Рекламодавець без сайту – наче автомобіль без колес

У новому дослідженні об’єднання медійних агентств WPP Group, присвяченому вивченню останніх тенденцій в онлайновому маркетингу, повідомляється: всі рекламодавці повинні мати свої сайти, незалежно від того, яку кількість продукції вони продають через Інтернет. Рекламодавці поки що недостатньо використовують онлайн-тенденції і, в результаті, сильно ризикують опинитися біля «розбитого корита».

Читати далі →

Компанії недооцінюють силу слова й особистих рекомендацій

До яких інформаційних джерел ви звертаєтесь, ухвалюючи рішення про покупку? Результати дослідження міжнародного PR-агентства Weber Shandwick показали, що хоча ми й віримо в те, що споживачі ухвалюють рішення про покупку, відштовхуючись від фактора «модно і сучасно», ціни і кількості функцій пристрою, насправді все виявляється далеко не так.

Читати далі →

Новий маркетинг від Сета Годіна: Використовуйте рупор

“Маркетингом переривань” називає Сет Годін (Seth Godin) звичну рекламу, якою сьогодні переповнені вулиці, а також ефір радіо, телебачення та інтернету. Але на думку автора восьми маркетингових книг-бестселлерів та одного з провідних агентів змін, такий підхід до маркетингу більше не виправдовує себе, оскільки не здатен завоювати довіри споживача. А значить – нічого не вартий у довгостроковому розрізі.

Читати далі →

Людяність вбила реклама!

Після перегляду нового рекламного ролику горілки “Цельсій” в мене був шок!!! Я розумію креатив у рекламі, але крім цього є ще й закони, які регулюють рекламну діяльність і їх варто доримуватися. Для тих, хто ще не бачив, розкажу коротко про суть. У телерекламі горілки “Цельсій” всі персонажі ролика тварини і не просто добрі і милі створіння, як в дитячих казках, а знахабліні, курящі та випиваючі тварюки!!! Дві милі мавпочки курять сигари, песики жорстоко займаються статевими зносинами…

Читати далі →

Хто винен у тому, що реклама не працює

Як часто Ви звертаєте увагу на зовнішню рекламу? Я маю на увазі не просто погляд на яскраву картинку, а саме рекламне повідомлення, яке зачіпляє Вас, запамятовується, змушує замислитись про послугу, товар тощо? Особисто я визнаю, що мені дуже часто нецікава, або не зрозуміла постановка повідомлення та візуального модулю. І проблема не в мені, як в споживачі, а проблема в узгодженні рекламного повідомлення…

Читати далі →

У США збираються вимірювати аудиторію рекламних пауз

Як поводиться глядач під час рекламних пауз на телебаченні? Саме цим питанням задалися дослідники з Nielsen Media Research. У наступному місяці вони починають вимірювати глядачів у США, що продовжують дивитися телеканал під час рекламних пауз, пише Adme.ru із посиланням на The Financial Times.

Читати далі →

Епідемія “якості”

Вроджена властивість людей „тягнути все до рота” на українському ринку реклами починає перевершувати будь-які розумні межі. Спробуйте сто разів повторити певне слово і воно втратить для вас будь-яке смислове навантаження. Але схоже, що цього ніяк не можуть зрозуміти українські рекламотворці. Вражені „вірусом” шаблонності вони з такою постійністю видають на гора банальщину, що для вітчизняного споживача навіть найбільш позитивні категорії ризикують набути негативної конотації.

Читати далі →

Мобільний маркетинг – нові тенденції розвитку інтернет-бізнесу

Про сучасні типи маркетингу написано так багато, що обізнану аудиторію, здається, вже неможливо здивувати новими його різновидами. Проте, в еру, коли мобільний зв’язок легко дозволяє отримувати SMS-повідомлення, працювати з електронною поштою, та обмінюватися миттєвими повідомленнями через сервіси ICQ; коли мобільні телефони перетворюються на постійних супутників більшості мешканців не лише великих міст, але й менших населених пунктів, використання маркетингових практик у сфері мобільних технологій видається неминучим…

Читати далі →

Як вимірювати ефективність PR?

Як вимірювати ефективність PR? Переважно, коли під час зустрічі між PR спеціалістом та його керівником (з освітою МБА) чи між PR-агенцією та клієнтом доходить до цього запитання – обов’язково виникає коротка, але все ж пауза. PR-спеціалісти набирають повні легені повітря, щоб пояснити, наскільки важливою є їхня робота для репутації компанії та успіху її продуктів і послуг на ринку. Пауза ж виникає тому, що єдиної відповіді на це запитання просто немає. Його ще не знайшли і не описали в чітких інструкціях.

Читати далі →