Не думайте, що гравці в пінг-понг називають свій вид спорту настільним тенісом тільки для того, щоб “облагородити” його назву. У дійсності, назва марки Ping-Pong давно вже стала загальним іменником.
Читати далі →Категорія: Маркетинг/Реклама
Маркетинг/Реклама
Короткостроковий капіталізм
Існує всього кілька причин, які змушують людей керуватися короткостроковими цілями, замість того, щоб мислити довгостроково: вони не планують довго затримуватися на своєму місці; вони планують заробити так багато грошей, що готові пожертвувати всім іншим; вони переконані, що їх не впіймають (не засудять).
Читати далі →Абсурдні контрасти дозрівання
Ви ніколи не замислювались про контрастні явища, які нас оточують? Ну, скажімо, маємо таке глобальне явище як суцільна інформатизація, але чимало експертів вже асоціюють її з «дебілізацією» – люди перестають читати книги, навіть на довгі статті вже не вистачає часу… чи терпіння. Але мені цікавий маркетинг. У нас – свої контрасти. Ось деякі спостереження.
Читати далі →Народження імені: Philips
Жерар Філіпс був переконаний у великому майбутньому лампи розжарювання, винайденої Едісоном. Тому він умовив батька позичити йому гроші, щоб разом зі своїм братом Антоном заснувати компанію Philips Gloeillampenfabrieken (“Завод по виготовленню ламп Philips”).
Читати далі →Транскреація або Як донести свої повідомлення до споживачів у всьому світі
Освоєння нових ринків несе чимало турбот глобальним брендам. Одна з “головних болей” – міжнародні рекламні й маркетингові кампанії. Адже до уваги потрібно брати мовні й культурні особливості країни або регіону, де проводиться кампанія. Стів Патток (Steve Puttock), керуючий директор у лондонській філії компанії Schawk, Inc., пропонує використовувати так звану “транскреацію” або прагматичну адаптацію.
Читати далі →Народження імені: Peugeot
Родина Пежо успадкувала своє прізвище від далекого предка, який був peugeot, тобто продавцем смоли. Смола сосни у середньовіччя використовувалася як клеюча речовина або для забивання щілин у човнах. Родоначальниками династії Пежо були брати Жан-П’єр і Жан-Фредерік Пежо, які на початку позаминулого століття виготовляли пилки в регіоні Монбейяр.
Читати далі →Торговельні марки, ім’я яких стали загальними
Перехід торговельної марки в ім’я загальне – добре це чи погано? З одного боку, це грає на руку компанії, завдяки ототожненню у свідомості споживача товарного знаку з категорією в цілому. Однак, є й певна небезпека: перехід товарного знаку в загальне вживання як назви товарної категорії призводить до припинення його правового захисту й відкриває можливість його використання будь-якому виробникові, пише рекламний портал Adme.ru.
Читати далі →Сила контексту
Що таке контекст і чому він має таке велике значення для вашого бренду? Том Асакер (Tom Asacker), провідний експерт з питань навчання та консультування бізнес-організацій та автор однойменного блога, пояснює, яким чином контекст впливає на сприйняття вашого продукту споживачем.
Читати далі →Клієнт: голодний або обережний
“Подумайте над тим, кому ви продаєте свій продукт: тим, хто його прагне, чи тим, хто мріє, щоб йому дали спокій”. Маркетингові міркування з використанням як завжди цікавих аналогій висловлює Сет Годін (Seth Godin) у своєму блозі.
Читати далі →Народження імені: Pepsi-Cola
Калеб Д. Бредхем, аптекар з Нью-Берна в Північній Кароліні, у 1898-му році винайшов мікстуру на основі горіха коли, що допомагала при диспепсії та при розладах травлення. Змішана із сельтерською водою “Мікстура Марення” відмінно вгамовувала спрагу. Дуже багато хто спеціально заходили в аптеки, щоб спробувати новий напій.
Читати далі →