Люди, які відчувають постійний психологічний, а іноді – навіть фізичний дискомфорт на своєму робочому місці, найчастіше роблять висновок, що їм трапилася “погана” робота, “нестерпний” керівник та “жахливі” колеги. Втім, як стверджує Роберт Саттон (Robert Sutton), автор численних книг, блогер та дописувач багатьох популярних бізнес-видань – робота може бути просто не вашою. Що зовсім не означає, що вона погана!
Читати далі →Притча: Секрет щастя
Один торговець відправив свого сина довідатися про Секрет Щастя в наймудрішого зі всіх людей. Юнак сорок днів ішов через пустелю й, нарешті, підійшов до прекрасного замка, що стояв на вершині гори. Там і жив мудрець, якого він шукав. Однак замість очікуваної зустрічі з мудрою людиною наш герой потрапив в залу, де все вирувало: торговці входили й виходили, у куті розмовляли люди, невеликий оркестр грав солодкі мелодії й стояв стіл, заставлений вишуканими стравами цієї місцевості. Мудрець розмовляв з різними людьми, і юнаку довелося біля двох годин чекати своєї черги.
Читати далі →Як розкрити свій потенціал
Якщо ви належите до тих людей, які отримують справжнє задоволення від своєї роботи – значить ви перебуваєте у меншості. За даними нового дослідження, в якому взяло участь більше 500 респондентів, лише чверть працівників отримують задоволення від своєї роботи, стверджують журналісти Management Issues.
Читати далі →Що «потрібно» й «не можна» в організаційних змінах
Росс Доусон (Ross Dawson), спікер, автор кількох бестселерів, президент консалтингової компанії Advanced Human Technologies, пропонує вашій увазі список із 10-ти «так» і «ні» в організаційних змінах, яким він поділився з читачами у своєму блозі.
Читати далі →Народження імені: Nestlé
Анрі Нестле (1814-1890) відомий як винахідник дитячої молочної суміші для вигодовування. Заздрісники стверджували, начебто цей винахід він зробив не із щирого бажання допомогти родинам, які мають малят, а для того, щоб припинити відсутність на робочому місці жінок – працівниць його компанії, які мають грудних дітей.
Читати далі →Секрети успіху або 6W корпоративного росту
Для того, щоб успішно управляти операціями, достатньо відповісти на 5W питань: Who? What? Where? When? HoW? – Хто? Що? Коли? Де? Коли? Як? Якщо ж ви хочете створити успішний бізнес, вам необхідно додати до стандартного 5W-набору операціоніста ще одне “W” – Why? – Навіщо?
Читати далі →Краса чи розум? Що стане вирішальним на співбесіді?
За даними останнього опитування, проведеного виданням Newsweek, більше половини респондентів вважають, що у кваліфікованих, але непривабливих кандидатів менше шансів отримати хорошу роботу, ніж у привабливих, але менш досвідчених.
Читати далі →Ефект сотої мавпи або Сила приклада
Розповідь про соту мавпу може надихнути нас на те, щоб спробувати змінити на краще свій куточок світу. Він нагадує нам про силу одинака, який робить що-небудь так, як потрібно, – приклад може швидко поширитися, і поведінка й культура цілої команди стануть іншими.
Читати далі →Сім помилкових стереотипів сучасного маркетингу
Розвиток соціальних медіа та веб-технологій, а також світові зміни та глобалізація призвели до того, що як хороші так і погані риси маркетингу підсилилися. Про сім помилкових стереотипів сучасного маркетингу розповідає Енді Хенсельман (Andy Hanselman) на сторінках Management Issues.
Читати далі →П’ять уроків від Білла Гейтса
Білл Гейтс – людина, яка не потребує представлення. Ставлення до нього людей варіюється від різко негативного (аж до ненависті, «Microsoft – імперія зла») до надзвичайно захопленого. Але якщо відкинути емоційний контекст і зосередитися на управлінських принципах, якими він керується в бізнесі й не тільки, то нам відкриються деякі цікаві, хоча і дуже прагматичні, речі.
Читати далі →