Ліла Косгрув (Leela Cosgrove), управляючий директор Business Writers Anonymous, на сторінках журналу Anthill розповідає, чому брендінг, на її думку – це марна трата часу та зусиль компанії. “Я багато років працювала у високоприбутковому бізнесі, перш ніж задумалася про хоча б якийсь брендінг. Добре, якщо у компанії є бренд – але це зовсім не обов’язковий елемент. І якщо хтось намагається переконати вас у протилежному – значить він хоче “продати вам лого”, – пояснює Ліла.
Читати далі →Категорія: Маркетинг/Реклама
Маркетинг/Реклама
Народження імені: Kodak
Джордж Істмен одним із перших усвідомив, яке майбутнє у фотографії. У 1887-му році він створив свій перший фотоапарат. Цей апарат знімав ще на фотопластини, але він уже був переносним і тим, що сам фокусується. Він дозволяв робити 100 знімків круглої форми діаметром 63 мм. Як тільки місця для кадрів на пластині не залишалося, весь фотоапарат відсилали назад на завод, де робітники виймали пластину, друкували знімки, вставляли у фотоапарат нову пластину й усе разом відправляли замовникові.
Читати далі →Соціальні медіа як важіль бізнесу: як робити це правильно?
Зміни в характері діяльності користувачів Інтернету карколомні – революція Web 2.0 відбулася. Але як може бізнес реально скористуватися новими соціальними засобами? Адже йдеться про дуже незвичний і непередбачливий спосіб відносин із клієнтами. Тому особливо повчальним прикладом є те, як саме такі відомі бренди як Ford успішно використовують соціальні медіа.
Читати далі →Споживання речей і «заковтування» ідей
У Сакраменто той, хто заощадив більше електроенергії в порівнянні із сусідами, одержує рахунок за комунальні послуги з усміхненою пичкою (або із двома, якщо витратив набагато менше інших). Цей прийом дозволив скоротити споживання енергії, і тепер його перейняли в Чикаго, Сіетлі та ще у восьми інших містах США. Люди стали витрачати менше енергії заради самоповаги: “пичка” підтверджує, що вони піклуються про навколишнє середовище більше, ніж сусіди.
Читати далі →Чому продавцям буває складно «прислухатися» до клієнта
Цікава стаття була нещодавно опублікована у блозі Михайла Графського – бізнес-тренера та спеціаліста з продажу. Виявляється, багато продавців звикли думати про свій товар, проектуючи власні критерії вибору на всіх своїх клієнтів.
Читати далі →Принцип «антибренда» від Марка Ньюсона
Коли австралійський підприємець Марк Ньюсон уперше презентував власні моделі предметів інтер’єру в Європі, імениті французькі та італійські колеги його висміювали. Слід зазначити, європейські конкуренти глузували з Марка Ньюсона небезпідставно.
Читати далі →Народження імені: KitKat
За даними компанії Rowntree-Nestle, її продукт, шоколадний батончик KitKat, є найбільш продаваним у світі. Ці ласощі почали виробляти в Англії в 1935-му році. Називалися вони спочатку Chocolate Crisp, потім у 1939-му році їх перейменували в KitKat.
Читати далі →Народження імені: Jеер
Ця назва давно вже ввійшла в розмовну мову, але Jеер – це марка, яка була заснована для автомобіля-позашляховика. Експериментальний зразок розробив у 1940-му році Карл Пабст, інженер компанії Bantam Car. За допомогою компаній Willys-Overland і Ford у листопаді 1940-го року почалося виробництво таких автомобілів для потреб армії США.
Читати далі →Як нас обманюють продавці?
Далеко не завжди маркетингові та рекламні техніки, які використовуються продавцями різного штибу та масштабу, є чесними. Особливо багато технік обману можна зустріти на ринку. Вочевидь, вам також неодноразово доводилося бувати обманутими, хоча не виключено, що ви до сих пір про це навіть не здогадуєтесь. Які ж маніпулятивні техніки використовують продавці на ринку, розповідає автор блога AdBlog.
Читати далі →Народження імені: Jaguar
Назва S.S. Jaguar на машині вперше з’явилася в 1935-му році. S.S. означає “Swallow Sidecar”, що перекладається як «мотоцикл із коляскою “Ластівка”». Цю назву придумав у 1930-му році сам творець нової моделі Вільям Лайонc (William Lyons), виробник мотоциклів, а пізніше – і автомобілів. Після війни, щоб не виникало двозначності, букви S.S. перестали фігурувати в назві марки.
Читати далі →