Сумна правда відносно шахрайства полягає в тому, що на відміну від таких злочинів, як розбійний напад, грабіж або вбивство, це відбувається з нашої згоди. Чому б життя нас не вчило, ми завжди віримо в чудеса або (простою мовою) халяву.
Читати далі →Притча про позитивне мислення
В одного короля був близький друг. Цей друг, розглядаючи будь-яку ситуацію, що коли-небудь траплялася в його житті, мав звичку говорити: “Це добре!”
Якось король перебував на полюванні. Друг, зазвичай, готував і заряджав рушниці для короля. Очевидно, він зробив щось неправильно, готуючи одну з рушниць. Коли король взяв у свого друга рушницю й вистрілив з неї, у нього відірвало великий палець руки.
Читати далі →Twitter та Facebook не виходячи з примірочної
Найближчим часом в магазинах одягу в Лондоні з’являться пристрої, які дозволять радитися з друзями в Twitter та Facebook не виходячи з примірочної. Така інформація з’явилася на The Daily Mail. Пристрій Tweet Mirror, спеціально розроблений для цих потреб голландською компанією Nedap, по суті є дзеркалом зі вбудованою в нього HD-камерою.
Читати далі →Щось у філософії Google потрібно підправити…
Як відомо, у Google є власна філософія, яка складається з 10-ти важливих принципів. Вона востаннє була оновлена 2009-го року, і досі далека від реальності. Вже п’ять років тому там було багато застарілих принципів, які Google давно залишив позаду в процесі розвитку і трансформації, стверджує Денні Салліван (Danny Sullivan), головний редактор сайту Search Engine Land, у критичній статті “25 речей, які мені не подобаються в Google. 5 років потому” (25 Things I Hate About Google, Revisited 5 Years Later).
Читати далі →Дещо про природу ролі першої особи (частина ІІ)
Продовжуючи розмову про характерні риси людей в ролі першої особи, цікаво зауважити ще деякі типові ознаки, що характеризують ці персоналії. Не можу обійти стороною одну з таких яскравих рис, яка є хоч і похідною, симптоматичною, але, насправді, є характерною для якісних лідерів компаній. Це – іронія. Саме спроможність до іронічних суджень та висловлювань є показовим і часом необхідним у стилі поведінки лідерів, перших осіб. І, звичайно, ми маємо одразу зауважити про особливу її форму – самоіронію.
Читати далі →Як землетрус в Японії впливає на український бізнес
Землетрус у Японії сколихнув увесь світ. Крім співчуття людям і жаху від побачених фотографій і відеосюжетів, ми відчуваємо особливий страх. І на нього неможливо вплинути або зупинити… Це страх смерті.
Читати далі →Роботодавці не згодні, що «хорошої людини повинно бути багато»
Світ бізнесу до сих пір сповнений дискримінації. Жінки отримують менше, ніж чоловіки, привабливі люди заробляють більше і частіше сприймаються як лідери. Про расову дискримінацію під час прийому на роботу взагалі краще промовчати. Серед інших категорій, за якими дискримінують людей, повнота – один із найбільш “кричущих” факторів, переконаний Фрік Вермулен (Freek Vermeulen), один з дописувачів Forbes.
Читати далі →Інновації без Продуктового менеджменту – ЯК?
Слово “інновації” скоро стане в нас таким самим заїждженим, як і маркетинг, менеджмент чи щось подібне. Оскільки розмов багато, а справжніх інновацій… Тобто, скільки не кажи “цукор” – солодше в роті не стає. У цьому контексті мені трохи дивно, що головні, так би мовити, проповідники інновацій в нас – наші провідні бізнес-школи, – так рідко звертаються до поняття “продуктовий менеджмент”. Поняття, яке є класичним для західного світу і звідки, власне, до нас йдуть ті ж самі інновації.
Читати далі →Спритко і Гарнюня: Зворушливі головастики вимкненої країни
Він – активний та сміливий, вона – красива та незалежна. Спритко і Гарнюня – тепер головні особи інформаційної обструкції в українському Інтернеті та мас-медіа. Дизайнери та бренд-менеджери, не шкодуючи влучних і не дуже епітетів, нищівно розкритикували нову стратегію іміджу України. Та чи могло б бути інакше?
Читати далі →Дещо про природу ролі першої особи (частина І)
Досить часто доводиться переконуватися, наскільки «друга» чи інші «енні» особи в компанії не мають відчуття природи роботи «першої» особи. А можливо це було б дуже корисно усвідомити, щоб краще співпрацювати. Насправді різниця колосальна, особливо в наш, постіндустріальний період управлінських підходів.
Читати далі →