Google – не тільки омріяний роботодавець для тисяч менеджерів, розробників програмного забезпечення та інженерів, але й доволі прискіплива при відборі компанія. Окрім різноманітних дипломів (бажано – червоних), сертифікатів та інших документів, які підтверджують ваші досягнення у навчанні, людина, яка проводить співбесіду, швидш за все поставить вам декілька запитань, які змусять задуматися. Не факт, що ви дасте правильну відповідь на кожне з них. Але принаймні у Google зможуть оцінити гнучкість вашої думки та вміння швидко адаптуватися до нестандартних ситуацій.
Читати далі →Питання, які потрібно задати кожному клієнтові
Цікавитися думкою клієнтів про свою роботу – відмінний спосіб навчитися більш результативно продавати свій продукт або послугу. Джон Янтч (John Jantsch), розробник маркетингової системи “Маркетинг клейкої стрічки” (Duct Tape Marketing), автор книги “Маркетинг клейкої стрічки: найбільш практичний у світі путівник по маркетингу для малого бізнесу” (Duct Tape Marketing: The World’s Most Practical Small Business Marketing Guide), пропонує регулярно задавати клієнтам п’ять запитань. Ці питання мають дати хорошу платформу для дискусії про те, що по-справжньому важливо для вас і ваших замовників.
Читати далі →Гумор під час співбесіди
В сучасному світі бізнесу різноманіття сприймається як перевага. І мова йде не лише про культурне чи етичне різноманіття, але й про географічне та професійне. Під час співбесіди увага роботодавця часто фокусується не стільки на професійності претендента, скільки на особистісному контексті. І тут в нагоді стає гумор, пише MBA Strategy з посиланням на книгу Джона Кадора (John Kador) “201 запитання для інтерв’ю” (201 Best Questions to Ask on Your Interview).
Читати далі →Кілька способів заробити на… смітті та мотлоху
Речі не бувають непотрібними – просто дехто не вміє їх продавати. Комусь ідея побудувати бізнес на смітті може здатися дивною і безперспективною, але людина із творчою жилкою й фантазією може витягти з неї непоганий прибуток.
Читати далі →Запитання, якими варто задатися лідерам у 2010-му
У 2009-му році більшість лідерів перебували у стресовій ситуації, спровокованій світовою економічною кризою. Вони стикалися з постійними викликами, були вимушені долати непевність і приймати складні вимушені рішення, вибираючи менше із двох зол. Втім, 2010-ий рік обіцяє бути зовсім іншим, а тому лідерам варто задатися новими запитаннями. Перелік таких запитань пропонує наставник із питань управління та тренер доктор Шейлеш Такер (Shailesh Thaker) у своєму блозі.
Читати далі →Одягайтеся в Google, їжте в Google, пахніть Google
Як ми бачимо, в останні роки діяльність Google вийшла далеко за межі пошукових технологій і поширилася на нові сфери – від енергетики до широкополосних мереж, від стільникових телефонів до соціальних веб-сервісів. Незважаючи на це, у світі існує чимало ринків, до яких Google ще не дістався – ну поки ще… принаймні, офіційно. А ось неофіційна назва “Google”, як виявилося, пасує для одеколону, фастфуда, одягу, кросівок і навіть… туалетного паперу.
Читати далі →Чорний PR в Інтернеті: Чого варто остерігатися вашій компанії
Разом зі зростанням популярності інструментів онлайн-маркетингу, збільшується і кількість недоброзичливців, які прагнуть використати ці інструменти на шкоду компаній. За даними агенції інтернет-маркетингу “Matik”, яка проводила дослідження, у 2009-му році більше третини (38%) компаній відчули на собі вплив негативної чи неправдивої інформації, яка цілеспрямовано розповсюджується на форумах, у соціальних мережах, блогах і т. п. При цьому, є всі підстави очікувати, що ця цифра продовжуватиме зростати у 2010-му році, разом зі зростанням кількості та “витонченості” чорних PR-схем, переконані автори BizTimes.
Читати далі →Народження імені: McDonald’s
Перший McDonald’s був відкритий у 1955-му році в пригороді Чикаго Реєм Кроком (Ray Kroc). Крок – означає «швидкий», воістину важко підібрати більш слушне прізвище для засновника підприємства такого типу. У той час він був представником фірми «Fast-Food Drive-in», розташованої в Сан-Бернандіно в Каліфорнії, яка торгувала м’ясорубками, міксерами й одноразовим паперовим посудом.
Читати далі →10 типових помилок керівників
Доктор Шайлеш Такер (Shailesh Taker), консультант з управління, тренер та наставник, переконаний, що керівникам притаманні десять типових помилок, які суттєво знижують їхню ефективність та результативність компаній, в яких вони працюють. Доктор ділиться цими помилками у своєму блозі.
Читати далі →Витончена реклама книжкових магазинів
Сучасна реклама буває якою-завгодно, але ось реклама книжкових магазинів повинна бути такою ж, як і їх продукція – витонченою та інтелектуальною. Оскільки це все ж таки книги, а не квашена капуста чи якийсь там кефір. Ідеально з завданням витонченості та інтелектуальності вдалося впоратися Асоціації бібліотекарів Чеської республіки, розробникам концепці, яка навіть зуміла взяти золото на одному із “Канських левів”. Ця концепція звучить так: “Прочитай книгу, поки це не зробив Голівуд” (Read It Before Hollywood Does).
Читати далі →