Майже кожен „великий” бренд побудований на емоціях. Та це й не дивно, адже люди уже не згодні платити преміум-вартість тільки за якість. Якісна продукція сьогодні швидше обов’язок, ніж визначальна характеристика якої б то не було компанії. Тому організації, які хочуть отримувати більше, змушені вигадувати нові категорії.
Читати далі →Категорія: Маркетинг/Реклама
Маркетинг/Реклама
Релевантність брендів
Фахівці консалтингової компанії McKinsey разом з експертами з інститутів маркетингових досліджень при університетах Мюнстера, Кіля і Гамбургу провели цікаве дослідження під назвою Power Brands (“Могутні бренди”), що ґрунтується на інтернет-опитуванні серед 12 тис. споживачів з дев’яти країн. Експерти вивчали питання, коли й де потрібно робити інвестиції в розширення тієї або іншої марки, оскільки не кожна нація реагує на них однаково захоплено. Крім того, не всяка категорія продукції має однакову притягальну силу.
Читати далі →Hunter Hastings о новых маркетинговых стандартах
Автор и директор EMM Group Хантер Хестингс (Hunter Hastings) представил на конференции ad:tech, прошедшей в Чикаго, новое видение смысла маркетинга по отношению к метрикам, процессу и вовлечённости. Статью о его презентации опубликовали на iMedia Connection, перевод осуществлен Blog.worldwebstudio.com.
Читати далі →“Парфюмерный” маркетинг: нюхать подано
Нестандартные и инновационные методы привлечения клиентов по-немногу завоевывают рынок рекламы. Теперь вот на страницах американских газет The Wall Street Journal и USA Today появится ароматная реклама. Используемая технология позволяет “обогащать” типографскую краску нужными запахами.
Читати далі →Imaginary Marketing и игра воображения
Не секрет, что эмоции играют очень важную роль в нашей жизни. А вот что делать с нереализованными эмоциями, игрой нашего воображения, пусть иногда и воспаленного? 🙂
Читати далі →HypnoMarketing: всі на сеанси гіпнозу!
Психотерапевти зі знаннями маркетингу радійте! Тепер у вас є можливість заробляти гроші за допомогою гіпнотичного маркетингу (HypnoMarketing). Сумнівний маркетинговий метод розробив австралієць Стівен Філгуд (Steven Feelgood), об’єднавши свої пізнання в областях маркетингу та гіпнотерапії.
Читати далі →Реклама Джинс у стилі «Хоррор»
Формальна причина появи реклами – представлення молодіжним мобільним брендом Джинс нової послуги „Jeans Десятка”, основний принцип якої – об’єднання друзів у спілкування за допомогою низьких тарифів. Навчені гірким досвідом своєї попередньої рекламної компанії „У новому році все може бути швидко, окрім розмов”, цього разу спеціалісти Джинс пішли новим шляхом – створили ролик у стилі фільму жахів…
Читати далі →Бренди заграють з покупцями в онлайні
Онлайновими іграми зараз нікого не здивуєш. Потужна хвиля зацікавленості ними охопила і компанії-бренди. Крім того, що співробітники різних компаній граються безпосередньо на роботі (про що ми писали), бренди використовують онлайн-ігри для реклами своїх товарів та послуг.
Читати далі →Найкоротший у світі маркетинговий план
У своєму блозі Kelly’s Think Tank, автор Kelly Odell ділиться своїми думками про маркетингові плани. Пропозиція нових та дедалі кращих зразків маркетингових планів не має ніяких меж. Пошук у Google за ключовою фразою “marketing plan” видає близько 215 млн. результатів (зараз – 212 млн.). Проте, проблемою більшості зразків є їхня довжина. Середньостатистична форма маркетингового плану виглядає як таблиця, яку слід заповнити даними про конкретну компанію та її бізнес-оточення. Авторові неодноразово доводилося працювати з маркетинговими планами, форма яких займала 30 сторінок. Заповнена ж версія такого маркетингового плану легко може зайняти кілька сотень сторінок (!!!).
Читати далі →Друге життя рекламних щитів від Google
Бачу, що незабаром потрібно буде робити окрему рубрику в нашому блозі, присвячену Google. Стільки інноваційних ідей, напевно, не продукує жодна компанія у світі. У всякому разі привселюдно.
Читати далі →