Блиц-масштабирование — это не только вопрос быстрого роста. Kaждaя компания одержима ростом. В любой индустрии вы живете и умираете под номером в рейтинге — это показатель числа привлеченных пользователей, маржи, уровня роста и так далее. Однако сам по себе рост не является блиц-масштабированием…
Читати далі →Притча: Хитрий старий
Жив собі на самоті один старий. Вечорами біля його житла збиралися пограти хлопчики. І їхні ігри завжди супроводжувалася голосними криками…
Читати далі →Многообразие приводит к лучшим результатам
Аналитика и автоматизация принятия решений — одни из самых сильных инструментов улучшения принятия решений. Все больше фирм используют их в стратегии и тактике, строя конкурентные стратегии вокруг своих аналитических ресурсов и принимая решения, основанные на данных и анализе…
Читати далі →Техніка 8D для пошуку рішень
У 1987 році компанія Ford опублікувала керівництво по вирішенню проблем, яке містило техніку 8D. Спочатку її використовували тільки для перевірки якості та безпеки, але згодом стало зрозуміло, що техніка здатна на більше. Вона могла вирішувати найрізноманітніші проблеми…
Читати далі →Ошибки переговорщика: пренебрегать проблемой другой стороны
Нельзя эффективно вести переговоры, пока не осознаешь собственные интересы и предварительные условия. Это неплохо — но требуется куда большее. Вторая сторона скажет «да» по своим, а не по вашим причинам; чтобы достичь соглашения, надо понять и разрешить проблему партнера по переговорам, чтобы это помогло решить вашу собственную проблему…
Читати далі →Притча: Занадто серйозно
— Ви не можете адекватно оцінювати себе, поки ви ставитеся до себе надто серйозно, — говорив Хай Тао учням.
Але молодий учень Жень не послухав порад учителя. Адже він прийшов до Хай Тао, щоб опанувати військову майстерність, якій вирішив присвятити своє життя, — які ж тут жарти?..
Читати далі →Ценность бренда начинается с репутации, а репутация — с качества
Бренд как идея — это мощный маркетинговый образ, который формировался в человеческом обществе веками. На современном рынке бренд в идеале будет представлять собой очень убедительное обещание — причем сдержанное обещание. Но так было не всегда…
Читати далі →Стилі мислення за Бончеком і Стіл
Один із аспектів співпраці полягає в тому, щоб привести людей у відповідність із тим, чим вони займаються. Але є й інший вимір, пов’язаний із приведенням людей у відповідність із тим, як вони думають.
Після великої кількості спільної творчості, проб і помилок дослідники Марк Бончек (Mark Bonchek) і Еліза Стіл (Elisa Steele) розробили трьохетапний метод для оцінки того, як думає керівник і як думає його команда…
Читати далі →Негативное отношение бывает полезно
Раньше люди с негативным отношением меня страшно раздражали. Сам я совсем не такой — я скорее буду вести себя необдуманно, как дурак, бросаясь в какое-то предприятие с головой, чем начну искать причины чего-то не делать…
Читати далі →Притча про рибалок без риби
Одного разу зібралася група діяльних любителів рибної ловлі та заснувала товариство рибалок, адже водойми навколо кишіли рибою. Тиждень за тижнем, місяць за місяцем, рік за роком ці рибалки проводили засіданія…
Читати далі →