Брайан Соліс (Brian Solis), всесвітньо визнаний аналітик цифрових технологій, соціолог і футуролог, у своїй новій книзі “Кінець звичайного бізнесу” (The End of Business As Usual) розглядає споживчу революцію й те, що потрібно зробити галузям, щоб трансформувати їхні бізнес-моделі. Вашій увазі пропонується уривок з цієї книги, де Брайан дає п’ять підказок, як уникнути розповсюджених помилок у соціальних медіа.
Читати далі →Категорія: Маркетинг/Реклама
Маркетинг/Реклама
Народження імені: Rolls-Royce
Чарльз Роллc, який народився в 1877-му році, був третьою дитиною лорда Ллангаттока. У 1896-му році парубок став одним із перших в Англії, хто купив автомобіль. Це була французька машина марки Peugeot, оскільки вітчизняного виробництва тоді у Великобританії не було.
Читати далі →Ефект Штірліца, або Правило останнього враження
Всі ми пам’ятаємо крилатий вислів з культового радянського фільму “Сімнадцять миттєвостей весни”: “Штірліц знав, що найкраще запам’ятовується остання фраза”. Гарі Беквіт (Harry Beckwith) у своїй книзі “Продаючи незриме” також звертає увагу читачів (особливо – маркетологів) на останнє враження, що має особливість залишатися в нашій пам’яті.
Читати далі →Що таке хороша реклама?
Для фахівця з реклами приховувати свою майстерність є професійним обов’язком. Про виступи Есхіна люди часто говорили: «Як гарно він говорить». Але коли промову вимовляв Демосфен, у людей з’являлося бажання сказати: «Виступаємо проти Пилипа!».
Читати далі →Народження імені: RICCI (Nina Ricci)
Марії Ньєлі було сім років, коли її батько, швець, улаштувався в Монте-Карло. Це відбулося зовсім незадовго до його смерті. Коли дівчинці виповнилося дванадцять років, її взяли в місцеве ательє мод, а в чотирнадцять років її відправили вчитися в Париж.
Читати далі →Ідеальний виступ, або Сім прийомів Шиллера
Якось віце-президент Apple з глобального маркетингу Філ Шиллер повинен був замінити Стіва Джобса на ключовому виступі на Macworld. Шиллер мав витримати порівняння зі своїм босом, який мав більш ніж тридцятирічний досвід виступів на найбільших бізнес-сценах. І це йому цілком удалося. Його промова містила найкращі елементи виступів Стіва Джобса.
Читати далі →Народження імені: Renault
У 1899-му році Луї Рено організував товариство Renault Frères (“Брати Рено”), яке виробляло автомобільні механізми, винайдені ним самим, такі як коробка передач із головною прямою передачею, доповнена карданним валом. Свій перший автомобіль він презентував на автосалоні 1901-го року. Разом із братами він вигравав багато автоперегонів: Париж-Довіль, Париж-Остенде, – поки під час ралі Париж-Мадрид його брат Марсель не розбився…
Читати далі →Народження імені: Post-it
Працюючи в компанії “ЗМ” над проектом, що не мав нічого спільного з тим, що згодом одержало назву Post-it, доктор Спенсер Сільвер у 1970-му році придумав особливий легкий клейовий склад.
Читати далі →Подвійна реклама: В гонитві за оригінальністю
Змагаючись за увагу споживача, рекламні агенції знаходять все нові та нові способи втілення креативних ідей. І для цих цілей їм часом необхідно все більше та більше місця. А якщо простір та засоби дозволяють – то можна “розтягнути” рекламу на два, три чи навіть більше носіїв, влаштувавши справжню виставу.
Читати далі →Народження імені: Polaroid
Едвін Герберт Ленд у 1937-му році заснував завод з виготовлення сонячних окулярів і поляризованих фільтрів Polaroid Corporation, що пояснює виникнення назви фірми. У 1947-му році він запропонував фірмі Kodak використовувати ліцензію на виготовлення фотоплівки, вкладеної в касету, де вже розташований проявник.
Читати далі →