Сучасні компанії приділяють зараз велику увагу діям, спрямованим на підвищення лояльності покупців до своїх брендів. Інколи така увага переходить всілякі межі. Але, думаю, дослідження купівельної лояльності до брендів, проведеного компанією Cognos, може дати трохи інформації для роздумів.
Категорія: Маркетинг/Реклама
Маркетинг/Реклама
Споживачам начхати на бренди…
Більшість директорів з маркетингу та бренд-менеджерів навіть чути не захочуть про те, що споживачі байдуже ставляться до брендів. Але саме таким одкровенням ділиться Лора Райс (про яку ми вже неодноразово згадували у цьому блозі і на сайті Management.com.ua), у своєму блозі The Origin of Brands.
Нейромаркетинг прийде на допомогу?
Зараз вже нікого не дивує, що маркетологи у своїй діяльності використовують різні психологічні штучки. А як до того, що вони перетворюються у майже медичних дослідників, застосовуючи у своїй роботі останні досягнення науки? Про один із нових прийомів у їхній практиці, що називається нейромаркетинг, пише BusinessWeek, переклад опубліковано на “Хабрахабрі”. Він передбачає сканування мозку (!) споживачів у процесі перегляду реклами та споживання продуктів.
Споживачі-песимісти здатні знищити репутацію солідної фірми
Виявляється, люди більше схильні сприймати негативну, ніж позитивну інформацію. Цей досить несподіваний висновок був зроблений на основі серії простих експериментів психологів з Університету Індіани (Indiana University), пише Washington Profile.
Періодична таблиця… елементів брендінгу
Брендон Фріц (Brandon Fritz), консультант із маркетингу і брендінгу компанії Kolbrener, явив світу своє креативне бачення основних елементів брендінгу в загальному маркетинговому оточенні. Він, подібно періодичній системі хімічних елементів Менделєєва, створив таблицю термінів еволюції бренду (Table of Brand Evolution Terms). Потрібно визнати, вийшло надзвичайно наочно.
Найсентиментальніші рекламні ролики
Сайт про рекламу Adme.ru підготував список найбільш сентиментальних роликів, створених різними рекламними агентствами світу. Що ж, підготуйте сльози розчулення, оскільки вони вам певне знадобляться при перегляді цих шедеврів 🙂
Заради «красного слівця»…
Як часто ми оперуємо всілякими термінами (поняттями), навіть не вникаючи в їх суть, а іноді й зовсім заради «красного слівця»? Думаю, що подібним грішать багато хто. У своєму постингу на BrandAid Ігор Потисєв піднімає тему вживання маркетингових термінів. Він стверджує, що в маркетингу всі вживають терміни, часто не розуміючи їх. Значення цих термінів змінюється не тільки від того, хто їх вимовляє, але й кому вони адресовані й у якій ситуації. У якості прикладу Ігор наводить широко анонсований нещодавній «ребрендінг UMC».
Скарга як подарунок
Якщо Ви досі сумніваєтесь, що скарга клієнта насправді є подарунком для компанії, спробуйте замислитися над твердженнями, які пропонує нам блог Customer Evangelism.
Про золоту рибку та слона у контексті маркетингу
На одній із конференцій Дон Пепперс доводив, що багато компаній поводяться наче золоті рибки. Звісно, ні про які три бажання не може бути й мови. Йдеться про коротку пам’ять рибок. Існує легенда, що кожну подію золота рибка пам’ятає лише протягом трьох секунд. Саме тому, плаваючи у своєму крихітному акваріумі, рибки почувають себе щасливими, адже кожної миті вони відкривають для себе щось нове і незвідане. Про це пише Кім Проктор (Kim Proctor) у своєму блозі Customer Evangelism.
Найефективніші банерні кампанії 2006-го року
Маркетингова компанія Dynamic Logic склала топ-8 найефективніших банерних кампаній у США, що відбулись у 2006-му році. Оцінювалися спосіб подання бренду, переконливість креативу й ефективність. Усього в рамках дослідження було переглянуто 600 кампаній 400 різних брендів, – однак у нього не потрапили ті кампанії, які відслідковуються іншими агентствами, наприклад Insight Express, пише MediaRevolution з посиланням на Advertising Age.