Інноваційний підхід до управління – це та ланка, яка наразі може дозволити компаніям не лише пережити сьогоднішній шторм, а й вийти завтра з максимально розправленими вітрилами. Правда, за цей успіх варто платити ризиком – таке основне правило інновацій.
Читати далі →Бізнес-школа майбутнього від Ріната Ахметова
У 2006-му році ми писали про створення “українського Гарварда”, спонсованого Фондом Віктора Пінчука. Київська школа економіки – так доволі скромно звучить український “аналог Гарварда”, де на даний момент навчається близько 40 студентів. Як кажуть, не той калібр, особливо якщо порівняти з масштабним проектом російського олігарха Рубена Варданяна, президента створеної їм у тому ж році Московської школи управління СКОЛКОВО.
Читати далі →Наявність власного житла веде до безробіття…
Надзвичайно цікавими даними дослідження британського економіста Ендрю Освальда ділиться Антон Гладченко у блозі BizTimes. А присвячене воно власності та безробіттю. Виявляється, що наявність власного житла негативно впливає на показники працевлаштування в країні. Чи, простіше кажучи, чим більше людей володіє нерухомістю, тим вищий рівень безробіття!
Читати далі →Ніколи не наймайте «розумників»!
Джеймс Кілтс (James Kilts), блискучий антикризовий менеджер, у своїй книзі “Нічого зайвого. Філософія ведення бізнесу від СЕО Gillette” ділиться цікавими спостереженнями про підходи, якими керувалися в компанії Kraft при формуванні команди. Надто ж вони насторожено ставилися до “розумників” і “розумниць” 😉
Читати далі →Майбутнє Твіттера: Соціальна система CRM
Твіттер, як система, що останнім часом розвивається нечуваними темпами, перебуває на роздоріжжі у виборі стратегії і тактики монетизації. Але, на думку Джеремії Ов’янга, найкращою стратегією монетизації цього ресурсу є не реклама, що базується на концепції переходів за посиланнями, а використання потенціалу цього ресурсу як системи управління відносинами з клієнтами.
Читати далі →Як купити за $10, а продати за $35? Історія про мавп!
Колись давно у одному забутому поселенні у джунглях з’явився чоловік, який, зустрівши туземців, пообіцяв їм, що буде купувати їхніх мавп по $10. Мешканці чудово знали, що кількість мавп навколо надзвичайно велика і вони погодилися ловити їх для чоловіка за $10. Вони принесли чоловікові 1000 мавп і він із радістю всіх їх купив.
Читати далі →Притча: Традиції управління
Одного разу в Оксфордський університет приїхала велика делегація глав університетів різних країн. Не знайшовши ректора у своєму кабінеті, гості відправилися на його пошуки. Зрештою його знайшли в безлюдному університетському садку: він сидів на ослоні та безтурботно читав книгу.
Читати далі →Ідеальна робота. Яка вона?..
У світі є дуже мало ідеальних речей. Тому про них можна говорити тільки умовно. Але, якби ідеальна робота існувала, вона, безперечно, володіла б певними якостями. І саме про них розповідає Раджеш Сетті (Rajesh Setty), автор блога Life Beyond Code.
Читати далі →Народження імені: Hertz
У 1923-му році Джон Д. Хертц купив у Вальтера Якобса дванадцять автомобілів марки Ford Т для заснованого їм п’ять років тому власного маленького підприємства, яке надавало послуги з найму машин. Він пофарбував їх у жовтий колір – колір компанії, президентом якої він був й яка надавала автомобілі в прокат або для найму.
Маркетинг після рецесії
Поточна фаза економічного розвитку сильно змінює купівельні звички людей. Професор Гарвардської школи бізнесу Джон Квелч (John Quelch) нещодавно опублікував свої міркування стосовно того, як саме маркетологам слід готуватися до взаємодії з клієнтами після того, як криза закінчиться.
Читати далі →