“Негативні події, досвід та інформація мають вп’ятеро сильніший вплив на людей, ніж позитивні”, – пише Роберт Саттон (Robert Sutton) у своєму блозі. Тому не дивно, що на негатив люди завжди реагують куди більш гостро та болісно. Сам автор частково дотикається до цієї теми у своїй книзі “Правило «жодних покидьків»” (The No Asshole Rule) і пояснює, чому важливо, щоб у корпоративному середовищі було якомога менше (а в ідеалі – зовсім не було) людей із негативним сприйняттям оточення. Адже вони заражають своїм негативізмом інших!
Читати далі →Поради «стартаперам» від Марка Кубана
Марк Кубан (Mark Cuban), відомий американський мільярдер, актор, власник телеканалів, спортивних команд і кабельних мереж, сьогодні інвестує свій капітал у сотні стартапів. На початку 2009-го року він оголосив про власну програму стимулювання економіки, що включає «відкрите джерело обміну ідеями». Він дає початковий капітал лише з єдиною умовою: проект повинен почати приносити прибуток не пізніше, ніж через три місяці з моменту запуску, причому без будь-якої реклами.
Читати далі →Кілька слів про лідерів
Ефективні лідери бізнесу завжди мислять про свої функції через призму поняття “ми”, а не “я”. Генерал Джордж Паттон (George Patton) в минулому дуже образно і точно окреслив поняття команди, порівнявши її з армією: “Армія – це команда. Вона живе, їсть і спить, як команда. У ній немає “я”, є тільки “ми”, – пишуть у журналі Entrepreneur.
Читати далі →Як знайти роботу за допомогою… контекстної реклами Google
Алек Браунштайн (Alec Brownstein), молодий, але вже доволі досвідчений американський копірайтер, по-своєму вирішив проблему пошуку роботи. Він відправився в Інтернет, але зовсім не для того, щоб вішати своє резюме на безлічі сайтів із працевлаштування. Він пішов… за контекстною рекламою Google і, витративши лише шість доларів, отримав роботу в престижному рекламному агентстві.
Читати далі →Показники, про які повинен знати кожен бізнес
Що спільного між хорошим продавцем та хорошим керівником? І той і інший знають свої показники. Хороший продавець без сумнівів дасть відповідь на запитання, скільки телефонних дзвінків йому потрібно зробити, щоб домовитися про зустріч, і скільки переговорів провести, щоб укласти угоду. Хороший продавець не гадає і не сподівається – він просто знає, скільки зусиль необхідно для досягнення того чи іншого результату.
Читати далі →Притча: Етика в торгівлі
Одного разу на заняттях учень запитав:
– Учитель, що ти можеш сказати із приводу етики та моралі в торгівлі?
– Ти маєш на увазі якусь конкретну ситуацію чи хочеш поговорити про етику взагалі?
Читати далі →Хороший лідер – це перш за все хороший послідовник
Традиційне уявлення людей про лідерів зазвичай передбачає образ керівника – тобто людини, офіційно наділеної владою. Втім, бути лідером – не завжди означає мати офіційну посаду, офіційне визнання і відповідний запис у трудовій книжці. В реальності лідерство потребує всього лише готовності виділитися з натовпу і допомогти іншим людям досягнути встановлених цілей.
Читати далі →Принципи Harley-Davidson або Як залучити персонал у справи компанії
Навіть людина, дуже далека від світу моторів, не може приховати відвертий інтерес до культових мотоциклів Harley-Davidson. Сотні тисяч людей в усьому світі емоційно пов’язані з Harley-Davidson настільки, що роблять татуювання з логотипом цієї компанії-легенди. Хто ще з ділового світу може похвалитися настільки відданими споживачами?! Однак кожна бізнес-легенда ґрунтується на праці багатьох людей. Вашій увазі пропонуються принципи, які сповідує Harley-Davidson для залучення персоналу в справи компанії.
Читати далі →Соціальні медіа, історії та новий підхід до реклами
В онлайн-спільнотах саме контент має найбільше значення. Люди підтримують контакти не тому, що вони знають одне-одного, а тому, що їх пов’язує спільний інтерес. Якщо ви маєте власний тематичний блог або активно спілкуєтесь на певну тематику у мікроблогах, форумах, соцмережах, то, безперечно, помічали, що ваші пости та тексти куди більше цікавлять незнайомців, які проявляють інтерес до теми, ніж ваших друзів, знайомих та близьких, яких тема не цікавить.
Читати далі →Народження імені: Mitsubishi
У 1870-му році Ятаро Івасакі володів невеликою судноверф’ю під назвою Tsukumo Shokai (Цукумо Шокай). Будівництво морських судів, особливо транспортних, які перевозять боєприпаси японським військам в Азії, було в ті роки дуже прибутковим бізнесом.
Читати далі →