Адам Опель, виробник швейних машин з 1862-го року, вирішив зайнятися також виготовленням велосипедів. Після відвідування в 1898-му році Берлінського автомобільного салону він і його п’ятеро синів зрозуміли, що майбутнє – за автомобілями.
Читати далі →Категорія: Маркетинг/Реклама
Маркетинг/Реклама
Найцікавіші логотипи 2010-го року
Створення логотипа – це справжнє дизайнерське мистецтво. Створення ідеального логотипа – його вершина. Адже всього лише в кількох літерах і невеликому зображенні необхідно передати суть діяльності компанії, її душу і зробити це яскраво, небанально і так, щоб логотип привертав увагу та запам’ятовувався.
Читати далі →Секрети продажів від фокусників
Виявляється, маркетологи можуть багато чому навчитися у фокусників. Їм потрібно лише зрозуміти, чому ілюзіоністи обводять людину круг пальця, хоча він так намагається за ними стежити. Роджер Дулі (Roger Dooley), віце-президент із розвитку онлайн-ком’юніті Hobsons, у своєму блозі Neuromarketing пропонує кілька прикладів того, як фокусники маніпулюють мозковими процесами людини.
Читати далі →Народження імені: Nivéa
Маленька кругла плоска коробочка з’явилася на світ у Гамбурзі в 1911-му році в лабораторії при аптеці, що належала фармацевту Оскару Тропловіцу. У цій маленькій жовтій коробочці (синьою вона стала тільки в 1925-му році) продавалася суміш масла, води, конвалійного емульгатора і декількох інших есенцій.
Читати далі →Маркетингове повідомлення, додаткова реальність та комунікаційні реалії
“Надмір інформації призводить до того, що люди повністю заплутуються. Саме це я вважаю головною причиною міжнародної кризи, з якою всі ми стикаємося сьогодні. Люди повністю дезорієнтовані – це впливає на їх роботу і повсякдення”, – переконаний Васіліс Стаматакіс (Vasilis Stamatakis), визнаний експерт у сфері комунікацій.
Читати далі →Еволюція підходів до управління змінами на прикладі рекламних роликів GoodYear
Експерт з питань управління, професор Джованні Шума (Giovanni Schiuma), чию лекцію про важливість культури та емоційного фактору в компанії опубліковано на нашому відеоблозі, умовно розподіляє підхід до управління змінами на три етапи. Щоб продемонструвати особливості кожного етапу управління змінами, він демонструє три рекламні ролики автомобільних шин.
Читати далі →Покоління «C» і що робити з ними брендам
На сторінках нашого блога ми багато писали про принципи роботи представників старшого (бебі-бумерів) і молодого покоління (відповідно поколінь “X” і “Y”). А ось Ден Панкрац (Dan Pankraz), директор по плануванню DDB Sydney, стверджує, що брендам вже необхідно розуміти й уміти залучати так зване покоління “C” – аудиторію, що ймовірно стане значно впливати в усьому світі, маючи пристрасть поширювати свої погляди й враження в соціальних мережах.
Читати далі →Народження імені: Nissan
Історія цієї марки доволі заплутана. Мацусіро Хашимото сконструював свій перший автомобіль у 1914-му році й назвав його DAT, за першими літерами прізвищ своїх помічників: Ден, Айома і Такеши. Назва виявилася дуже вдалою для машини з кузовом типу «торпеда», оскільки в перекладі з японського «dat» означає «лідер».
Читати далі →Сет Годін: Яка форма вашої «лійки»?
Часто здається, що вашу рекламу побачила недостатня кількість людей. Насправді проблема зазвичай полягає у якості, а не у кількості, пише Сет Годін (Seth Godin) у своєму блозі.
Читати далі →Сталий маркетинг – модна тема чи інший підхід до ведення бізнесу?
Нещодавно в мандрівці по Франції звернув увагу на кількість книг по темі «Сталий маркетинг», «Маркетинг для сталого розвитку». У нас подібних ще не бачив. Зрозуміло, що поняття «сталого розвитку» (sustainable development), яке прийшло з Заходу, у них розвивається швидше. У тому числі й маркетинг відповідного напрямку.
Читати далі →