Чому ми прислухаємося лише до того, що хочемо почути?

Чому ми прислухаємося лише до того, що хочемо почути?Чому, йдучи на загальну робочу нараду і проводячи там по 2-3 години, ми несподівано виявляємо, що кожна людина виходить із наради з абсолютно різними уявленнями про тему дискусії. Можливо, так відбувається тому, що у сучасному світі, переповненому інформацією та комунікацією, ми прислухаємося лише до тих точок зору та повідомлень, які хочемо почути, і абсолютно ігноруємо всі інші? Таке припущення роблять автори журналу Management Issues.

Читати далі →

Як заробити на «Твіттері» (досвід Dell)

Як заробити на «Твіттері» (досвід Dell)Теперішнє повальне захоплення “Твіттером” дуже схоже на масовий психоз, який ще недавно був пов’язаний із соціальними мережами. Це модно, незвично, – що ще потрібно, щоб завести собі екаунт? У процес включилися компанії, які задаються простим прагматичним питанням: що це може нам дати і як ми можемо на цьому заробити. Відповідь на це питання, схоже, знайшла для себе компанія Dell.

Читати далі →

Три стадії народження ідеї

Три стадії народження ідеїУ кожного з нас щодня виникає багато ідей. Більшість із них ніколи не будуть втілені у життя. Втім, деякі ідеї все ж перетворюються у щось реальне. Яким же чином можна визначити, які ідеї заслуговують на існування, а які – ні? Відповідь на це питання намагається дати автор блогу Life Beyound Code Раджеш Сетті (Rajesh Setty).

Читати далі →

Ваші співробітники – це також Ваші клієнти, але чи вони купують у Вас?

Ваші співробітники - це також Ваші клієнти, але чи вони купують у Вас?Ваші найкращі менеджери з продажів володіють обширними знаннями про те, як правильно комунікувати і мотивувати людей. І цілком можливо, що правильне використання цих знань могло б перевести компанію на новий рівень. Але в реальності вони дуже рідко мають можливість поділитися своїми знаннями з вищим керівництвом. Кліф Річард (Clif Reichard), практик і дослідник B2B-продажів протягом вже більше 50 років, консультант із продажів і віце-президент із продажів Ball Corporation, нагадує про важливість переведення знання з рівня продажів на рівень вищого керівництва.

Читати далі →

Кола мовчання

Кола мовчанняКорпоративна культура багатьох організацій майже не відрізняється одна від іншої. Чого не скажеш про одну успішну американську фірму, де щомісяця в кожному відділі проводяться спеціальні збори під назвою “Кола мовчання”. На цих зборах кожному дається можливість поговорити про теми, що не стосуються рутинної роботи.

Читати далі →

5 маркетингових пасток, яких варто уникати вашому бізнесу

5 маркетингових пасток, яких варто уникати вашому бізнесуАвстралійське бюро статистики нещодавно опублікувало звіт про рівень “смертності” серед бізнесів у період з 2003-го по 2006-ий роки. Для бізнесів, чиї прибутки склали від $50 000 і до $200 000 рівень “смертності” виявився 50% за три роки. Гірка правда полягає в тому, що багато з цих бізнесів були змушені відійти від справ через слабку здатність до проведення маркетингової активності. Проте, є й хороша новина – у деяких випадках існують прості способи уникнути маркетингової пастки. Для цього потрібно просто знати про неї. Даніель Ліма (Daniele Lima), автор блога Australian Anthill ділиться найбільш розповсюдженими маркетинговими пастками.

Читати далі →

Притча: Багатство та мудрість

Притча: Багатство та мудрістьОдна людина запитала в Мудреця:

– Що є більш важливим і цінним: багатство чи мудрість?

Запитувач мав свої власні міркування на цей рахунок. Тому Мудрець засміявся й сказав:

– Звичайно ж, більш значною і більше цінною є мудрість.

Читати далі →

7 порад продавцям, яким доводиться мати справу із негативно налаштованими клієнтами

7 порад продавцям, яким доводиться мати справу із негативно налаштованими клієнтамиВи вітаєтесь із клієнтом: “Доброго дня!”, а у відповідь отримуєте різке: “Я просто дивлюся”. Потенційний клієнт починає від вас швидко віддалятися, а сподівання на залучення покупця тануть із кожним його кроком. Проходить трохи часу, і він повертається, запитуючи у вас, де можна отримати відповіді на його запитання. Втім, на вашу згоду допомогти, він здивує вас тим, що йому не підходить жоден із ваших товарів. Можливо, навіть запитає, до якого іншого магазину можна звернутися.

Читати далі →

Зроби сам!

Зроби сам!Що може бути краще сервісу, у якому основну й найбільш важливу частину роботи – креативну – бере на себе клієнт? Адже не потрібно шукати фахівців, готових ламати голову над розробкою новинок. Достатньо надати клієнтові інструмент для створення продукту, а потім просто продати йому готовий продукт – створений їм же.

Читати далі →