не несе йому гроші – його необізнаність. Споживач сам не знає, що втрачає. Але варто лише йому показати це (дати безкоштовно або за якусь смішну ціну) – як потенційний клієнт перетвориться у реального і стане лояльним споживачем на довгі роки.

Читати далі →

Кнопка на 300 мільйонів доларів

Кнопка на 300 мільйонів доларів“Складно уявити простішу форму замовлення товару: два поля, дві кнопки і одне посилання. Але, як виявилось, саме ця форма була перешкодою, яка не давала клієнтам змоги купувати товари в одному великому інтернет-магазині на суму приблизно 300 мільйонів доларів. Найгіршим же у всій цій історії виявилось те, що самі дизайнери сайту навіть не здогадувалися, що з цією формою були проблеми”, – ділиться своїми враженнями Джаред Спул (Jared Spool) автор блога User Interface Engineering, який і сам займається розробкою користувацьких інтерфейсів в Інтернеті.

Читати далі →