Десять головних секретів магазинів Apple

Десять головних секретів магазинів AppleТі, хто бував у магазинах Apple, ніколи їх не забудуть. Їхня особлива атмосфера і методи роботи з клієнтами дуже відрізняються від інших подібних закладів. Але, як з’ясували журналісти Wall Street Journal, за зовнішнім лиском Apple Store стоїть жорсткий контроль спілкування співробітників із клієнтами, продумані сценарії технічної підтримки й детальна проробка інтер’єра кожного магазина.

Читати далі →

Упередженість успішності

Упередженість успішності “Чи читаєте ви бізнес-блоги та книги, в яких автор описує свої провали? Ні, тому що ви хочете перейняти успішний досвід, а не дізнатися про досвід людини, яка не змогла досягнути успіху. Втім, той факт, що більшість людей звертають увагу тільки на успішний досвід, може виявитися більшою проблемою, ніж заведено вважати”, – стверджує один з дописувачів блогів на Хабрі. Він наводить один дуже цікавий приклад, який ілюструє принцип “упередженості успішного”.

Читати далі →

Twitter та Facebook не виходячи з примірочної

Twitter та Facebook не виходячи з примірочної Найближчим часом в магазинах одягу в Лондоні з’являться пристрої, які дозволять радитися з друзями в Twitter та Facebook не виходячи з примірочної. Така інформація з’явилася на The Daily Mail. Пристрій Tweet Mirror, спеціально розроблений для цих потреб голландською компанією Nedap, по суті є дзеркалом зі вбудованою в нього HD-камерою.

Читати далі →

Бізнес-ідеї для сервісної досконалості

Бізнес-ідеї для сервісної досконалостіЯк відомо, найдешевший і найвигідніший спосіб конкурувати в непрості часи – надавати клієнтам найкращі або неординарні послуги. Зараз люди підходять до здійснення покупок більш виважено, ніж колись. Схилити їх зробити вибір у вашу користь можуть не тільки унікальні якості продукту, але й усілякі сервіси – постійні або тимчасові.

Читати далі →

Невігластво як стимул для креативності

Невігластво як стимул для креативностіУ невігластва і наївності є безліч переваг, які можна використати в інноваційному процесі. Радикальні ідеї часто йдуть від людей, які не знають, що вже було зроблено або що зробити не можна, пише у своєму блозі Роберт Саттон (Robert Sutton), професор Стенфордського університета, автор бестселерів про організаційну поведінку і креативність.

Читати далі →

Інноваційні ідеї, які можуть «вистрілити» у 2011-му

Інноваційні ідеї, які можуть вистрілити у 2011-му Майкл Шрейдж (Michael Schrage), дослідник у MIT, автор численних публікацій та один з дописувачів блога Harvard Business Review ділиться ідеями, які виникли у 2010-му році і на його думку можуть стати справжнім інноваційним проривом.

Читати далі →

Магазин 3D-товарів

Магазин 3D-товарів Саме по собі визначення “магазин 3D-товарів” звучить доволі дивно, адже будь-які предмети нашого світу є тривимірними. Втім, коли йдеться про 3D-товари – мається на увазі особливий їх різновид – тільки ті товари, які виготовлені за допомогою унікальних 3D-принтерів, які “друкують матерію”. Саме такими товарами торгує створена зовсім недавно дизайнерська компанія .MGX в Брюселі, пишуть на сторінках блога BizTimes.

Читати далі →

Бізнес-ідеї для самообслуговування або Допоможи собі сам

Бізнес-ідеї для самообслуговування або Допоможи собі самЯкщо перед компанією стоїть ціль – заощаджувати, не втрачаючи при цьому своїх клієнтів, то існує практично безпрограшний варіант – перевести їх на самообслуговування. Головне – правильно піднести нововведення, як відмінну можливість визволити час або спробувати себе в незвичній ролі.

Читати далі →

Джаз управління інноваціями: 11 принципів

Джаз управління інноваціями: 11 принципівЯк відомо, операції – це добре відпрацьований процес, керований на основі старих знань. Операції створюють сьогоднішню цінність, у той час як інновації створюють майбутні можливості. Основна різниця між операціями й інноваціями – це невизначеність, що дозволяє провести асоціативну аналогію із джазом – музичним стилем, в основі якого лежить імпровізація.

Читати далі →