Експеримент з конвертами, або Невірне розуміння ефективності

Експеримент з конвертами, або Невірне розуміння ефективностіНародившись, ми всі приходимо у ментальний світ, який складається з «функцій» і «відділів». Нам здається очевидним, що всі види діяльності повинні бути згруповані за видами так, щоб їх виконання було ефективнішим, а управління – простішим. Автори книги “Ощадливе виробництво” Джеймс Вумек (James Womack) і Деніел Джонс (Daniel Jones) пропонують нам поглянути на роботу як на безперервний процес, тим самим зробивши її значно ефективнішою.

Читати далі →

Чотири «C» досконалості творчої ідеї

Чотири «C» досконалості творчої ідеїБудь-яке творче починання – фільм, п’єса, роман, картина або що-небудь інше в цьому роді – буде досконалим, тільки якщо воно володіє чотирма якостями, так званими чотирма “C” – Clarity, Content, Creativity, Craft – стверджує Сем Харрісон (Sam Harrison), автор бізнес-бестселера “Продай свою ідею” (Idea Selling).

Читати далі →

Як виростити у собі креативного генія

Як виростити у собі креативного геніяЛюди схильні думати, що здатність створювати інноваційні ідеї – це свого роду дар, з яким людина народжується. Це омана. Інноваторство – це навичка, якій можна навчитися, розвивати її в собі й удосконалювати, – стверджує Філ Маккінні (Phil McKinney), консультант з інновацій і колишній технічний директор Personal Systems Group.

Читати далі →

9 принципів інновацій Маріси Меєр

9 принципів інновацій Маріси Меєр Останнім часом про Марісу Меєр (Marissa Mayer) багато пишуть. Та це й не дивно, адже зовсім недавно ця жінка після тривалої роботи віце-президентом у Google посіла найвищу посаду у Yahoo!. Її 9 принципів інновацій були опубліковані в журналі Fast Company.

Читати далі →

Найкращі лідери проявляють здатність до вюжаде

Найкращі лідери проявляють здатність до вюжадеУсім нам доводилося зіштовхуватися з таким явищем, як дежавю (déjà vu) – відчуттям, що ви вже були в подібній ситуації, хоча з вами це відбувається вперше. Вюжаде (vujà dé) – це дежавю навпаки, тобто сприйняття знайомої ситуації як абсолютно вам не відомої. Цей свіжий погляд дозволяє виробити іншу точку зору на майбутнє. Те, що ми бачимо, визначає те, як ми змінюємо, – пише Вільям Тейлор (William Taylor), співзасновник журналу Fast Company, у своїй книзі “Радикально краще” (Practically Radical).

Читати далі →

Маленькі острівки справжніх Відкриттів

Маленькі острівки справжніх ВідкриттівОдне з кращих моїх вражень від останнього київсього TEDx – виступ Анатолія Бондаренка, журналіста та розробника проекту Тексти.org.ua. Анатолій продовжив тему, яку перед ним вже озвучили декілька інших спікерів. Тему, що звучить як «нові ідеї та продукти завжди знаходяться на перетині декількох різних дисциплін». Тема не є новою, але важливо побачити реальні приклади її впровадження. І цього на TEDxKyiv було вдосталь.

Читати далі →

Як покращити власну креативність, або… Мистецтво копіювання

Як покращити власну креативність, або... Мистецтво копіюванняКреативність – не змагання з оригінальності, а процес, спрямований на пошуки нових шляхів, вироблення нових рішень. Сліпе поклоніння оригінальності може зробити вас менш креативним, оскільки воно обмежує кількість шляхів, що ведуть до розробки нових рішень, – стверджує Альф Рен (Alf Rehn) у своїй книзі “Фанкі ідеї. Створення інновацій поза зоною комфорту” (Dangerous Idias: When Provocative Thinking Becomes Your Most Valuable Asset).

Читати далі →

Чому може навчитися кожен підприємець у ремісницької сфери

Чому може навчитися кожен підприємець у ремісницької сфери Чоботярі, ткалі, в’язальники, меблярі, художники та інші підприємці, які працюють у сфері індивідуального ремісництва, можуть багато розповісти про підприємництво, переконана Версі Вартаніан (Varci Vartanian). Своїми думками вона ділиться на сторінках блога The Daily Muse.

Читати далі →

Шість принципів, які привели «впертий» Amazon до успіху

Шість принципів, які привели «впертий» Amazon до успіхуУ 1997-му році компанія Amazon опублікувала перший лист акціонерам. Починався він словами: “Все це про довгострокову перспективу”. У листі говорилося, що торгівля обов’язково піде в онлайн; що треба вкладатися в розвиток якнайшвидше і дивитися на роки вперед.

Читати далі →

Підприємці повинні змінитися

Підприємці повинні змінитися “Підприємцям давно пора “перезавантажити” своє мислення та переключити свідомість на абсолютно нові підходи до ведення бізнесу. Всі вони говорять про інновації, але більшість з них продовжують мислити лінійно, мріючи створити ще одну соціальну мережу, черговий генератор енергії чи ще один сайт знайомств”, – пише Мартін Цвіллінг (Martin Zwilling), генеральний директор та засновник компанії Startup Professionals, у своєму блозі.

Читати далі →