Якщо у вас немає чіткої маркетингової стратегії чи навіть простого набору маркетингових цілей, участь у соціальних мережах лише підкреслюватиме, що ваша компанія є такою самою, як і всі інші компанії, які говорять, що вони займаються тим, чим вони займаються. Це хороший спосіб заявити, що ви приречені конкурувати на основі ціни, стверджує Джон Янтч (John Jantsch), відомий експерт із маркетингу та цифрових технологій, автор книг “The E-Myth” та “Duct Tape Marketing”, у Small Business Marketing Blog.
Читати далі →Ребрендінг логотипів світових компаній: Знайди 10 відмінностей
Сьогодні вашій увазі пропонується дизайнерський пост. Це своєрідний рейтинг логотипів провідних компаній, які були так чи інакше змінені у 2009-му році. Втім, деякі з них (наприклад, логотип Mozilla Firefox) змінилися настільки несуттєво, що це майже неможливо помітити неозброєним оком; а інші – змінилися практично до невпізнаваності (наприклад AOL). У переліку логотипи розміщені за принципом – ті, що змінилися найменше – вгорі!
Читати далі →Як захистити вашу компанію від «вірусу» інновацій
Інновації – це своєрідна «свіча запалювання», завдяки якій люди та компанії починають рух до нових висот. Без інновацій нові товари, нові послуги та нові бізнес-моделі ніколи б не з’явилися. Вашій увазі пропонується 10 жартівливих принципів, що дозволяють розпізнати й усунути перешкоди зі шляху інновацій.
Читати далі →Рецесія тут ні до чого…
Світова економічна криза, звісно, сильно вдарила по компаніях, але, водночас, стала чудовим виправданням для багатьох працівників, менеджерів і навіть керівників. Якщо бізнес руйнується – це не ми, це криза винна. А тим часом можна проводити пів-робочого дня, обговорюючи останній футбольний матч, спілкуючись у Твіттері і час від часу перевіряючи улюблені блоги на предмет оновлень.
Читати далі →Як заробити хороші гроші працюючи… прибиральником
За останні десять років Джезус Леонардо, який працює звичайним прибиральником на іподромі, заробив близько півмільйона доларів, не витративши при цьому ні цента. Вся справа в тому, що 57-річний житель Нью-Йорка збирає квитки, які розчаровані люди викидають ще до закінчення перегонів.
Читати далі →Креативність чи інновації?
Для того, щоб бути результативними, інновації повинні бути чимось більшим, ніж просто прагнення до креативності, переконаний Роджер ла Саллє (Roger La Salle), один із дописувачів журналу Australian Anthill. Інновації повинні бути чітким прописаним бізнес-процесом, який підтримується на найвищому рівні компанії.
Читати далі →Життя в більш ніж одному світі
Протягом останніх місяців у бізнес-виданнях було опубліковано багато статей про Пітера Друкера (Peter Drucker), якому у листопаді цього року виповнилося б 100 років. Цей впливовий бізнес-мислитель був сучасником декількох економічних епох і є автором багатьох понять і принципів, які стали загальноприйнятими у світі бізнесу. Здебільшого спогади про Друкера стосуються його ключової ролі для менеджменту і маркетингу, але при цьому ніби на задньому плані лишаються його численні ідеї про управління собою, а в них також можна віднайти багато цінного і корисного.
Читати далі →Сет Годін: Час змінити молоток
Якщо вірний вираз про те, що для людини з молотком кожна проблема схожа на цвях, дуже корисним буде питання: «Який у вас молоток?»
У великих телемережах користуються телемолотком. У кабінеті хірурга молотком є скальпель. У фармацевта молоток – це бесіда, а в судді, напевно, в’язниця.
Читати далі →Перше правило онлайн-маркетингу
Разом з тим, що сьогодні все більше та більше бізнесів починають звертати увагу на Інтернет, у багатьох із них досі переважає хибний підхід до цієї сфери діяльності. Традиційні компанії звикли більше займатися прямою рекламою, ніж маркетингом (а особливо таким маркетингом, яким він повинен бути у мережі). Адже дійсно, набагато простіше прикрасити свій продукт, створити “гарну картинку” і розмістити в центрі міста. А що думають про це користувачі – власники бізнесу з великою ймовірністю навіть не дізнаються.
Читати далі →Інгредієнти управлінських інновацій
Завдяки інноваційним принципам і процедурам управління компанія може одержати відчутні конкурентні переваги й змінити розподіл сил на ринку. Якщо ви хочете, щоб на творчій кухні вашої компанії постійно народжувалися нові управлінські ідеї, потрібно запастися необхідними інгредієнтами. Перелік таких інгредієнтів пропонує бізнес-гуру Гарі Хамел (Gary Hamel) у своїй статті “Why, What, and How of Management Innovation”.
Читати далі →