Schlitz: «геніальна» стратегія боротьби проти конкурента

Schlitz: «геніальна» стратегія боротьби проти конкурентаУ 1970-х роках марка пива Schlitz була на другому місці в США за популярністю. Вона уступала тільки Budweiser, що захопила лідерство в 1957-му році. Справи йшли непогано, поки в 1976-му році глава пивоварної компанії Роберт Юйхлейн не придумав “геніальну” стратегію боротьби проти конкурента.

Читати далі →

Чи достатньо інноваційності у вашому бізнесі?

Чи достатньо інноваційності у вашому бізнесі?Директор British Business Angels Association щорічно отримує близько 800 пропозицій від підприємців, які прагнуть вдихнути життя у нову ідею. За різними прогнозами цього року їх кількість може сягнути 1200. Це просто вражає! Адже свідчить про те, що інновації та підприємництво продовжують розвиватися, а люди, які внаслідок кризи, можливо, залишилися без основної роботи, не падають духом і знаходять нове застосування своїм ідеям, стверджує один зі співавторів блогу Sterling Performance Річард Янг (Richard Young).

Читати далі →

Ефект Тітмусса в бізнесі: коли матеріальна мотивація зазнає краху

Ефект Тітмусса в бізнесі: коли матеріальна мотивація зазнає крахуПіввіку тому соціолог Річард Тітмусс (Richard Titmus) помітив: якщо почати платити за здачу крові, кількість донорів зменшиться. Економісти поставилися до спостережень ученого з недовірою й обвинуватили його в голослівності. Однак нові дані змусили їх кардинально переглянути свої погляди на стимули. Зокрема, стало ясно, що “ефект Тітмусса” проявляється доволі часто, у тому числі й у бізнесі.

Читати далі →

Персональний брендінг – вроджена риса молодшого покоління

Персональний брендінг - вроджена риса молодшого поколінняЦікавою статтею на сторінках блогу Brazen Careerist ділиться Ден Шоубел (Dan Schawbel) – 25-річний гуру брендінгу, який на власному прикладі доводить свої ж твердження. На його глибоке переконання персональний брендінг, який вирізняє індивідів із натовпу завдяки артикуляції ними певної унікальної пропозиції цінності (професійної або індивідуальної) став важливим аспектом сучасного життя. Втім, хоча його важливість визнають люди всіх поколінь, більшого успіху у сфері персонального брендінгу досягають молодші люди – представники так званого “покоління Y”.

Читати далі →

Притча: Чернець і страж

Притча: Чернець і стражОдного разу чернець входив у місто і дорогу йому загородив страж.

– Ти хто такий? Куди йдеш? Що шукаєш? – строго запитав він.

– Чи можу я відповісти тобі питанням на питання? – звернувся до нього чернець.

Читати далі →

Три запитання, які варто задати своїм клієнтам

Три запитання, які варто задати своїм клієнтамКоли йдеться про маркетинг, більшість компаній здійснюють одну й ту ж помилку. Вони будують свою кампанію навколо егоцентричної ідеї: “Ось мій продукт і саме тому він найкращий!” Лише через кілька місяців зусиль вони хапаються за голову і починають думати, чому ж їм не вдається отримати запланованих результатів. А вся справа в тому, що успішний маркетинг потребує більшого, ніж просто розподіл функцій і переваг. Ви повинні розуміти потреби своїх клієнтів, їх глибинні бажання. А зрозуміти їх можна з допомогою трьох правильних запитань, які слід поставити своїм клієнтам, стверджують автори BizTimes.

Читати далі →

Народження імені: IBM

Народження імені: IBMУ 1914-му році Томас Дж. Уотсон Сеньйор (Thomas J. Watson, Sr.) взяв у свої руки управління компанією Computing Tabulating Recording Co, що виробляла ножі для різання м’яса, ваги, а також перфокарти і табулятори (вид рахункової машини).

Читати далі →

Принципи платників податків

Принципи платників податківЕфективність державної служби зумовлена, окрім професійних характеристик службовців, також тим, наскільки вища ланка керівництва усвідомлює, що держслужбовці, по суті, є менеджерами, яких винаймають платники податків. У різних країнах існують рухи, які постійно нагадують про це чиновникам. Наприклад, Метью Еліот, виконавчий директор Британського Альянсу платників податків, та відомий європейський аналітик Лі Ротерхам сформулювали «Принципи платників податків», які повинні нагадувати всім нам про деякі базові особливості відносин між соціумом і державною службою.

Читати далі →

Під час кризи кожен займається маркетингом

Під час кризи кожен займається маркетингомХоча більшість українських компаній, схоже, не готові відразу погодитися з цим підходом, все ж Роберта Матусон (Roberta Matuson), авторка блогу Generation Integration, стверджує, що коли починається криза, компанія більше не може стояти на місці. Раніше для виживання їй не потрібно було нічого робити. Тепер же, коли “хвилі” стають все вищими та вищими, якщо ви не будете рухатися, вас дуже швидко “змиє”.

Читати далі →