Вся наша діяльність, в тому числі і в бізнесі, базується на деяких первинних припущеннях. І вони можуть виявитися неадекватними. В такому разі ми приречені тратити подеколи цілі роки на рух у неправильному напрямку. Цю ситуацію може яскраво проілюструвати розмова, яка відбулася між двома офіцерами колись ворожих армій.
Читати далі →Як Coca-Cola і користувачі Facebook створили новий продукт
До думок інтернет-спільнот починають все частіше прислухатися світові бренди. І наступна подія яскраво ілюструє цю тенденцію. Coca-Cola задіяла користувачів соціальної мережі Facebook у створенні нового продукту лінійки Glaceau Vitaminwater. У результаті співробітництва відвідувачів сайту та найвідомішого бренда на світ з’явився напій Connect – народ сам вибирав, якого він буде смаку, що буде входити до його складу, і як буде виглядати пляшка.
Читати далі →Емоції, які лежать в основі вірусного маркетингу
Автори блога Doshdosh розповідають про ключ до ефективного вірусного маркетингу. Адже найкраща реклама це та, яка розповсюджується самостійно!
Читати далі →Народження імені: Levi’s
Баварець Оскар Леві Страусс емігрував у Нью-Йорк у 1847-му році. Золота лихоманка стрясала Каліфорнію. Страусс продавав золотошукачам брезентову тканину для наметів і непромокальних плащів. Щоб швидше витратити запас тканини, він вирішив пошити з неї цупкі штани для старателів. Але тканина була настільки грубою і товстою, що кишені до штанів довелася не пришивати, а прикріплювати металевими заклепками.
Читати далі →Три «стовпи» раціонального і стабільного бізнесу
Нігель Мелон (Nigel Malone), один із дописувачів журналу Australian Anthill розповідає про концепцію, озвучену Джимом Колінзом (Jim Collins), називаючи її своїм улюбленим підходом до бізнесу. Ця концепція дійсно дуже проста і, безперечно, дієва. Вона вкладається в один слайд.
Читати далі →Як нам облаштувати продажі
Протягом останнього року напрямок мого професійного розвитку дещо змінився. Якщо у першій половині року я провів досить багато відкритих тренінгів з управління продажами зі стандартизованою програмою, то уже з другої половини року я все більше фокусувався на клієнтських запитах щодо покращення системи продажів у конкретних компаніях. Як відомо, такі проекти завжди починаються з діагностики. Деякими спостереженнями, що їх вдалося накопичити з таких діагностик я і хочу поділитися.
Читати далі →Як Disney залучає повторних відвідувачів
У розважальному комплексі Walt Disney World 1% росту повторних відвідувачів означає мільйони доларів прибутку. Спосіб, яким Disney підносить клієнтам свої цінності – важлива складова його успіху. Стратегія Disney має на увазі задоволення “другорядних” гостей – тих, хто впливає на рішення про покупку, але не розглядається як ключовий клієнт.
Читати далі →Як ведення блога допомогло народитися та вижити бізнесу
“Я прийшов в реальний бізнес з Інтернету, – розповідає Федір Овчинников, власник та генеральний директор компанії “Сила розуму”, на сторінках онлайн-видання Forbes Russia, – у 2006-му році взяв кредит в банку, щоб відкрити книжковий магазин в Сиктивкарі. Ризики були велетенські. Грошей заледве вистачало на обладнання та книги. Щоб вижити – була потрібна божевільна ідея”.
Читати далі →Збалансована «дієта»… зібрань
З приходом нового року багато людей ставлять перед собою зобов’язання нарешті почати дотримуватися дієти. Втім, як стверджує один із дописувачів видання Management Issues Ден Бобінскі (Dan Bobinski) – дієти бувають різними. І подібно до того, як люди дотримуються дієти, щоб зберегти себе у ідеальній формі – компаніям також потрібно навчитися “сидіти на дієті”. Щоправда, замість їжі досягнути балансу вони намагатимуться у… зібраннях. Бо, як показує практика, більшість компаній страждають або від “ожиріння” або ж від “голоду” зібрань.
Читати далі →Бізнес-школи: перехід на нові рейки
Останнім часом набула поширення критика провідних бізнес-шкіл за ту роль, яку вони непрямо відіграли у підготовці передумов для глобальної рецесії. Мовляв, саме їхні випускники, які, можливо, занадто прямолінійно використовували інструментарій, який вони засвоїли на програмах MBA, і стали найбільш відповідальними за негативні явища в економіці. Але наскільки самі провідні бізнес-школи світу погоджуються з цим? Чи призвели зміни в економічному середовищі до змін у навчальних програмах для лідерів бізнесу?
Читати далі →