Задача маркетологов — воздействовать на краткосрочные и долгосрочные решения покупателей, склоняя их в пользу покупки определенных брендов. Необходимо удерживать существующих клиентов и вербовать новых, повышать частоту покупок. Следовательно, в центре маркетинговых мер лежит вопрос о том, почему люди покупают то, а не другое, и что определяет их выбор…
Читати далі →Категорія: Маркетинг/Реклама
Маркетинг/Реклама
Почему устарели четыре «P»
Когда-то считалось, что бизнес — это просто набор функций, которые могут работать независимо друг от друга. Маркетинг был функцией, продажа была функцией, производство было функцией. Эти функции реализовывались независимыми подразделениями компании…
Читати далі →Психологія кольору в маркетингу
Задумали створити свою власну торгову марку і тепер розмірковуєте, яким буде ваш логотип? Для початку вам слід визначитися з кольорами. Кайл Реєс (Kyle Reyes), президент і креативний директор компанії The Silent Partner Marketing, ділиться цікавою інформацією про те, які асоціації та емоції у людей викликають базові кольори.
10 логотипів відомих компаній та їх істинний зміст
У нашому блозі вже публікувалися перелік логотипів з прихованим змістом та добірка 10-ти логотипів “із родзинкою”. Втім, деякі відомі бренди не потрапили у ці списки. Видання Wonderful Engineering деякою мірою заповнює цю прогалину і пропонує подивитися на 10 логотипів відомих компаній та нагадати нам їх істинний зміст.
10 секретів успішних продажів
Радміло Лукіч, бізнес-тренер і консультант в області В2В-продажів, у своїй книзі “Управління продажами” пропонує звернути увагу на кілька фундаментальних аспектів, на які варто орієнтуватися, якщо ви плануєте стати успішним продавцем.
Як маркетологи зомбують покупців на зайві покупки
Як відомо, психологічних пасток, за допомогою яких реклама пропагує почуття невдоволення тим, що у споживача є, і всіляко спонукає його до все нових і нових покупок, відомо чимало. Але маркетологи продовжують невтомно шукати нові мотиви, інсайти та хитрощі, що підштовхують людей на придбання товару.
7 переваг використання соціальних медіа для бізнесу
Отже, настала пора відпусток. Ви саджаєте все своє сімейство в міні-вен, виїжджаєте з двору і питаєте: «Ну, куди поїдемо?» По мірі віддалення від дому згадуєте, що забули заправитися, замовити квитки, упакувати все необхідне, прокласти маршрут, забронювати готель і домовитися з сусідом, щоб годував вашу собаку, поки вас не буде вдома. Але найгірше те, що ви виїхали, не визначивши кінцевий пункт подорожі…
П’ять корисних порад рекомендаційного маркетингу
Більшість власників малого бізнесу говорять, що нові покупці в основному приходять до них за допомогою рекомендацій, але небагато з них можуть пояснити, як насправді відбуваються ці рекомендації. Однак ніякої магії в цьому немає, і це не справа випадковості, — запевняє Енді Серновіц (Andy Sernovitz), глава Gas Pedal, консалтингової компанії, що спеціалізується на «сарафанному» маркетингу.
Це магічне слово «безкоштовно»
Щоб привернути увагу покупця, частіше використовуйте слово «безкоштовно», – закликає консультант і бізнес-тренер Денис Каплунов, і ваша щедрість окупиться сторицею. У своїй новій книзі «Ефективна комерційна пропозиція» він пропонує 10 способів, як це можна зробити.
Ефект «марної ціни»
Ден Аріелі (Dan Ariely), професор психології і поведінкової економіки, автор бестселера “Поведінкова економіка” (Predictably Irrational, Revised and Expanded Edition: The Hidden Forces That Shape Our Decisions), розглядає цікавий приклад із цінами підписки на журнал The Economist, що ілюструє так званий ефект «марної ціни». З його допомогою ви можете істотно вплинути на сприйняття клієнтом цінності пропонованого вами продукту.