Аніта Роддік (Anita Roddick) – одна з найбільш неоднозначних, суперечливих та успішних жінок у світовому бізнесі. Її називали руйнівницею маркетингових стереотипів, а її компанію “The Body Shop” – феноменом. У книзі “Незвичайний бізнес” (Business as Unusual) розказана історія Аніти Роддік та її компанії з усіма її зльотами і падіннями. Вашій увазі пропонується уривок книги, де вона відверто пише про своє бачення того, що характеризує істинного підприємця.
Читати далі →Важка праця – це ще не запорука успіху!
Дехто досягає ефективності легко і невимушено. Здається, що для досягнення тих чи інших цілей він не докладає жодних зусиль. Втім, трапляються люди, які попри всю свою наполегливість і готовність інвестувати велику кількість часу та енергії – не можуть досягнути бажаної цілі. Раджеш Сетті (Rajesh Setty), автор блога Life Beyond Code, розповідає, чому таке іноді трапляється і які причини низької ефективності людей, не зважаючи на їхнє бажання та готовність багато і важко працювати.
Читати далі →Логотипи брендів після злиття
При злитті – об’єднанні двох компаній в одну – виникає цілком закономірне питання: “Чиє ім’я й логотип використовувати?”. Іноді створюється новий бренд із новим логотипом. Іноді просто вибирається логотип сильнішого бренда. Іноді – беруться елементи логотипів 2-х брендів. Саме про такі випадки і розповідає Adme.ru у цікавому матеріалі, де представлені логотипи 20 компаній до і після злиття. До речі, деякі бренди вже настільки ввійшли в нашу свідомість, що й припустити важко, що вони також утворилися в результаті об’єднання.
Читати далі →8 типів людей, яким не варто починати власний бізнес
Власний бізнес сьогодні перетворюється на своєрідну “нав’язливу ідею” для багатьох людей. Все ширше розповсюджується стереотип, що мати власний бізнес – це не лише прибутково, але й модно. І звісно ж – це набагато цікавіше, ніж бути найманим працівником.
Читати далі →Як заспокоїти ящірку в своїй голові
У своєму блозі Сет Годін (Seth Godin) розмірковує про ірраціональність людської поведінки. Як її можна пояснити? Адже ми часто говоримо, що прагнемо одного, а робимо цілком протилежне…
Читати далі →Соціальне навчання і бізнес-культура
Все частіше можна почути думку про те, що справді корисне для бізнесу навчання має місце тоді, коли, в певному сенсі, навчається і трансформується ціла бізнес-команда. Тим більше що сучасні інформаційні технології надають для цього багато інструментів, які можуть зробити навчання реалістичним, комфортним і стрімким. Та попри численні можливості, яких із кожним роком відкривається все більше, на перешкоді до дійсно результативного бізнес-навчання нерідко стоїть стара організаційна культура.
Читати далі →7 практичних порад ефективної комунікації
Для досягнення успіху під час управлінської комунікації, менеджерам потрібно знати і розуміти, що бачать та чують інші, і як вони будуть реагувати на отриману інформацію, не залежно від того, чи відбувається комунікація очно, через телефон, під час презентації, конференції, зібрання, чи завдяки новітнім комп’ютерним технологіям, переконана Стейсі Хенк (Stacey Hanke), консультант з управління, на сторінках Chief Learning Officer.
Читати далі →Народження імені: Mazda
До появи автомобіля Mazda вже були відомі скляні лампи й батарейки під тою самою назвою. Але між цими двома марками не існує ніякого зв’язку. Лампи Mazda випускали на заснованому в 1921-му році “Скляно-ламповому заводі”, до складу якого ввійшли всі дрібні фірми, що виробляли електричні лампочки.
Читати далі →5 інструментів соціальних медіа для малого бізнесу
Амбер МакАртур (Amber MacArthur), консультант у сфері соціальних медіа, промовець та автор книги «Сила дружби: Демістифікація соціальних медіа для побудови бізнесу» (Power Friending: Demystifying Social Media to Build Your Business), на OpenForum ділиться власним переліком інструментів, які необхідні для малого бізнесу.
Читати далі →Як розвити в собі харизму?
Річард Вайзмен (Richard Wiseman), професор соціальної психології в Університеті Хертфордшира (Англія), вважає, що харизма – це не божественний дар, а є наполовину вродженою властивістю і наполовину набутою. Це значить, що потрібно не тільки з самого початку мати деякі здатності, але й уміти розвивати їх. Кожен харизматик володіє трьома якостями, стверджує Вайзмен. По-перше, сильно переживає свої емоції, по-друге, уміє заразити ними навколишніх і, нарешті, не піддається впливу інших харизматиків.
Читати далі →