Не встигли ми розмістити на Management.com.ua коротку статтю з характерною назвою “П’ять ознак того, що ви поганий керівник”, як знову натрапили на цікавий матеріал. Автор колонки Corner Office на порталі BNET Стів Тобак (Steve Tobak) перелічив сім ознак поганого менеджера. Ще один список, складати які так полюбляють американці, але, думаю, не остаточний, адже тема поганого/хорошого керівництва просто невичерпна…
Читати далі →Систематизація та Лояльність
Ви звертали увагу, що великі та потужні компанії далеко не завжди мають лояльних споживачів? Тобто, так – всі вони борються за лояльність та декларують її своїм пріоритетом. Для цього розробляються корпоративні стратегії та політики, процедури та правила, методи та засоби. Однак, часто лояльність при цьому не підвищується, а навпаки – падає.
Читати далі →Не має значення, чи любите ви свою роботу, якщо вам подобається те, що ви робите!
Саймон Оутс (Simon Oates), автор блога Leadership Expert, робить доволі провокаційну заяву: “Не має значення, чи любите ви свою роботу, якщо вам подобається те, яким чином ви її виконуєте!”
Читати далі →Бізнес-ідеї для сервісної досконалості
Як відомо, найдешевший і найвигідніший спосіб конкурувати в непрості часи – надавати клієнтам найкращі або неординарні послуги. Зараз люди підходять до здійснення покупок більш виважено, ніж колись. Схилити їх зробити вибір у вашу користь можуть не тільки унікальні якості продукту, але й усілякі сервіси – постійні або тимчасові.
Читати далі →Ознаки хорошого керівника
Цікавий перелік ознак хорошого керівника пропонує Майнді Фрайд (Mindy Fried), співробітниця консалтингової компанії Arbor Consulting Partners, у своєму блозі Mindy’s Musings. Менеджерам буде цікаво перевірити себе, а працівникам – оцінити свого керівника за запропонованими ознаками.
Читати далі →Притча про двох дроворубів
Якось два дроворуби посперечалися, хто з них нарубає за день більше лісу. З ранку чоловіки розійшлися по своїх позиціях. Спочатку вони працювали в одному темпі. Але за годину один з них почув, як другий перестав працювати. Зрозумівши, що це його шанс, перший лісоруб подвоїв свої зусилля.
Читати далі →Енергія бізнесу
Серед активів, які управлінці часто використовують, але не відображають у балансі, багато цікавих речей, які не завжди ними усвідомлюються та/або вербалізуються. У сьогоднішньому контексті я маю на увазі енергію, що рухає людьми як на персональному рівні, так і на рівні організації. Так чи інакше, це один із тих чинників, що можуть бути важливими як у динаміці розвитку, так і в ефективності налаштування організації.
Читати далі →10 ознак того, що надувається нова «бульбашка»
На блозі Broadstuff була опублікована цікава стаття. У ній наводиться десять найбільш показових ознак, які свідчать про появу нової “бульбашки”. Можливо, вам буде цікаво ознайомитися з її симптомами.
Читати далі →«Всі брешуть!» – Сказано доктором Хаусом, доведено Деном Аріелі
“Всі брешуть”, – стверджував Грегорі Хаус зі знаменитого серіалу. Дійсно, якщо створити відповідні умови, то практично всі люди обманюють. Ден Аріелі (Dan Ariely) провів кілька доволі цікавих експериментів, перевіряючи здатність людини обманювати, і виклав їх у своїй книзі “Передбачувана ірраціональність” (Predictably Irrational: The Hidden Forces that Shape Our Decisions).
Читати далі →Культурні відмінності при спілкуванні з американськими колегами
Цікава стаття нещодавно була опублікована на Хабрі. У ній представлені основні культруні відмінності американців від людей слов’янської культури. Ця інформація допоможе краще почуватися нашим співвітчизникам у міжнародних компаніях, де їм доводиться багато спілкуватися з американськими колегами.
Читати далі →