Ідея “лідерства як служіння” досить росповсюджена і передбачає, що завдання керівників у компанії – всіляко допомагати своїм підлеглим, по суті обслуговуючи їх, щоб ті могли максимально ефективно виконувати свою роботу. Втім, як стверджує Мітч МакКраймон (Mitch McCrimmon) на сторінках журналу Management Issues – лідерство як служіння – це погана ідея, оскільки її корені приховані в патерналізмі і вона шкодить залученості працівників.
Читати далі →Курка чи яйце, або На основі чого діяти?
Здається у житті є дилема не менш давня, ніж дилема первинності курки або яйця. Я називаю її дилемою вчителя і учня. Уявіть собі учня, якого викликають до дошки і він пропонує правильне рішення якоїсь задачки, однак це рішення невідоме вчителеві. Вчитель заперечує існування такого рішення і намагається поставити учневі погану оцінку. І ось 2 можливі форми поведінки учня: продовжувати доводити вчителеві свою правоту і нарватися на подальшу його ворожість або погодитися з його думкою, знаючи, що вона хибна.
Читати далі →А хто у вас «суперзірка»?
Найкраще діагностичне питання для визначення того, чи сприяє керівник співробітництву й обміну інформацією в колективі або вбиває його на корені, звучить так: а хто у вас “суперзірки”? Бос, який нагороджує “суперзірку”-одинака, який затьмарює інших співробітників, – хоче він того чи ні – створює культуру жадібних й егоїстичних “суперзірок”, пише у своєму блозі Роберт Саттон (Robert Sutton), професор Стенфордського університету, фахівець із інновацій і управління, автор кількох бестселерів.
Читати далі →Обережно! Саботажник у компанії
Хто такий “саботажник”, і що значить “улаштувати саботаж”, думаю, знають всі. Однак справа докорінно змінюється, коли цей термін попадається в бізнесі, а ще гірше – в окремо взятій організації.
Читати далі →Правила ведення ефективних ділових переговорів
Сьогодні вашій увазі пропонується підбірка рекомендацій, запропонованих керівником продюсерського центру “Ройбер” Максимом Спиридоновим на його блозі Spiridonov.ru. Він ділиться правилами, які стануть в нагоді під час ведення ділових переговорів, особливо, якщо ви почуваєтесь не зовсім впевнено чи ще не маєте відповідного досвіду.
Читати далі →Міфи та легенди брендів: Woolworth
На сторінках нашого блога ми вже писали про історію виникнення так званих casual fridays (право ходити в п’ятницю в повсякденному одязі), які придумали в Procter & Gamble. А зараз вашій увазі пропонується розповідь про те, як засновник найбільшої мережі магазинів Woolworth та винахідник продуктових цінників і супермаркетів знайшов вірний спосіб, що дозволив йому сколотити мільйони.
Читати далі →Ти – покидьок. Як про це правильно сказати
Двічі за останній тиждень я був утягнутий до дискусії щодо того, як правильно критикувати співробітників, або, точніше, їхні вчинки. Приводом до дискусії стала моя категорична незгода з “класичними”, чи, можливо, “загальноприйнятим” підходом щодо критики у процесі так званої “менеджерської взаємодії”.
Читати далі →Не чекайте 100-відсоткової впевненості. Дійте рішуче і зараз!
Семьюел Грінгард (Samuel Greengard), один із дописувачів блога Bottom Line, ділиться своєю теорією щодо того, як люди ставляться до різноманітних завдань. Варто вам щось запропонувати – і більшість людей знайдуть тисячі причин, чому це не працюватиме. Хочете подолати світовий голод? Неможливо нагодувати всіх! Прагнете впровадити “хмарне” програмування, яке здатне підвищити продуктивнісь комп’ютерних потужностей на 20%? Це поставить під ризик дані, якими ви будете оперувати!
Читати далі →Як студентка написала листа Стіву Джобсу і що із цього вийшло
Не минає дня, щоб у світовій павутині не з’явилася чергова новина, стаття або хвалебна ода, присвячена компанії Apple, яка вже давно стала культовим брендом. Але є в цієї компанії доволі неприємна риса – закритість і небажання йти на контакт із користувачами. Ймовірно, юна американська студентка Університету Лонг-Айленда Челсі Кейт Айзекс про це не знала й… написала листа самому Стіву Джобсу.
Читати далі →10 логотипів із прихованим змістом
Колись ми вже публікували перелік логотипів з прихованим змістом, втім, дизайн не стоїть на місці і у світі з’являється все більше та більше нових чудових логотипів. Сьогодні вашій увазі пропонується підбірка ще 10-ти логотипів “із родзинкою”, придивившись до яких, можна помітити більше, ніж лежить на поверхні.
Читати далі →