Нестача сну призводить до суттєвого зниження здатності сприймати нові знання під час робочого дня. А у далекому минулому позбавлення від сну вважалося однією із найбільш жорстоких тортур, пише Тоні Шварц (Tony Shwartz), у статті, розміщеній на Business Week.
Читати далі →Притча: Випий повну чашку!
Одного разу, коли день занять уже наближався до кінця, учень запитав Учителя:
– Підкажи, як мені бути. Я заступник директора фірми. Мій директор платить співробітникам дуже низькі зарплати. У результаті люди постійно звільняються, на їхнє місце приходять нові, їм треба спочатку ввійти в курс справи, навчитися, а потім вони бачать, що перспектив на покращення ніяких, і теж ідуть.
Читати далі →Чи можливо ефективно працювати вдома?
Розвиток інформаційних технологій, зміна свідомості роботодавців та бажання зекономити призводить до того, що у світі поступово зростає кількість віддалених працівників – тобто тих людей, які з тих чи інших причин виконують свою роботу, знаходячись поза межами класичного офісу. Українські компанії поки що не дуже активно переймають досвід західних колег, але і в нас вже є успішні приклади подібної організації робочого процесу.
Читати далі →Народження імені: Panasonic (National)
Японська компанія Matsushita у 1936-му році придумала, мабуть, найбільш інтернаціональну марку: марку за назвою National. У будь-якому місці, де б не продавалися товари цієї марки, покупці вважали, що вони вироблені в їхній рідній країні.
Читати далі →Обережно – Брендинг!
Не думав, що блоги можуть кардинально міняти точку зору. Але це сталося зі мною. Послідовні та системні застереження Джефрі Джеймса (Geoffrey James), автора блогу “Sales Machine”, щодо методів маркетингу, застосовуваних у В2В, заставили мене переглянути власний багаж знань і досвіду та більш критично подивитись на традиційні методи та прийоми, яким нас вчать у бізнес-школах. Зокрема, мова йтиме про Брендинг.
Читати далі →Чи варто намагатися стати «найкращим другом» для підлеглих?
Автори блога Leadership Expert спробували дати відповідь на запитання, де знаходиться межа між створенням позитивних робочих стосунків та дружбою керівника з працівником.
Читати далі →МВА потрібні тим, кому вони… не потрібні
Час від часу виникають конструктивні дискусії з приводу того, чому можна і чому не можна навчити менеджера, чи варто йти навчатися на програми МВА, які взагалі навчальні дисципліни є найефективнішими для розвитку управлінця.
Читати далі →Management.com.ua: Ювілей і непрості питання
День народження – це завжди день, коли ти хоча б трохи переосмислюєш своє життя. Згадуєш, що вдалося, а що ні. І думаєш: ось, якби …, то я б … У цих крапках – відкладена і поки що нездійсненна мрія. Але, як відомо, історія не терпить умовного способу…
Читати далі →Смертні гріхи українського менеджменту, або Що заважає досягти успіху
Я вже десять років спеціалізуюся на успішному впровадженні змін в організаціях, і, виходячи зі свого досвіду, можу виділити 7 «смертних гріхів» українського менеджменту, які заважають досягненню успіху в бізнесі.
Читати далі →Маркетингова помилка Coca-Cola, яка перетворилася на провал
Цікавою історією ділиться бізнес-консультант Алекс Левітас. Він розповідає про маркетингове рішення, яке було прийнято компанією Coca-Cola, але через неправильне формулювання виявилося провальним.
Читати далі →