Цій японській фірмі, що виробляє електроніку, вже багато років. Починалася вона як шахтарська компанія, яку в 1904-му році заснував інженер Фузанозука Кухара.
Читати далі →Невидима конкурентна перевага
Бізнеси постійно перебувають у стані пошуку конкурентної переваги. Вони постійно намагаються дати відповідь на запитання: “Яким чином ми можемо стати найкращими в очах наших клієнтів?” На тему конкурентної переваги написано безліч літератури. Але сьогодні мені хотілося б поділитися думкою, опублікованою на відомому ресурсі Тома Пітерса (Tom Peters). Йдеться про “невидиму” конкурентну перевагу, якої можливо досягнути тільки у довгостроковому розрізі.
Читати далі →Інквізиторські методи підбору персоналу
У книзі “До чорта ціни! Створюйте цінність. Спін-продажі в нових умовах” є дуже цікава розповідь про адмірала Хаймена Ріковера (Hyman G. Rickover), засновника американського атомного підводного флоту. Він був генієм-ексцентриком. При відборі кандидатів на участь у програмі по створенню атомних підводних човнів він вдавався до методів, що відрізняються від загальноприйнятих, більше того – інквізиторським.
Читати далі →Не зважайте на тих, хто критикує вас
Користуватися соціальними медіа правильно – це означає економити зусилля і правильно розподіляти витрачений час. Нерідко наші емоційні переваги можуть навіть стати на перешкоді якісному просуванню бренду та довготривалому ефекту від PR. Треба чітко визначити, на яких людей «витрачати час». Сет Годін у своєму черговому пості розмірковує над правильною розстановкою пріоритетів у онлайн-спілкуванні.
Читати далі →Притча: Чи завжди клієнт правий?
Одного разу учень запитав Учителя:
– Учитель, серед бізнесменів існує така популярна фраза: “Клієнт завжди правий”. Скажи, із твого погляду, вона правильна?
– А ти не пробував сам пошукати відповідь на це питання? – запитав у свою чергу Вчитель.
Читати далі →10 ознак, які вказують, що вашій компанії НЕ ВАРТО користуватися Твіттером
Думаю, сьогодні вже нікому не потрібно пояснювати, що таке Twitter і з “чим його їдять”. Цей новітній сервіс мікроблогінгу зростає настільки стрімко, що можна лише розвести руками, дивуючись його успіху. Не дивно, що свої екаунти у ньому заводить все більше та більше глобальних корпорацій і різноманітних організацій. Для них Twitter – це насамперед маркетинговий інструмент, а також чудовий сервіс для безпосередньої взаємодії з клієнтами.
Читати далі →Декілька способів продати клієнтові його очікування
Для компанії черга – це один із показників того, що її товари або послуги користуються попитом і відповідають інтересам клієнтів. Але для клієнта – це витрата часу, що часто-густо відбувається у некомфортних умовах. Тому одні компанії зосереджуються на тому, як скоротити очікування, а інші – просто заробляють на ньому. Вашій увазі пропонується декілька подібних способів.
Читати далі →Офісні працівники, які частину робочого часу віддають особистим справам, працюють ефективніше
Поки український та й світовий менеджмент усіма силами бореться з неефективною витратою робочого часу своїх співробітників, встановлюючи на комп’ютери своїх підлеглих різноманітне шпигунське програмне забезпечення, університет Мельбурна провів дослідження, яке доводить, що відвідування (в розумних рамках) сайтів, не пов’язаних з основною роботою, насправді позитивно впливає на продуктивність праці офісних співробітників, передає Finance.ua.
Читати далі →Всеукраїнське опитування: скільки в країні «просунутих»?
За останні півтора-два тижні я отримав кілька, не менше двох, “зсувів свідомості”. Перший стався у Дніпропетровську. Аудиторія – маркетологи. Виступає відомий спікер із Києва, говорить на тему маркетингу, реклами, креативу.
Читати далі →Життя у Платонівській печері
Один із найвідоміших філософів бізнесу в світі, Том Морріс нещодавно розпочав вести записи у блозі інтернет-видання The Huffington Post. Автор численних популярних книжок про значення філософії і практичної мудрості для нашої професійної діяльності і життя (назва однієї з найвідоміших – “Якби Арістотель керував General Motors“), Том Морріс завжди викликає вибух натхнення у всіх, хто з ним спілкується. В останньому пості філософ розмірковує про образ Платонівської печери та його значимість для пояснення сьогоднішньої ситуації.
Читати далі →