Коли засновники нового бізнесу шукають шляхи його зростання, вони намагаються зрозуміти потреби цільових споживачів: тільки так можна знайти «точку опори», щоб розвивати свою «підривну» стратегію і завойовувати нові ринки…
Читати далі →Категорія: Ідеї/Інновації
Ідеї/Інновації
Довгострокові тенденції часто дуже передбачувані
Надійне та довгострокове прогнозування базується на потужних мегатенденціях, які зумовили глибокі, послідовні, а отже, відносно передбачувані зміни протягом останніх тридцяти років…
Читати далі →Наступна велика ідея
Легендарний маркетолог Сет Годін (Seth Godin) у своєму блозі пише про плутанину, яка виникла щодо так званої «великої ідеї», і в чому вона насправді полягає…
Читати далі →10 методів ефективного брейнштормінгу
Правильно проведений брейнштормінг приносить не тільки нові ідеї, а й наповнює членів команди енергією і радістю. Але існує безліч факторів, котрі можуть стати причиною, з якої цей вид спілкування перетвориться на марнування часу…
Читати далі →Техніка квоти ідей: як збільшити свої ментальні м’язи
Кожен із нас знає, скільки разів він може віджатися від підлоги або пробігти кілометрів. І всі ми розуміємо одну просту річ — якщо зробити віджимання або біг звичкою, вже за тиждень ми можемо поліпшити свої показники вдвічі. Те саме відбувається і з нашою креативністю. Ми можемо видати певну кількість непоганих ідей, але знаємо свої межі…
Читати далі →Неймовірна історія… повітряно-бульбашкової плівки
Американець Альфред Філдінг (Alfred Fielding) і швед Марк Шаван (Marc Chavannes) і гадки не мали винаходити пакувальний матеріал. І тим більше не думали вони створювати порятунок від стресу для дітей та офісних працівників. Вони винаходили… шпалери…
Читати далі →Методи оцінки ідей
Якщо ви коли-небудь брали участь у мозковому штурмі, то могли зіткнутися з такою проблемою, як труднощі вибору певної ідеї. Варіантів іноді виходить дуже багато, а потрібно відібрати лише кілька вдалих. За якими ж критеріями слід оцінювати ідеї? Як не пропустити діамант серед маси руди?..
Читати далі →Три техніки аналізу проблем
Перш ніж вирішити будь-яку проблему, звичайно ж, її потрібно зрозуміти. Як одного разу зауважив Альберт Ейнштейн: «Якби мені відвели годину для порятунку світу, я б витратив 55 хвилин на аналіз проблеми і 5 — на її рішення». Цей підхід здається надто абстрактним, але він дає прекрасні результати…
Читати далі →П’ять ключових стадій творчого процесу
Творчий процес часто розглядається як хаотичний і випадковий. Також багато хто вважає, що створювати щось нове можуть лише люди з певними навичками і талантами. Деяка частка істини в цьому є, але 95% успіху в творчості залежать цілком і повністю від працьовитості, терпіння і свідомого розвитку…
Читати далі →Техніка Brainwriting
Коли ми думаємо про вирішення проблем, дуже часто першим у голову приходить метод мозкового штурму. Цей прийом давно здобув своїх прихильників. Але кілька років тому була придумана ще одна техніка — Brainwriting (Записування ідей), яка здатна подвоїти і навіть потроїти кількість рішень у порівнянні з мозковим штурмом…
Читати далі →