Ми живемо у світі, сповненому мільйонами можливих відволікаючих факторів, стресів, випадковостей та миттєвих “важливих” речей. Чи можливо, попри всі ці перешкоди, залишатися сфокусованими. Відповідь на це запитання намагається дати юрист Рондалін Короляк (Rhondalynn Korolak) на сторінках журналу Australian Anthill. Вона пропонує п’ять простих і водночас дієвих технік, які допоможуть залишатися сфокусованими?
Читати далі →«Ефект Матвія» або Як речі стають вірусними
Метт Роудс (Matt Rhodes), директор по роботі з клієнтами компанії Freshnetworks (Великобританія), розмірковує про так званий «Ефект Матвія», теорії, що ті, хто мають владу або економічний і соціальний капітал, можуть легко примножити ці ресурси.
Читати далі →Перший послідовник – найважливіша цінність для лідера
Можливо, ми дещо перебільшуємо вплив лідерів на суспільство. Адже не лідер, а саме перший послідовник робить можливим лідерство, як таке… Щоб зрозуміти, що мається на увазі, слід переглянути відео Дерека Сіверса (Derek Sivers), в якому він надзвичайно влучно і коротко описує основні принципи лідерства.
Читати далі →Кілька ідей для видавничого бізнесу
Видавничий бізнес, можливо, зараз переживає не кращі часи. Але, як і будь-який бізнес, у разі впровадження нових ідей, може отримати новий поштовх для розвитку. Вашій увазі пропонується кілька подібних вже реалізованих за кордоном ідей, які цілком можуть стати в нагоді українським видавцям.
Читати далі →Вузька спеціалізація чи широкі знання?
Що краще – детально освоювати вузьку спеціальність чи мати широкі знання на багато тем? Особисто я завжди був прихильником спеціалізації, вважаючи, що людина просто не здатна досконало засвоїти багато галузей знань. Втім, Мет Гартланд (Matt Gartland), один із дописувачів блога Untemplater, вважає інакше. Він посилається до стародавніх часів, коли наші далекі предки лише починали створювати те, що сьогодні зветься людиною.
Читати далі →Як отримати більше рекомендацій від ваших клієнтів
Серед інструментів продажів мало найдеться таких, які можуть зрівнятися за ефективністю з клієнтськими відгуками й рекомендаціями. Це легкий, безкоштовний і високоефективний інструмент. Однак чомусь багато компаній не поспішають його використовувати. Адже попросити рекомендацію нескладно. Рей Сільверстейн (Ray Silverstein), президент мережі консультативних груп для підприємців President’s Resource Organization (США) пропонує кілька порад щодо отримання рекомендацій від ваших клієнтів.
Читати далі →Чому важливо мислити довгостроковими категоріями?
Російський бізнес-тренер Алекс Левітас у своєму блозі розповідає про те, чому важливо мислити довгостроковими категоріями. І його спостереження стосуються не лише бізнесу, але й будь-якої іншої сфери життя.
Читати далі →Що таке «хороша бізнес-модель»?
Один із провідних Австралійських бізнес-стратегів Мік Любінскас (Mick Liubinskas) на сторінках журналу Australian Anthill ділиться своїми думками та спостереженнями щодо того, що таке хороша та сильна модель бізнесу. “Я провів багато часу допомагаючи компаніям побудувати ефективну бізнес-модель і прийшов до висновку, що головним запитанням тут є наступне: “Наскільки близьким ваш продукт є до потоку готівки?”
Читати далі →Народження імені: Michelin
Якби в 1830-му році молодий конструктор сільськогосподарської техніки з Оверна не зустрів юну швейцарську дівчину, фірма Michelin так і не виникла б. Мадам Добре була племінницею знаменитого Макінтоша, винахідника плаща з водонепроникної тканини. Вона згадувала, що, коли була дитиною, її дядько часто приносив і дарував їй м’ячики з каучуку. Вона запитала в чоловіка, чи не може він зробити такі ж само, тепер уже для їхніх дітей.
Читати далі →8 способів підприємницького самосаботажу
Рондалін Короляк (Rhondalynn Korolak), авторка кількох книг та юрист, переконана, що успішність чи неуспішність бізнесу часто залежить від звичок, притаманних його власнику. На сторінках Australian Anthill вона ділиться 8-ома звичками, які зазвичай лише шкодять бізнесу, замість того, щоб підтримувати його.
Читати далі →