Jet Blue: Як домагатися успіху

Jet Blue: Як домагатися успіхуJet Blue – революційна авіакомпанія, яка довела, що якість можлива й в економ-сегменті. Авіакомпанія домоглася фінансового й конкурентного успіху, з’єднавши інноваційні, якісні послуги й низькі тарифи, щоб сформувати групу лояльних клієнтів.

Читати далі →

Перфекціонізм компанії Apple: Чому саме 9:41

Перфекціонізм компанії Apple Можливо, ви звертали увагу на те, що на офіційних фото iPhone та iPad, які робляться Apple, завжди на пристроях встановлено час 9:42 або 9:41? Це питання настільки турбувало фанатів компанії, що один із них (блогер за сумісництвом) все-таки достукався до Скота Форстала (Scott Forstall), віце-президента з питань програмного забезпечення Apple і отримав відповідь.

Читати далі →

Десять недорогих способів заохотити співробітників

Десять недорогих способів заохотити співробітників«Знаки уваги підлеглим іноді значать для людей і для справи більше, ніж премія», – стверджує Боб Нельсон (Bob Nelson), власник консалтингової компанії в Сан-Дієго й автор бестселера «1001 спосіб заохотити працівника» (1001 Ways to Reward Employees), тираж якого додруковується вже в 51-й раз.

Читати далі →

Швидкі та ефективні способи створення довіри в компанії

Швидкі та ефективні способи створення довіри в компанії Відсутність довіри в команді, яка працює в одній корпорації/команді/бізнесі, може мати безліч негативних наслідків, серед яких: підвищена конфліктність, відсутність ентузіазму, уникнення відповідальності та байдужість до результатів. Саме тому Стівен Чонг (Stephen Chong), професійний наставник та промовець, а також автор, який фокусується на розвитку “людських навичок” розповідає про чотири ефективні способи створення та підтримки довіри в компанії, на сторінках Australian Anthill.

Читати далі →

Притча: Старання клієнтів

Притча: Старання клієнтів– Учитель, – сказав одного разу учень, – у підлеглих мені продавців часто виникає ситуація, коли вони не можуть відмовитися від роботи з клієнтом, який приносить й їм, і підприємству зовсім небагато грошей, але вимагає більших витрат часу та сил. Як мені переконати їх зробити це і як допомогти їм на це зважитися?

Читати далі →

Перш, ніж продати послугу у сфері бізнес-консалтингу…

Перш, ніж продати послугу у сфері бізнес-консалтингу Дуже часто, намагаючись продати послугу у сфері бізнес-консалтингу, компанії (а точніше люди, які відповідають за продаж) натикаються на так званих “охоронців брами”. Це можуть бути секретарі, представники HR-відділу чи просто люди, відповідальні за пошук ділових пропозицій. Їхнє завдання – не пропустити вас до головної людини в компанії, яка приймає всі рішення. І іноді, намагаючись не втратити потенційну угоду – ви погоджуєтесь на їхні умови. Втім, на думку відомого консультанта-практика, автора книг та доповідача на численних конференціях Алана Вейса (Alan Weiss) – це абсолютно неправильний підхід.

Читати далі →

Кілька ідей для «автоматичного» бізнесу

Кілька ідей для «автоматичного» бізнесуЩо можна купити у вуличному автоматі? Різні дрібниці: жувальну гумку, пляшку Coca-Cola, каву тощо. А як щодо, наприклад, кросівок? Чи дешевих мобільних телефонів? А може вам кортить смачно і швидко поїсти? Як не дивно, виявляється, що вендінг-машини і тут стануть у нагоді.

Читати далі →

Який тип мотивації оберете ви?

Який тип мотивації оберете ви Кожна людина має свою власну мотивацію, а частіше – комбінацію двох типів мотивації, переконаний Джаред Александров (Jarred Alexandrov), один з авторів блога Untemplater. Один із цих типів він називає “мотивацією виживання” а інший – “емоційною мотивацією”.

Читати далі →

«Фактор сміху» – найкращий показник здоров’я компанії

«Фактор сміху» - найкращий показник здоров'я компаніїСьогодні, у день сміху, думаю, цілком доречно задати нашим шановним відвідувачам таке цікаве запитання: Чи часто в офісі вашої компанії можна почути сміх? Якщо відповідь негативна – це привід для занепокоєння, причому турбуватися, у першу чергу, потрібно вашому керівництву. “Між відсутністю сміху й обмеженим впливом лідерів колективу існує безсумнівний зв’язок”, – вважає Джозеф Гренні (Joseph Grenny), президент тренінгової компанії VitalSmarts, що спеціалізується на питаннях лідерства, та один зі співавторів книги Crucial Confrontations.

Читати далі →

Дозвольте людям просувати вас!

Дозвольте людям просувати вас! Чи можливо суттєво підвищити присутність вашого бренду на ринку за дуже короткий час? “Безперечно!” – переконаний Ден Шоубел (Dan Schawbel), про що він пише на сторінках блога Duct Tape Marketing. Основна причина – вірусна природа Інтернету, коли всього один вдалий відео-ролик може перетворитися на десятки відгуків у блогах, сотні постів у Твіттері та всього за один день вилитися у передову публікацію в одному із популярних журналів, який читають десятки тисяч людей.

Читати далі →