Існує доволі розповсюджений стереотип, що бажання людини завжди виконувати кожну свою справу ідеально – це позитивна риса. Втім, Пенелопа Транк (Penelope Trunk), одна з дописувачів блога Life at Work на bNet, вважає інакше. “Я переконана, що перфекціонізм – це хвороба, – стверджує вона. – Перфекціонізм шкодить вам та людям, які вас оточують, тому що перфекціоніст не здатен побачити загальної картини, надмірно фокусуючись на деталях”.
Читати далі →Сет Годін: Яка форма вашої «лійки»?
Часто здається, що вашу рекламу побачила недостатня кількість людей. Насправді проблема зазвичай полягає у якості, а не у кількості, пише Сет Годін (Seth Godin) у своєму блозі.
Читати далі →Сталий маркетинг – модна тема чи інший підхід до ведення бізнесу?
Нещодавно в мандрівці по Франції звернув увагу на кількість книг по темі «Сталий маркетинг», «Маркетинг для сталого розвитку». У нас подібних ще не бачив. Зрозуміло, що поняття «сталого розвитку» (sustainable development), яке прийшло з Заходу, у них розвивається швидше. У тому числі й маркетинг відповідного напрямку.
Читати далі →Королева Великобританії зареєструвалася у Facebook
Новітні технології web 2.0 дійшли нарешті, і до королівського двору. Сторінка королеви Великобританії Єлизавети II з’явилася в соціальній мережі Facebook. Про це повідомила британська газета Daily Telegraph у понеділок.
Читати далі →Народження імені: Nike
Взута в кросівки Nike, знаменита американська волейбольна команда завойовувала перемогу за перемогою на Олімпійських іграх у Барселоні. Добре відома скульптура грецької богині перемоги Ніки (Nike) – виконана з мармуру молода жінка, яка біжить.
Читати далі →Бізнес на вигаданих брендах
Вигаданих брендів, тобто тих, про які ми дізналися з кінофільмів, коміксів чи мульсеріалів стає все більше. Залежно від популярності продукту (медіаносія), в якому згадується вигаданий бренд – його відомість може бути достатньо високою. То чому б не використати знайомство потенційних користувачів з вигаданим брендом як модель для бізнесу? Деякі компанії саме так і роблять, стверджують автори журналу BizTimes.
Читати далі →Second Life: соціальний нетворкінг у дії
Мережеві ігри й віртуальні світи – це ще одна форма онлайнового соціального нетворкінга. Бізнесові й професійні організації приваблює у них насамперед низькі витрати на контакт зі споживачами й високий рівень лояльності. Використання для бізнесу віртуального світу Second Life головним чином сконцентровано в чотирьох областях: можливість організації точок продажів, реклама і просування, рекрутинг й організація віртуальних нарад, – пише Клара Ших (Clara Shih) у своїй книзі «Ера Facebook».
Читати далі →Випробування мріями, які збулися
“Я нерідко чую від знайомих підприємців, які володіють невеликими компаніями, одну і ту ж сумну історію. Вони розповідають, що коли почата з нуля справа перетворилася у стабільний бізнес, а прибуток почав з надлишком покривати витрати – робота перестала приностити колишнє задоволення”, – пише керівник ПЦ “Ройбер” на сторінках свого блога.
Читати далі →Притча: Найкраща похвала для продавця
Одного разу учень запитав Учителя:
– Учитель, яка похвала може бути найкращою для продавця?
– Від покупця? – уточнив Учитель.
Читати далі →Apple придбає Sony?
Якщо це виявиться правдою, то стане найбільшою угодою поглинання за останнє десятиліття. Принаймні, одні лише чутки про можливе поглинання Sony компанією Apple спровокували різке зростання акцій японського виробника електроніки, передає CNews.ru.
Читати далі →