Народження імені: Bic

Народження імені: BicМарсель Біш, який із самого початку своєї трудової діяльності робив корпуси для пишучих ручок Waterman, заснував у 1950-му році в невеликому містечку Віші компанію Bic. Пілот Британських королівських повітряних сил швидко оцінив переваги кулькової ручки, що в 1943-му році винайшов угорець Біро, – нею можна було писати на великій висоті.

Читати далі →

Народження імені: AVON

Народження імені: AVONФірма AVON, яка виробляє косметику, стала відома тільки завдяки тому, що її агент обходив один за одним всі житлові будинки, пропонуючи свій товар. Засновник фірми Девід X. Мак-Конелль свою робочу діяльність почав у 16 років саме таким “обхідником”, щоправда, продавав він книги.

Читати далі →

А нас не змусять крякати, як качок?

А нас не змусять крякати, як качок?Чи знаєте ви, що “Volvo – це машина для дідків”? Цю несподівану сторону відомого шведського бренду маркетологам компанії допоміг відкрити гіпнотизер. На звичайних фокус-групах споживачі справно повторювали мантру, вбиту в їхні бідні голови рекламними роликами: “Volvo – це безпека”. Однак з’ясувалося, що рекламні “довбання”, що здатні ефективно засмітити мозки покупців, набагато гірше проникають в їхню підсвідомість, пише журнал “Секрет фірми”.

Читати далі →

Народження імені: ADIDAS

Народження імені: ADIDASЄ така цікава книга “BRAND: Народження імені” французького автора Бернара Галі. Це своєрідна енциклопедія брендів, яка була видана ще у 1997-му році. У блозі я періодично буду знайомити наших читачів з уривками книги і брендами, історія походження яких не тільки цікава але й, можливо, не дуже відома.

Читати далі →

Ваша найцінніша аудиторія

Ваша найцінніша аудиторіяСпоживачі, які заходять на сайт компанії прямо набираючи його адресу або через закладку в браузері – найцінніша аудиторія, що може залучити інтернет-продавець. Саме такі висновки робить дослідження Engine Ready, пише MediaRevolution з посиланням на Media Post.

Читати далі →

Якщо ви хочете, щоб ваші клієнти були щасливі, надавайте їм менше інформації про товар

Якщо ви хочете, щоб ваші клієнти були щасливі, надавайте їм менше інформації про товарПокупці, які володіють меншою інформацією про той чи інший товар, більш щасливі, ніж клієнти з детальнішою інформацією. Дослідники з Tippie College of Business прийшли до цього алогічного висновку, провівши дослідження, у якому людей запитували про шоколад і лосьйон для рук і просили висловити їхню думку, пише Guy Kawasaki.

Читати далі →

Лояльність потрібно заслужити

Лояльність потрібно заслужитиЯк не крути, а всі ми любимо, коли нас люблять, пише AD Blog. В мережі супермаркетів Super-Queen (Ірландія) це також чудово розуміють. Програми знижок, бонуси, акції та промоутерські заходи, звісно, давно вже там діють. Але іноді трапляються настільки унікальні випадки, що з ними просто гріх не ознайомитися кожному менеджерові, який прагне поглянути на феномен клієнтської лояльності під новим кутом.

Читати далі →