Як стверджує Рохіт Бгаргава (Rohit Bhargava) на сторінках блога Duct Tape Marketing, враження споживача від вашого бізнесу насправді практично не впливає на те, чи буде він рекомендувати вас своїм родичам, знайомим та друзям. Це може видатися нелогічним. Але якби це було так, тоді кожен, хто отримав позитивний досвід взаємодії з бізнесом, рекомендував би його своїм друзям. А цього, як бачимо, не трапляється.
Читати далі →Категорія: Маркетинг/Реклама
Маркетинг/Реклама
Народження імені: Mercedes
Конструктор Готліб Даймлер у 1901-му році створив автомобіль по кресленнях, переданим йому одним із його давніх клієнтів, австрійським банкіром Емілем Желінеком, який був завзятим автогонщиком. Під псевдонімом “Мерседес” – так звали дочку гонщика: його дружина була іспанкою – автомобіль “Даймлер”, за кермом якого був Желінек, брав участь у перегонах у Ніцці й виграв їх. Те ж саме відбулося й на ралі в Монако.
Читати далі →Чому не спрацьовує вірусний маркетинг?
Іноді те, що робить компанія, буває досконалим. Це або сервіс, який повністю задовольняє бажання людей, чи продукт, від якого вони у захваті і який повністю справляється зі своїми функціями. Втім, навіть такі компанії іноді з подивом помічають, що люди не говорять про їхній сервіс/продукт. То в чому ж може бути проблема?
Читати далі →Питання, які потрібно задати кожному клієнтові
Цікавитися думкою клієнтів про свою роботу – відмінний спосіб навчитися більш результативно продавати свій продукт або послугу. Джон Янтч (John Jantsch), розробник маркетингової системи “Маркетинг клейкої стрічки” (Duct Tape Marketing), автор книги “Маркетинг клейкої стрічки: найбільш практичний у світі путівник по маркетингу для малого бізнесу” (Duct Tape Marketing: The World’s Most Practical Small Business Marketing Guide), пропонує регулярно задавати клієнтам п’ять запитань. Ці питання мають дати хорошу платформу для дискусії про те, що по-справжньому важливо для вас і ваших замовників.
Читати далі →Одягайтеся в Google, їжте в Google, пахніть Google
Як ми бачимо, в останні роки діяльність Google вийшла далеко за межі пошукових технологій і поширилася на нові сфери – від енергетики до широкополосних мереж, від стільникових телефонів до соціальних веб-сервісів. Незважаючи на це, у світі існує чимало ринків, до яких Google ще не дістався – ну поки ще… принаймні, офіційно. А ось неофіційна назва “Google”, як виявилося, пасує для одеколону, фастфуда, одягу, кросівок і навіть… туалетного паперу.
Читати далі →Народження імені: McDonald’s
Перший McDonald’s був відкритий у 1955-му році в пригороді Чикаго Реєм Кроком (Ray Kroc). Крок – означає «швидкий», воістину важко підібрати більш слушне прізвище для засновника підприємства такого типу. У той час він був представником фірми «Fast-Food Drive-in», розташованої в Сан-Бернандіно в Каліфорнії, яка торгувала м’ясорубками, міксерами й одноразовим паперовим посудом.
Читати далі →Витончена реклама книжкових магазинів
Сучасна реклама буває якою-завгодно, але ось реклама книжкових магазинів повинна бути такою ж, як і їх продукція – витонченою та інтелектуальною. Оскільки це все ж таки книги, а не квашена капуста чи якийсь там кефір. Ідеально з завданням витонченості та інтелектуальності вдалося впоратися Асоціації бібліотекарів Чеської республіки, розробникам концепці, яка навіть зуміла взяти золото на одному із “Канських левів”. Ця концепція звучить так: “Прочитай книгу, поки це не зробив Голівуд” (Read It Before Hollywood Does).
Читати далі →Логотипи брендів після злиття
При злитті – об’єднанні двох компаній в одну – виникає цілком закономірне питання: “Чиє ім’я й логотип використовувати?”. Іноді створюється новий бренд із новим логотипом. Іноді просто вибирається логотип сильнішого бренда. Іноді – беруться елементи логотипів 2-х брендів. Саме про такі випадки і розповідає Adme.ru у цікавому матеріалі, де представлені логотипи 20 компаній до і після злиття. До речі, деякі бренди вже настільки ввійшли в нашу свідомість, що й припустити важко, що вони також утворилися в результаті об’єднання.
Читати далі →Народження імені: Mazda
До появи автомобіля Mazda вже були відомі скляні лампи й батарейки під тою самою назвою. Але між цими двома марками не існує ніякого зв’язку. Лампи Mazda випускали на заснованому в 1921-му році “Скляно-ламповому заводі”, до складу якого ввійшли всі дрібні фірми, що виробляли електричні лампочки.
Читати далі →5 інструментів соціальних медіа для малого бізнесу
Амбер МакАртур (Amber MacArthur), консультант у сфері соціальних медіа, промовець та автор книги «Сила дружби: Демістифікація соціальних медіа для побудови бізнесу» (Power Friending: Demystifying Social Media to Build Your Business), на OpenForum ділиться власним переліком інструментів, які необхідні для малого бізнесу.
Читати далі →