Мережа Proximity Worldwide провела цікаве дослідження споживчої поведінки у віртуальному просторі, сконцентрувавшись на двох питаннях: “що мотивує людей-віртуалів?”, і “що ж із цього може винести фахівець-маркетолог?”
Читати далі →Категорія: Маркетинг/Реклама
Маркетинг/Реклама
Всі на майстер-клас… Періс Хілтон!
Всього лише… один мільйон доларів заплатять відомій спадкоємиці готелів і просто скандальній особі Періс Хілтон (Paris Hilton) за проведення спеціального майстер-класу. Таку пропозицію вона отримала від американської компанії Learning Annex, яка спеціалізується на організації коротких курсів профорієнтації, що укладаються в один вечір і тривають не більше трьох годин.
Читати далі →Як контент перетворюється в доход, а споживачі у творців
Аналітична компанія eMarketer випустила свіже дослідження “User-Generated Content: Will Web 2.0 Pay Its Way?”, яке робить досить цікавий висновок: споживачі контенту все частіше й частіше переходять у категорію його творців. Це, по суті, розбиває сталий поділ на власників контенту і його споживачів і, в свою чергу, створює нові можливості для маркетологів, пише MediaRevolution.
Читати далі →Нічого крім правди…
Про бренд сказано і написано так багато, що в цьому різноманітті інформації дуже легко загубитися. Проте іноді ми все ще натрапляємо на дивовижно влучні порівняння та метафори, які структурують і спрощують наше розуміння. Одне із таких означень знайдемо на просто-таки обов’язковому для відвідання блозі Анни Федорової “Бізнес. Бренди. Креативний клас”.
Читати далі →Блог для маркетолога
Макс Кейлгоф (Max Kalehoff) за чотири останні роки був автором та брав участь у створенні кількох блогів. Активна блогерська позиція стала основою не лише його роботи, але й особистого життя. Саме тому він вирішив поділитися своїми думками щодо ведення блогу і розповісти, чому, на його думку кожен маркетолог повинен мати свій власний щоденник. З оригіналом статті можна познайомитися у блозі MediaPost.
Читати далі →Яка ефективність ребрендінгу UMC
Як відомо, нинішнє літо пройде під знаком ребрендінгу компанії UMC, у ході якого UMC буде перейменована в МТС, а логотип компанії буде замінений червоно-білим яйцем. Ось як прокоментували “УНІАН” перспективи ребрендінгу UMC та його можливий вплив на показники компанії експерти мобільного ринку.
Читати далі →“Галас” в Інтернеті забезпечує хороші продажі
Якщо інтернет-користувачі у форумах і блогах заговорили про продукт ще до того, як він був запущений – хороші продажі гарантовані. Кращим способом ініціювати цей процес буде масштабна рекламна кампанія, – таке твердження містить спільне дослідження двох підрозділів Nielsen Co. – Nielsen BuzzMetrics, що вимірює рівень “галасу” (word-of-mouth) і ACNielsen Bases, що займається тестуванням концепцій нових продуктів на споживачах перед їхнім запуском на ринок, пише MediaRevolution з посиланням на AdAge.
Читати далі →Межі між директ-маркетингом і бренд-маркетингом розмиваються
Відповідно до нового дослідження, проведеному Асоціацією директ-маркетинга США (The Direct Marketing Association), межі між директ-маркетингом і бренд-маркетингом стають усе більш розмитими, пише Adme.ru. У підготовленої за підсумками дослідження доповіді “The Integration of Direct Marketing and Brand”, зокрема, говориться: “Високий рівень вимірності директ-маркетинга та безсумнівні показники рентабельності інвестицій зробили його одним з основних інструментів у всіх маркетингових галузях, включаючи брендинг”.
Читати далі →Найпростіший спосіб змусити дивитися рекламу – просто заплатити за це!
За інформацією CNNMoney, невеличка компанія BrightSpot Media, уклала доволі дивний контракт із кіногігантом Blockbuster, завдяки чому отримала доволі дієвий інструмент для роботи з рекламною аудиторією. Відтепер клієнти Blockbuster матимуть змогу отримати безкоштовні диски DVD, якщо вони подивляться рекламні ролики на сайті BrightSpot, а після цього дадуть правильні відповіді на запитання, які стосуються змісту роликів.
Читати далі →“Швидкоплинний” перегляд реклами та її… позитивне сприйняття
Виявляється, що уривчастий і неуважний перегляд реклами може позитивно впливати на зміну споживчих звичок покупців. Саме це стверджують автори нового дослідження, присвяченого подібному “швидкоплинному” перегляду реклами, та особливо – перегляду рекламних банерів у Мережі. Уривки з цього дослідження приводить MediaRevolution з посиланням на Science Daily.
Читати далі →