Задача маркетологов — воздействовать на краткосрочные и долгосрочные решения покупателей, склоняя их в пользу покупки определенных брендов. Необходимо удерживать существующих клиентов и вербовать новых, повышать частоту покупок. Следовательно, в центре маркетинговых мер лежит вопрос о том, почему люди покупают то, а не другое, и что определяет их выбор…
Читати далі →Категорія: Маркетинг/Реклама
Маркетинг/Реклама
Почему устарели четыре «P»
Когда-то считалось, что бизнес — это просто набор функций, которые могут работать независимо друг от друга. Маркетинг был функцией, продажа была функцией, производство было функцией. Эти функции реализовывались независимыми подразделениями компании…
Читати далі →Психологія кольору в маркетингу
Задумали створити свою власну торгову марку і тепер розмірковуєте, яким буде ваш логотип? Для початку вам слід визначитися з кольорами. Кайл Реєс (Kyle Reyes), президент і креативний директор компанії The Silent Partner Marketing, ділиться цікавою інформацією про те, які асоціації та емоції у людей викликають базові кольори.
Читати далі →10 логотипів відомих компаній та їх істинний зміст
У нашому блозі вже публікувалися перелік логотипів з прихованим змістом та добірка 10-ти логотипів “із родзинкою”. Втім, деякі відомі бренди не потрапили у ці списки. Видання Wonderful Engineering деякою мірою заповнює цю прогалину і пропонує подивитися на 10 логотипів відомих компаній та нагадати нам їх істинний зміст.
Читати далі →10 секретів успішних продажів
Радміло Лукіч, бізнес-тренер і консультант в області В2В-продажів, у своїй книзі “Управління продажами” пропонує звернути увагу на кілька фундаментальних аспектів, на які варто орієнтуватися, якщо ви плануєте стати успішним продавцем.
Читати далі →Як маркетологи зомбують покупців на зайві покупки
Як відомо, психологічних пасток, за допомогою яких реклама пропагує почуття невдоволення тим, що у споживача є, і всіляко спонукає його до все нових і нових покупок, відомо чимало. Але маркетологи продовжують невтомно шукати нові мотиви, інсайти та хитрощі, що підштовхують людей на придбання товару.
Читати далі →7 переваг використання соціальних медіа для бізнесу
Отже, настала пора відпусток. Ви саджаєте все своє сімейство в міні-вен, виїжджаєте з двору і питаєте: «Ну, куди поїдемо?» По мірі віддалення від дому згадуєте, що забули заправитися, замовити квитки, упакувати все необхідне, прокласти маршрут, забронювати готель і домовитися з сусідом, щоб годував вашу собаку, поки вас не буде вдома. Але найгірше те, що ви виїхали, не визначивши кінцевий пункт подорожі…
Читати далі →П’ять корисних порад рекомендаційного маркетингу
Більшість власників малого бізнесу говорять, що нові покупці в основному приходять до них за допомогою рекомендацій, але небагато з них можуть пояснити, як насправді відбуваються ці рекомендації. Однак ніякої магії в цьому немає, і це не справа випадковості, — запевняє Енді Серновіц (Andy Sernovitz), глава Gas Pedal, консалтингової компанії, що спеціалізується на «сарафанному» маркетингу.
Читати далі →Це магічне слово «безкоштовно»
Щоб привернути увагу покупця, частіше використовуйте слово «безкоштовно», – закликає консультант і бізнес-тренер Денис Каплунов, і ваша щедрість окупиться сторицею. У своїй новій книзі «Ефективна комерційна пропозиція» він пропонує 10 способів, як це можна зробити.
Читати далі →Ефект «марної ціни»
Ден Аріелі (Dan Ariely), професор психології і поведінкової економіки, автор бестселера “Поведінкова економіка” (Predictably Irrational, Revised and Expanded Edition: The Hidden Forces That Shape Our Decisions), розглядає цікавий приклад із цінами підписки на журнал The Economist, що ілюструє так званий ефект «марної ціни». З його допомогою ви можете істотно вплинути на сприйняття клієнтом цінності пропонованого вами продукту.
Читати далі →