Декілька способів заробити на споконвічній проблемі

Декілька способів заробити на споконвічній проблеміІноді не варто щось видумувати в пошуках блискучої ідеї для бізнесу. Достатньо просто згадати кілька споконвічних побутових проблем або дрібних неприємностей, які трапляються з кожним із нас практично щодня. Як не крути, але позбутися від них назавжди – не вийде, а от заробити на цьому непогані гроші цілком можливо.

Читати далі →

У вас є дві корови. Що при цьому пропонують робити різні бізнес-моделі?

У вас є дві корови. Що при цьому пропонують робити різні бізнес-моделі?Як на одному простому прикладі пояснити різноманітні підходи у корпоративних та політико-економічних моделях? Наведені у книзі «Різноманітні факти, що стосуються грошей» (“Harriman’s Money Miscellany”) напів-жартівливі описи основних політико-економічних теорій, тим не менше, не позбавлені раціонального зерна 🙂

Читати далі →

5 критичних кроків будь-якої маркетингової кампанії

5 критичних кроків будь-якої маркетингової кампаніїМаркетинг не визнає шаблонів. Завжди потрібно оцінювати ефективність того чи іншого інструмента, щоб розуміти, що працює у вашому конкретному випадку, а на що не варто навіть витрачати час. Та все ж, існують глобальні принципи, без яких не обходиться жодна по-справжньому успішна та ефективна маркетингова кампанія. Саме про них розповідає Антон Гладченко, автор блога Biz Times.

Читати далі →

Притча: Вивчення клієнта

Притча: Вивчення клієнтаОдного разу до Вчителя прийшов учень і сказав:

– Учитель, я вже тричі зустрівся з покупцем, але він не хоче купувати мій товар.

– Вивчай, – відповів Учитель.

Читати далі →

Перфекціонізм: Добре чи ні?

Перфекціонізм: Добре чи ні?Перфекціонізм (тобто бажання людини досягнути ідеального результату у будь-якій діяльності) лише на перший погляд здається позитивним явищем. По суті ж це “злодій”, який пожирає ваш час та енергію, не даючи нічого взамін. Як наслідок – він призводить до стресу, постійного відчуття напруги та виснаження. А результатом перфекціонізму стають не “перфектно” (тобто досконало) виконані завдання та проекти, а відсутність будь-якого результату взагалі, пишуть автори Management Issues.

Читати далі →

Обмежте швидкість! Можливо, настав час загальмувати

Обмежте швидкість! Можливо, прийшов час загальмуватиКоли відбуваються радикальні зміни у бізнес-середовищі, далеко не завжди розгін до максимальної швидкості є найкращою стратегією. Сет Годін (Seth Godin) розмірковує про нашу готовність до чутливого сприйняття тих радикальних змін, які поки що відбуваються майже непомітно, але карколомно змінять ринки вже в найближчі роки.

Читати далі →

Будьте демократичними у прийнятті рішення, і автократичними у його виконанні

Будьте демократичними у прийнятті рішення, і автократичними у його виконанніЗараз я проводжу дослідження впливу програм МВА на успіхи випускників бізнес-шкіл, і тому перетинаюся як з представниками українських бізнес-шкіл, так і з випускниками національних та іноземних програм МВА. І одна зустріч мене вразила.

Читати далі →

Про шість законів перебігу часу

Про шість законів перебігу часуУ багатьох виданнях і в Інтернеті зараз можна знайти безліч інформації про тайм-менеджмент. Безумовно, уміння управляти своїм часом – одна із найбільш важливих ознак, що характеризують ефективного керівника. Однак не варто забувати, що використання часу залежить від низки психологічних закономірностей. Вашій увазі пропонується шість так званих законів перебігу часу, з якими бажано ознайомитися не тільки керівникові.

Читати далі →

Краудсорсинг: Коли натовп – ваш персонал!

Краудсорсинг: Коли натовп - ваш персонал!Термін “краудсорсинг” вперше з’явився на сторінках журналу Wired. Чи можна було тоді припустити, що через кілька років слово “crowdsourcing” стане настільки розповсюдженим у всьому світі. Сьогодні ж поняття краудсорсинг (яке, вочевидь, походить від терміну “аутсорсинг”, тобто передача частини робіт компанії назовні) розширилося і певною мірою еволюціонувало, пише журнал Biz Times.

Читати далі →

Я хочу слухати розповіді

Я хочу розповідейЯк правильно представити свій бренд в умовах нової, інформаційної економіки і постійного зростання ролі соціальних медіа? Еймбер Наслунд (Amber Naslund) розмірковує про важливість формату розповіді для розвитку відносин з клієнтом.

Читати далі →