Пам’ятаєте завдання з трьома невідомими? Там потрібно було зробити вибір між менеджерами А, Б, В. Напевно, Вам здалося, що воно із якогось тренінгу або навіть із кейсу МВА. Цілком ймовірно, що є подібні завдання, які служать елементом навчання менеджерів-управлінців. Але моє завдання з реального життя, і в ньому (в житті) цілком реальний директор звільнив не менш реального менеджера. Кого звільнили і яким чином – читайте далі.
Читати далі →Як отримати “роботу мрії”
Коли ми мріємо про “ідеальну” посаду – свідомість завжди “малює” безліч перешкод, які стають на заваді її досягнення. Але, замість того, щоб шукати собі “щось скромніше та реальніше” варто задатися питанням: “А яким чином досягнути мрії? Що для цього потрібно зробити?” Думаю, перелік порад від авторки блогу Brazen Careerist Пенелопи Транк (Penelope Trunk) стане вам у нагоді!
Читати далі →Книга до рани
Іноді здається, що Стівен Кові та Со (діти, внуки, інші родичі) перетворилися на таке собі маленьке підприємство для продукування «7 звичок для всіх». Після оригінальних «7 звичок високоефективних людей» з’явилися «7 звичок високоефективних родин», ба навіть «7 звичок високоефективних підлітків». Здається жодна цільова аудиторія не зможе обійтися без 7 звичок. Стівен видав навіть окрему книгу з назвою «8-ма звичка» (єдина з перекладених українською книг пана Кові).
Читати далі →Кілька способів підлестити клієнтові
Загальновідомо, що ринок доволі завзято рухається у бік кастомізації товарів. Усе, що може бути зроблене за замовленням і за особистими забаганками перевазі клієнта, повинне бути зроблене, тому що такі товари продаються найкраще.
Читати далі →Як «електронне врядування» може допомогти подолати корупцію?
Корупція гальмує подальший розвиток України. Купи грошей, які країна заробляє тяжкою працею, не доходять за призначенням, губляться на шляху, тобто не працюють. Вже стало поганою традицією цинічно глузувати над цим фактом, який далеко не обов’язково повинен мати місце. Але які кроки можуть якщо не подолати це явище, то принаймні зробити корупцію відносно невигідною?
Читати далі →Мільйони під ногами?
Я багато разів ловив себе на думці, що ідеї, які приносять гроші, настільки прості, що буквально лежать під ногами. Якось Олександр Реп’єв, відомий російський маркетолог, зазначив, що іноді перш ніж замовляти дорогу рекламну кампанію треба звернути увагу, чи почистили лід на сходах у ваш офіс. Інакше клієнти, які кинуться за вашим товаром у результаті реклами, розіб’ють собі лоби.
Читати далі →Пробники – найкращий спосіб отримати нових клієнтів
Дивовижно, як часто жадібність не дає змоги бізнесу отримувати додаткові прибутки. Адже якщо власник сам вірить в те, що його продукт вартий своєї ціни (або, що набагато краще – має для споживача вищу цінність, ніж встановлена на нього вартість) – тоді єдина причина, через яку потенційний клієнт ще не несе йому гроші – його необізнаність. Споживач сам не знає, що втрачає. Але варто лише йому показати це (дати безкоштовно або за якусь смішну ціну) – як потенційний клієнт перетвориться у реального і стане лояльним споживачем на довгі роки.
Читати далі →Як реагувати, коли про ваш бренд пишуть в онлайні
Метт Родс, керівник клієнтської групи Freshnetworks, у корпоративному блозі зачіпає два питання, які дуже часто ігноруються при розмові з клієнтами про їхню присутність в Інтернеті та використання соціальних медіа.
Читати далі →Як економити за допомогою e-learning?
Чи є щось у аудиторних заняттях таке, що не можна було б замінити сучасними засобами синхронного електронного навчання? Зараз, у епоху Web 2.0, багато таких інструментів безкоштовні, або користування ними недороге. Однак проблема в тому, що ми не встигаємо за прискореним розвитком цих засобів і часто-густо просто не знаємо про них.
Читати далі →Команда Management.com.ua здобула перемогу на турнірі “Що? Де? Коли? для управлінців”!
У середу 4-го лютого відбувся вже другий щорічний турнір “Що? Де? Коли? для управлінців”, організований інтернет-проектом Innovations.com.ua. Якщо ви пам’ятаєте – минулого разу команді “Management.com.ua” вдалося посісти третє місце у змаганні. Цього ж разу результат виявився ще більш вражаючим: у напруженій боротьбі, йдучи “нога в ногу” з найближчим переслідувачем (командою “S.H.A.” (Голден Телеком)), команді Management.com.ua таки вдалося здобути перемогу.
Читати далі →