Лідерство як служіння – погана ідея!

Лідерство як служіння Ідея “лідерства як служіння” досить росповсюджена і передбачає, що завдання керівників у компанії – всіляко допомагати своїм підлеглим, по суті обслуговуючи їх, щоб ті могли максимально ефективно виконувати свою роботу. Втім, як стверджує Мітч МакКраймон (Mitch McCrimmon) на сторінках журналу Management Issues – лідерство як служіння – це погана ідея, оскільки її корені приховані в патерналізмі і вона шкодить залученості працівників.

Читати далі →

Курка чи яйце, або На основі чого діяти?

Курка чи яйце, або На основі чого діяти?Здається у житті є дилема не менш давня, ніж дилема первинності курки або яйця. Я називаю її дилемою вчителя і учня. Уявіть собі учня, якого викликають до дошки і він пропонує правильне рішення якоїсь задачки, однак це рішення невідоме вчителеві. Вчитель заперечує існування такого рішення і намагається поставити учневі погану оцінку. І ось 2 можливі форми поведінки учня: продовжувати доводити вчителеві свою правоту і нарватися на подальшу його ворожість або погодитися з його думкою, знаючи, що вона хибна.

Читати далі →

А хто у вас «суперзірка»?

А хто у вас «суперзірки»?Найкраще діагностичне питання для визначення того, чи сприяє керівник співробітництву й обміну інформацією в колективі або вбиває його на корені, звучить так: а хто у вас “суперзірки”? Бос, який нагороджує “суперзірку”-одинака, який затьмарює інших співробітників, – хоче він того чи ні – створює культуру жадібних й егоїстичних “суперзірок”, пише у своєму блозі Роберт Саттон (Robert Sutton), професор Стенфордського університету, фахівець із інновацій і управління, автор кількох бестселерів.

Читати далі →

Обережно! Саботажник у компанії

Обережно! Саботажник у компаніїХто такий “саботажник”, і що значить “улаштувати саботаж”, думаю, знають всі. Однак справа докорінно змінюється, коли цей термін попадається в бізнесі, а ще гірше – в окремо взятій організації.

Читати далі →

Правила ведення ефективних ділових переговорів

Правила ведення ефективних ділових переговорів Сьогодні вашій увазі пропонується підбірка рекомендацій, запропонованих керівником продюсерського центру “Ройбер” Максимом Спиридоновим на його блозі Spiridonov.ru. Він ділиться правилами, які стануть в нагоді під час ведення ділових переговорів, особливо, якщо ви почуваєтесь не зовсім впевнено чи ще не маєте відповідного досвіду.

Читати далі →

Міфи та легенди брендів: Woolworth

Міфи та легенди брендів: WoolworthНа сторінках нашого блога ми вже писали про історію виникнення так званих casual fridays (право ходити в п’ятницю в повсякденному одязі), які придумали в Procter & Gamble. А зараз вашій увазі пропонується розповідь про те, як засновник найбільшої мережі магазинів Woolworth та винахідник продуктових цінників і супермаркетів знайшов вірний спосіб, що дозволив йому сколотити мільйони.

Читати далі →

Ти – покидьок. Як про це правильно сказати

Ти - покидьок. Як про це правильно сказатиДвічі за останній тиждень я був утягнутий до дискусії щодо того, як правильно критикувати співробітників, або, точніше, їхні вчинки. Приводом до дискусії стала моя категорична незгода з “класичними”, чи, можливо, “загальноприйнятим” підходом щодо критики у процесі так званої “менеджерської взаємодії”.

Читати далі →

Не чекайте 100-відсоткової впевненості. Дійте рішуче і зараз!

Не чекайте 100-відсоткової впевненості Семьюел Грінгард (Samuel Greengard), один із дописувачів блога Bottom Line, ділиться своєю теорією щодо того, як люди ставляться до різноманітних завдань. Варто вам щось запропонувати – і більшість людей знайдуть тисячі причин, чому це не працюватиме. Хочете подолати світовий голод? Неможливо нагодувати всіх! Прагнете впровадити “хмарне” програмування, яке здатне підвищити продуктивнісь комп’ютерних потужностей на 20%? Це поставить під ризик дані, якими ви будете оперувати!

Читати далі →

Як студентка написала листа Стіву Джобсу і що із цього вийшло

Як студентка написала листа Стіву Джобсу і що із цього вийшлоНе минає дня, щоб у світовій павутині не з’явилася чергова новина, стаття або хвалебна ода, присвячена компанії Apple, яка вже давно стала культовим брендом. Але є в цієї компанії доволі неприємна риса – закритість і небажання йти на контакт із користувачами. Ймовірно, юна американська студентка Університету Лонг-Айленда Челсі Кейт Айзекс про це не знала й… написала листа самому Стіву Джобсу.

Читати далі →

10 логотипів із прихованим змістом

10 логотипів із прихованим змістом Колись ми вже публікували перелік логотипів з прихованим змістом, втім, дизайн не стоїть на місці і у світі з’являється все більше та більше нових чудових логотипів. Сьогодні вашій увазі пропонується підбірка ще 10-ти логотипів “із родзинкою”, придивившись до яких, можна помітити більше, ніж лежить на поверхні.

Читати далі →