Завжди роби більше, ніж обіцяв. Це один із простих принципів, яких дотримувались титани бізнесу, стверджує Річард Тедлоу (Richard S. Tedlow), професор Harvard Business School, один з авторів книги “Дієве лідерство”. Яскравою ілюстрацією втілення цього принципу є наступна історія.
Читати далі →Ключова компетенція менеджера
Сумно визнавати, але більшість людей, які займають управлінські посади, насправді не пристосовані вести інших людей. Більшість із них навіть не здогадується, що навички спеціаліста у будь-якій професійній сфері і менеджера відрізняються не просто сильно, а докорінно. Можна навіть сказати, що це зовсім різні навички.
Читати далі →Народження імені: KitKat
За даними компанії Rowntree-Nestle, її продукт, шоколадний батончик KitKat, є найбільш продаваним у світі. Ці ласощі почали виробляти в Англії в 1935-му році. Називалися вони спочатку Chocolate Crisp, потім у 1939-му році їх перейменували в KitKat.
Читати далі →4 рівні мотивації співробітників
Кожна людина, яка проводить 8 годин на роботі, повинна мати для цього серйозну мотивацію. Втім, ця мотивація може бути різною. Наприклад, грошова мотивація, яка вже стереотипно вважається чи не єдиною, насправді є найслабшою. Журнал BizTimes публікує чотири рівні мотивації, які можуть бути присутні у співробітників.
Читати далі →25 уроків Джека Уелча для сучасних бізнес-лідерів
Джек Уелч (Jack Welch), легендарний колишній керівник General Electric, поставив собі за мету зробити свою корпорацію «найбільш конкурентноздатним підприємством у світі». Він знав, що буде потрібна щонайменше революція, щоб перетворити цю мрію в реальність.
Читати далі →Електронна пошта – найбільший «пожирач часу» та «вбивця» ефективності!
Так, ви вже чули про це сто разів, і безперечно, чудово знаєте, що електронна пошта “пожирає” час, який можна було витратити на робочі завдання. Всі знають! Але, тим не менше, ситуація не покращується, а навпаки – стає все більш та більш жахаючою. Якщо такі тенденції збережуться, то у майбутньому причиною краху великих корпорацій буде аж ніяк не криза, і навіть не проблеми у сфері корпоративної соціальної відповідальності, а простий факт наявності доступу у них до електронної пошти.
Читати далі →Менеджмент і наука щастя
Ефективність менеджменту тісно пов’язана з чинником мотивації, яка для кожного з нас є багаторівневою, але залежить від кінцевої мети нашого життя – щастя, і того що ми вкладаємо в це поняття. Але, як може показати відеозапис презентації відомого психолога Ненсі Еткофф (Nancy Etcoff), сучасна наука суттєво просунулася у розумінні справжньої ролі поняття щастя у людській діяльності.
Читати далі →Розкажіть свою казку або Товар із легендою
Казки і легенди відіграють важливу роль у бізнесі насамперед тому, що люди дуже люблять розповідати історії про своє життя. Втім, клієнти не менше люблять слухати і читати цікаві історії, які можуть їм повідати ваші товари або послуги. Усе більше споживачів віддають перевагу не безликим стандартизованим продуктам, а тим, що мають свої легенди. Цю тенденцію треба враховувати, щоб завойовувати нових клієнтів та утримувати вже наявних. Як же це роблять успішні компанії?
Читати далі →Винна система, а не люди, які працюють в ній!
Саме система, а не люди, які вимушені працювати в ній, відповідальна за 97% проблем – переконаний доктор Едвардс Демінг (Edwards Deming). Виправте систему – і ви позбавитесь від проблем. Продовжіть звинувачувати людей – і ви залишитесь без них.
Читати далі →Притча: Твій хрест
Якось одна людина, вирішивши, що в неї занадто важка доля, звернулася із проханням до Бога: «Господи, мій хрест занадто важкий. Не міг би ти замінити його яким-небудь легшим?»
Читати далі →