Конрад Хілтон, власник із 1919-го року готелю в Чикаго, щасливо уник розорення, яке спіткало багатьох під час Великої депресії 1929-1933 років. Крім того, він за сміховинну ціну скуповував готелі в збанкрутілих власників. Незабаром він став власником мережі готелів, однаково обладнаних відповідно до того рівня обслуговування, до якого звикли американські бізнесмени.
Читати далі →Категорія: Маркетинг/Реклама
Маркетинг/Реклама
Ім’я революції у маркетингу з використанням соціальних медіа – skittles
Ви любите цукерки skittles? А випадково не заходили останніми днями на сайт skittles.com? Якщо ні, то цілком імовірно, що Ви втратили можливість побачити народження нового типу просування компанією свого продукту. З повним, органічним і багатогранним застосуванням засобів соціальних медіа. Компанія Mars, виробник skittles, зробила крок, який за лічені дні дозволив їй привернути увагу FOXNews, Advertising Age, CNN, Los Angeles Times, та інших передових медіа. І при цьому цей крок обійшовся компанії надзвичайно дешево. Що ж було зроблено?
Читати далі →Маркетинг – це погано?
Маркетинг працює.
За умови витрат часу і грошей (професійно), можна розповісти історію, яка розповсюджується, впливає на людей і змінює їхню поведінку. Маркетинг може змусити людей купувати щось таке, чого вони б не купили за інших умов, голосувати за людей, яких без маркетингу ніхто б не знав, і підтримувати організації, які були б зовсім невідомими самі по собі.
Народження імені: Hennessy
У 1744-му році ірландець Річард Хеннессі вступив в ірландський полк, який воював на боці Людовика XV. Тоді полки, що перебували на службі у французького короля, комплектувалися найманими швейцарськими солдатами. Військовий початок кар’єри пояснює походження емблеми фірми, прийнятої в 1913-му році, – рука солдата, яка стискає пістолет.
Читати далі →Як реагувати, коли про ваш бренд пишуть в онлайні
Метт Родс, керівник клієнтської групи Freshnetworks, у корпоративному блозі зачіпає два питання, які дуже часто ігноруються при розмові з клієнтами про їхню присутність в Інтернеті та використання соціальних медіа.
Читати далі →Бренди, які використовують Twitter
Нові інтернет-технології не лише входять у життя потужних світових організацій, але й міцно там закріплюються. Не так давно на блозі Buzz Marketing for Technologies було опубліковано перелік великих компаній, які використовують Твіттер (надзвичайно популярний сервіс мікроблогінгу) для підвищення видимості власних брендів.
Читати далі →Народження імені: Heinz
У XVIII-му столітті англійські моряки привозили з Далекого Сходу пікантний соус, який китайці називали “Ке Tsiap” й який вони використовували для засолювання риби. На смак британців соус був занадто гострим, тому англійські кухарі додали до нього томати, гриби і цукор. Для американської кухні новий соус виявився надто м’яким, тому фахівці компанії Henry J. Heinz вирішили додати в нього спецій і почати власне виробництво “гарячого кетчупу”.
Читати далі →Народження імені: Guiness
Коли Артур Гінесс заснував у 1759-му році в Дубліні пивоварний завод, він підписав орендний договір строком на 9000 років з орендною платою 15 ліврів у рік! Про міцний портер Guiness Stout дотепер говорять, що воду для його приготування беруть із ірландської річки Ліффай.
Читати далі →Ефект ореолу в маркетингу та менеджменті
Ефект ореолу (halo effect), як стверджує один із авторів блога Biztimes – це класичне відкриття у сфері соціальної психології. Ідея полягає в тому, що ми створюємо своє загальне враження про людину, базуючись на якійсь одній її рисі. Наприклад, якщо людина нам зовнішньо подобається – то ми швидш за все зробимо висновок, що вона володіє хорошим інтелектом, дружелюбна і інтелігентна.
Читати далі →Успішність – наслідок наполегливості (кейс Kenneth Cole)
Всім успішним людям притаманна одна спільна риса – наполегливість і непереборне бажання отримати потрібний ресурс навіть тоді, коли його немає. Про цю просту істину, мабуть, чув багато хто. Але нещодавно на мої очі трапився надзвичайно цікавий кейс Kenneth Cole – виробника продукції преміум-сегменту (сумки, пояси, туфлі, аксесуари тощо), який показує, що насправді головне – наполегливість та бажання досягнути результату.
Читати далі →