Найважливіші споживчі тенденції нашого часу

Найважливіші споживчі тенденції нашого часуВам може здаватися, що ви знаєте свого клієнта, але насправді це не так, тому що людські потреби постійно змінюються, — запевняє Міка Соломон (Micah Solomon), президент компанії Oasis Disc Manufacturing, у своїй книзі “Високі технології роботи з клієнтами” (High-Tech, High-Touch Customer Service). Найважливіші зміни — індивідуальні, характерні для конкретного покупця.

Читати далі →

Уроки Angry Birds

Уроки Angry BirdsУ фінського розробника мобільних ігор Rovio Entertainment пішло 8 років і 52 спроби на створення Angry Birds — успішної гри, яка врятувала компанію від банкрутства і продовжує приносити їй мільйони доларів. У книзі Кріса Стівенса (Chris Stevens) “Мільйонери з App Store. Секрети розробників додатків-бестселерів” можна почерпнути кілька уроків, які винесла компанія Rovio в процесі створення та розповсюдження знаменитої гри.

Читати далі →

Дев’ять принципів інновацій від Google

Дев'ять принципів інновацій від GoogleЧи замислювалися ви, що робить компанію Google фактично легендою продуктивності і креативності? Євангеліст Google Гопі Каллайл (Gopi Kallayil) сформулював ключові принципи інновацій Google і поділився ними на сторінках Fast Company, запевняючи, що будь-яке підприємство, велике чи мале, може їх перейняти або адаптувати у власну інноваційну культуру.

Читати далі →

Як придумувати ідеї для бізнесу

Як придумувати ідеї для бізнесуМакс Левчин (Max Levchin), співзасновник PayPal, член ради директорів Yahoo!, творець інкубатора HVF і платіжного сервісу Affirm, на сторінках видання Fast Company поділився тим, як йому в голову приходять ідеї для стартапів. Вашій увазі пропонується кілька правил, які він сформулював.

Читати далі →

Метод Google Ventures, або Дизайнерське мислення для стартаперів

Метод Google Ventures, або Дизайнерське мислення для стартаперівGoogle Ventures — це венчурний фонд Google, який інвестує в сміливі та оригінальні проекти в найрізноманітніших областях — від біотехнологій та екологічних автомобілів до юридичних послуг онлайн. У фонді є власна команда дизайнерів і розробників, яка наставляє юні компанії на шлях істинний.

Читати далі →

10 найпопулярніших методик для генерування ідей

Як відомо, основним способом вирішення творчих питань є пошук нових ідей. На це деколи витрачається неймовірна кількість ресурсів, однак знайти вірне рішення вдається далеко не завжди. Журнал “Секрет фірми” зробив дуже корисну добірку технік від відомих авторів, які можуть допомогти вам краще орієнтуватися в потоці думок і доводити до логічного пояснення заповітну ідею…

Читати далі →

Швидке тестування ринку в сім етапів

Швидке тестування ринку в сім етапів“Коли мені потрібні були гроші, я думав не про те, як знизити витрати або знайти собі роботу, а про те, як створити і продати якийсь продукт”, – пише у передмові до своєї книги “Стартап за $ 100” (The $100 Startup) Кріс Гільбо (Chris Guillebeau). Він пропонує власний підхід до тестування потенційного ринку, що складається всього з 7-ми етапів. Всім, хто планує започаткувати власний стартап, варто детально ознайомитися з цими принципами.

Читати далі →

Питання, яке забезпечило Apple успіх

Питання, яке забезпечило Apple успіх19 травня 2011-го року, коли магазини Apple Store відзначали свою десяту річницю, ЗМІ зосередили увагу на історії зростання цих магазинів і перераховували кількісні показники: мільярд відвідувачів, 325 магазинів, продажі на суму 10 млрд. доларів тощо. Цифри були і продовжують залишатися вражаючими. Однак на одних цифрах нічому не навчишся, – пише Кармін Галло (Carmine Gallo) у своїй книзі “Правила Apple” (The Apple Expirience).

Читати далі →

Прос’юмінг, або НДДКР нового покоління

Прос'юмінг, або НДДКР нового поколінняУ 2000 році, коли витрати на дослідження і розробки продовжували зростати, а продажі залишалися на колишньому рівні, Ларрі Хастон (Larry Huston), віце-президент Procter & Gamble з інновацій, запропонував змінити спосіб розробки нових продуктів. Побачивши, що найуспішніші продукти компанії були результатом співпраці між різними підрозділами, він удосконалив модель і створив креативні центри поза компанією.

Читати далі →