П’ять дивовижних способів підвищити свою креативність

Можливо, ви не вважаєте себе надто креативною людиною. І, можливо, просто зараз так і є. Але дедалі більше досліджень показують, що будь-яка людина має здатність стати хоча б трохи креативнішою й оригінальнішою, і часом це відбувається вельми дивовижним чином…

Читати далі →

Як знайти «точку опори» на ринку?

Коли засновники нового бізнесу шукають шляхи його зростання, вони намагаються зрозуміти потреби цільових споживачів: тільки так можна знайти «точку опори», щоб розвивати свою «підривну» стратегію і завойовувати нові ринки…

Читати далі →

Наступна велика ідея

Легендарний маркетолог Сет Годін (Seth Godin) у своєму блозі пише про плутанину, яка виникла щодо так званої «великої ідеї», і в чому вона насправді полягає…

Читати далі →

10 методів ефективного брейнштормінгу

Правильно проведений брейнштормінг приносить не тільки нові ідеї, а й наповнює членів команди енергією і радістю. Але існує безліч факторів, котрі можуть стати причиною, з якої цей вид спілкування перетвориться на марнування часу…

Читати далі →

Техніка квоти ідей: як збільшити свої ментальні м’язи

Кожен із нас знає, скільки разів він може віджатися від підлоги або пробігти кілометрів. І всі ми розуміємо одну просту річ — якщо зробити віджимання або біг звичкою, вже за тиждень ми можемо поліпшити свої показники вдвічі. Те саме відбувається і з нашою креативністю. Ми можемо видати певну кількість непоганих ідей, але знаємо свої межі…

Читати далі →

Неймовірна історія… повітряно-бульбашкової плівки

Американець Альфред Філдінг (Alfred Fielding) і швед Марк Шаван (Marc Chavannes) і гадки не мали винаходити пакувальний матеріал. І тим більше не думали вони створювати порятунок від стресу для дітей та офісних працівників. Вони винаходили… шпалери…

Читати далі →

Методи оцінки ідей

Якщо ви коли-небудь брали участь у мозковому штурмі, то могли зіткнутися з такою проблемою, як труднощі вибору певної ідеї. Варіантів іноді виходить дуже багато, а потрібно відібрати лише кілька вдалих. За якими ж критеріями слід оцінювати ідеї? Як не пропустити діамант серед маси руди?..

Читати далі →

Три техніки аналізу проблем

Перш ніж вирішити будь-яку проблему, звичайно ж, її потрібно зрозуміти. Як одного разу зауважив Альберт Ейнштейн: «Якби мені відвели годину для порятунку світу, я б витратив 55 хвилин на аналіз проблеми і 5 — на її рішення». Цей підхід здається надто абстрактним, але він дає прекрасні результати…

Читати далі →

П’ять ключових стадій творчого процесу

Творчий процес часто розглядається як хаотичний і випадковий. Також багато хто вважає, що створювати щось нове можуть лише люди з певними навичками і талантами. Деяка частка істини в цьому є, але 95% успіху в творчості залежать цілком і повністю від працьовитості, терпіння і свідомого розвитку…

Читати далі →