Ярмарка ошибок

Эксперименты почти наверняка приводят к неожиданным результатам, поэтому можно сказать, что заниматься ими рискованно. Чтобы научить людей брать на себя риски и не огорчаться неудачам, мы с моей коллегой Летицией Бритос придумали семинар под названием «Ярмарка ошибок». Аудитория оформляется так, будто в ней проходит карнавал, — кругом развешиваются украшения и воздушные шары, а для участников устанавливается несколько палаток…

Читати далі →

Метод 3-х етапів народження ідеї від Волта Діснея

Як відомо, деякі компанії вивчають досвід і впроваджують ідеї, що дуже добре себе зарекомендували в інших галузях. Це, звісно, стосується і дієвих підходів управління, які взяли собі на озброєння відомі керівники. Але, можливо, не всі управлінці знайомі з яскравим прикладом застосування власних оригінальних підходів управління американського бізнесмена Волта Діснея, який увійшов не тільки в історію світової мультиплікації, але й у підручники з менеджменту…

Читати далі →

Сім стартапів, що змінюють свою галузь

Кожен бізнесмен мріє про таку компанію, яка сколихне свою галузь і переверне ринок. Тим не менш, такі інноваційні компанії трапляються вкрай рідко – бізнесмени швидко виявляють нішу на ринку або новий спосіб надання послуг, і як тільки ніша знайдена, знаходяться охочі вкласти мільйони у фінансування і захоплення величезних сегментів ринку. Але видання Inc. знайшло такі компанії і опублікувало добірку з історій успіху кількох стартапів, що можуть змінити свою індустрію вже в цьому році.

Читати далі →

П’ять стійких міфів креативності

Ми всі здатні придумувати нові та корисні ідеї. Проте шанси цього домогтися часто перешкоджаються кількома стійкими міфами. Ці упередження огортають креативність покровом містики і заохочують так званий елітизм, ідею, що інноваційність та уява – це рідкісний дар, доступний лише деяким «творчим людям».

Психолог і журналіст Крістіан Джарретт (Christian Jarrett), автор книги “Великі міфи мозку” (Great Myths of Brain), на сторінках 99U розбирає п’ять стійких міфів, які не відповідають даним нейрології та психології.

Читати далі →

Інновації, дослідження та розробки – це три різних поняття

Інновації, наукові дослідження і розробки – різні поняття, які живуть своїм життям, вважає Ерік Жерве (Eric Gervet), керуючий партнер консалтингової компанії AT Kearney.

Звучить як провокація? Можливо трохи… але, тим не менш, це правда!

Можна впроваджувати технічні нововведення, не проводячи наукових досліджень і розробок. Можна займатися R&D взагалі без особливих нововведень. Так що ж тут мається на увазі?

Читати далі →

Як працювати з ідеями: поради директора з маркетингу General Electric

“Як людина, котру частіше визнавали ідіотом, ніж новатором, я знаю, що значить висловити ідею, яка випереджає час, або представити її тому, хто просто не в темі. Але ідеї рухають прогресом. Вони приходять задовго до того, як ви зможете продемонструвати клієнту, на чому тут, власне, можна заробити. Я повірила в те, що просувати ідеї — мій обов’язок”, — пише Бет Комсток (Beth Comstock), директор з маркетингу General Electric, на сторінках LinkedIn.

Читати далі →

Як стати успішним імоватором: 10 правил

Як стати успішним імоватором: 10 правилПрофесор менеджменту Одед Шенкар (Oded Shenkar) у своїй книзі “Імітатори. Як компанії запозичують і переробляють чужі ідеї” (Copycats: How Smart Companies Use Imitation to Gain a Strategic Edge) наводить правила так званої імоваціі (поєднання імітації та інновації). Від стверджує, що всі разом ці правила представляють колективний розум імітаторів минулого і сьогодення і можуть служити керівництвом для компаній в еру імітації.

Читати далі →

Шість хитрих прийомів, які допомогли в бізнесі

Шість хитрих прийомів, які допомогли в бізнесіНестандартні рішення та здійснення несподіваних кроків можуть допомогти перемогти конкурентів. Видання Hopes & Fears за допомогою дискусійного сервісу Quora з’ясувало, до яких прийомів вдавалися відомі компанії, щоб досягти успіху.

Читати далі →

Найважливіші споживчі тенденції нашого часу

Найважливіші споживчі тенденції нашого часуВам може здаватися, що ви знаєте свого клієнта, але насправді це не так, тому що людські потреби постійно змінюються, — запевняє Міка Соломон (Micah Solomon), президент компанії Oasis Disc Manufacturing, у своїй книзі “Високі технології роботи з клієнтами” (High-Tech, High-Touch Customer Service). Найважливіші зміни — індивідуальні, характерні для конкретного покупця.

Читати далі →