Міфи та легенди брендів: Woolworth

Міфи та легенди брендів: WoolworthНа сторінках нашого блога ми вже писали про історію виникнення так званих casual fridays (право ходити в п’ятницю в повсякденному одязі), які придумали в Procter & Gamble. А зараз вашій увазі пропонується розповідь про те, як засновник найбільшої мережі магазинів Woolworth та винахідник продуктових цінників і супермаркетів знайшов вірний спосіб, що дозволив йому сколотити мільйони.

Читати далі →

Перша фабрика інновацій Томаса Едісона

Перша фабрика інновацій Томаса ЕдісонаТомас Едісон (Tomas Edison) культивував свій неповторний образ героя-винахідника й генія-одинака, але, мабуть, його найбільшим досягненням може вважатися створення власної фабрики інновацій. Його лабораторія в Менло-Парк (штат Нью-Джерсі) – перше у світі підприємство, присвячене дослідженням і розробкам, – показала, що при правильній організації компанії можна генерувати потік цікавих ідей.

Читати далі →

Як підприємці використовують Twitter

Як підприємці використовують TwitterЯк відомо, у Твіттері точиться багато розмов про невдоволення різними брендами, продуктами й послугами. Якщо їх відслідковувати, то можна повернути ситуацію на свою користь, поліпшивши сервіс або зробивши потенційному покупцеві вигідну пропозицію. The New York Times пропонує вашій увазі кілька прикладів того, як підприємці використовують Twitter для розвитку свого бізнесу.

Читати далі →

Аутсорсінг на всі випадки життя

Аутсорсінг на всі випадки життяУ кожної людини є список дрібних, не надто цікавих справ, які було б непогано передоручити кому-небудь. Позбавити людей від виконання неприємних справ, виявляється, хороша ідея для бізнесу, яку взяли на озброєння деякі компанії.

Читати далі →

Майбутнє визначають «білі ворони»

Майбутнє визначають білі ворони У своїй книзі “Парадигми мислення” відомий автор-футуролог Джоел Баркер (Joel Arthur Barker) розповідає про обряд ініціації, який у 1930-ті роки проходив кожен новий інженер General Electric, приступаючи до роботи у відділі розробки електричних ламп. Перш ніж взятися до роботи, кожен новачок повинен був зустрітися з керівником підрозділу. Той вмикав електричну лампу і говорив: “Бачите точку, яка світиться в лампі? – (В ті дні вольфрамову нитку було видно, навіть якщо лампа мала покриття) – Ваше завдання – розробити таке розсіююче покриття, щоб вся поверхня лампи світилася рівним світлом”.

Читати далі →

Інновації: Цикл брокерінга знань

Інновації: Цикл брокерінга знаньНайкращі новатори у якості сировини для нових ідей використовують старі ідеї. Таку стратегію автори статті “Побудова фабрики інновацій” Ендрю Харгадон і Роберт Саттон називають брокерінгом знань. А система підтримки інновацій являє собою цикл брокерінга знань, що складається з чотирьох стадій.

Читати далі →

Кілька способів заробити «на порожньому місці»

Кілька способів заробити «на порожньому місці»Сьогодні, втім як і завжди, багато людей шукають можливості додаткового заробітку. Один із перевірених варіантів – здати що-небудь в оренду. Вашій увазі пропонується 3 способи, як на цьому можна заробити, що вже успішно роблять британські винахідники ідей.

Читати далі →

Експериментальний магазин: Продукти безкоштовно!?

Експериментальний магазин: Продукти безкоштовно!?Художниця Кім Патон із Веллінгтону (Нова Зеландія) вперше організувала магазин, в якому товари відпускаються абсолютно безкоштовно. Асортимент магазину доволі широкий, тут представлено численні хлібобулочні, кондитерські, м’ясні і рибні вироби, овочі і фрукти.

Читати далі →

Інгвар Кампрад: «Заповіді меблевому дилерові»

Інгвар Кампрад: «Заповіді меблевому дилерові»«Заповіді меблевому дилерові» – це невелике есе, написане Інгваром Кампрадом у 1976-му році. Воно стало для співробітників IKEA своєрідним Євангелієм – настільною книгою, духовним наставленням, неухильно дотримуваним донині. «Заповіді» розкривають сутність Інгвара Кампрада (Ingvar Kamprad) – ідеаліста із залізною волею до перемоги.

Читати далі →

Ваші ідеї нікому не потрібні!

Ваші ідеї нікому не потрібні “У цьому світі я готовий захищати до смерті багато речей – життя, свободу, справедливість, свою мрію побудувати 150 метрову башту, наповнену шоколадними трюфелями, – пише Стів Сполдінг (Steve Spalding) на сторінках блога Untemplater. – І всього одну річ я не став би захищати ніколи в житті. Ця річ – ідея!”

Читати далі →