“Мамо, купи мені косметику Лореаль” – просить 5-літня дівчинка.
“Що!? Але ж ти ще зовсім маленька”.
“А в рекламі вони говорять, що я цього гідна…”
Категорія: Маркетинг/Реклама
Маркетинг/Реклама
Народження імені: ESSO
Не може бути! 1 листопада 1972-го року Standard Oil Company, розташована в Нью-Джерсі, оголосила, що змінює свою назву, якій уже 90 років, на Exxon Corporation. Вона відмовляється від Esso, марки, відомої в усьому світі, на користь нової назви марки Exxon. Але якщо Esso вже більше 25-ти років має ім’я Exxon, чому ж у Франції все ще можна зустріти автозаправні станції Esso, пофарбовані в синій і червоний кольори?
Читати далі →Нав’язлива реклама у офлайні
Повертаючись із роботи додому, я проходжу через кілька імпровізованих “рекламних точок”. Розміщені вони біля торгівельного центру або на майданчику перед поштамтом, який знаходиться на моєму шляху. Рекламні точки – це місце роботи промоутерів. Переважно – юнаків і дівчат студентського віку, які займаються розповсюдженням листівок найрізноманітнішого змісту. Починаючи від послуг масажиста, і закінчуючи супер-вигідними комплексними обідами місцевого ресторанчику “Обжиралово і Ко”.
Читати далі →5 продуктів, в успіх яких не вірили маркетингові дослідження
Проведення маркетингових досліджень багато значить для компаній. Це скаже вам будь-який маркетолог. Однак, варто розуміти, що будь-яке дослідження не є аксіомою і в кінцевому рахунку саме підприємець вирішує – запускати продукт у виробництво, чи ні. Дослідження здатне забезпечити керівника додатковою інформацією, яка допомагає прийняти правильне рішення. Але цілком ймовірно, що результати дослідження виявляться помилковими. Адже виведення нового продукту на ринок далеко не завжди є логічним, передає BizTimes.
Читати далі →Народження імені: Duralex
Одного чудового дня 1952-го року в офіс фірми Saint-Gobain, що в 1939-му році запатентувала марку Duralex для посуду з небиткого вогнетривкого скла, прийшов із візитом італієць по імені Альберто Квентін, головний конкурент фірми. У цієї людини була одна нестерпна звичка: він брав ліцензії й засновував торговельні марки на продукцію, дуже схожу на ту, що робила Saint-Gobain, внаслідок чого між ними завжди виникали грошові суперечки.
Читати далі →Вірусний маркетинг: Онлайн VS Оффлайн
Люди, які у власних цілях досліджують товари в Інтернеті, вважаються надійним джерелом порад про продукти та сервіси, порівняно з тими людьми, які не проводять таких досліджень. Такі дані нового дослідження компанії BigResearch, в якому взяло участь 15 727 респондентів, опублікованого на сторінках блогу Church of the Customer.
Читати далі →Хороший продукт – поганий бренд!
У попередніх записах ми вже згадували про тематичний блог Лори Райс – однієї з найвідоміших світових спеціалістів у сфері брендінгу – The Origin of Brands Blog. Саме в ньому Лора ділиться своїми думками та відкриттями щодо провідних світових брендів, а часом доволі цікаві прогнози щодо майбутнього їх розвитку. Вона стверджує, що наявність хорошої ідеї і чудового продукту не гарантує того, що ви зможете створити бренд і досягнути успіху в бізнесі.
Читати далі →Народження імені: Danone
На початку минулого століття інститут Пастера зацікавився таким продуктом, як йогурт. Тільки не треба стверджувати, що столітні болгарські старці зобов’язані своїм довголіттям цьому самому йогурту! В 1919-му році іспанець Ісаак Карассо почав закуповувати в інституті Пастера молочнокислі ферменти для виробництва з них йогуртів, призначених для харчування малят, які страждають кишковими розладами.
Читати далі →Кому і навіщо потрібні псевдоіноземні бренди
Відомо, що у свідомості людей певні країни асоціюються з конкретними видами продукції. Наприклад, ми знаємо, що найкращі автомобілі роблять в Німеччині, там само варять найкраще пиво, а найкраще вино виготовляють, звісно ж, у Франції. При виборі товару у звичайному супермаркеті, за умови доступної ціни, споживачі віддадуть перевагу італійським макаронам та бразильській каві. При цьому вони будуть готові віддати за іноземні товари більш високу суму, пише Biz Times.
Читати далі →Народження імені: Coca-Cola
Взявши за основу рецепт французького лікарського вина “French Wine Cola” (“Французьке вино Кола”), аптекар з Атланти Джон Пембертон створив у 1886-му році нові ліки на основі речовин, що містяться в плодах коли та листях коки. Мікстура мала одночасно тонізуючу і болезаспокійливу дію. Назва була знайдена дуже швидко – Coca-Cola. Відвідувачам своєї аптеки Джон Пембертон безуспішно пропонував покуштувати охолоджену суміш, складену з рівних частин винайденої їм мікстури та простої води.
Читати далі →