Ось і випав довгоочікуваний сніг. Поки що не дуже холодно, але всеж стало трохи морозніше. Кілька тижнів тому, розглядаючи засніжені пейзажі з вагону поїзду, спіймав одну просту до неподобства думку: яка все ж таки гарна сніжна, холодна зима. Згадав дитинство: лижі, санчата, вязані рукавички, хокей…
Читати далі →Притча: Бізнес є бізнес…
Якось один багатий американець відвідав індійського гуру, який вважав себе найвеличнішим. Перед цим візитом гуру сказали, що багатій начебто збирається зробити дуже велике пожертвування на потреби його діяльності.
Читати далі →Історія найбільшої в Європі мережі супермаркетів “Ашан”
Люди, які мешкають у Києві, безперечно уже знають про феномен одного з найдешевших супермаркетів міста, який відкрився зовсім не так давно, але за рівнем цін вже спромігся потіснити навіть абсолютного лідера у цій сфері – супермаркет Метро. Йдеться, звісно ж про “Ашан” (Auchan).
Читати далі →Як виглядатимуть логотипи відомих брендів після кризи
Те, що анекдоти – найбільш позитивний прояв кризи, вже спробував довести в попередньому пості один із наших шановних авторів. І дійсно, найкращий спосіб подолати кризу – це сміх. Тому сьогодні вашій увазі пропонується креативна добірка “кризових” логотипів.
Читати далі →6 компетенцій лідера
На щорічній конференції, яка відбувається у інституті Едвардса Демінга (Edwards Deming Institute) Пітер Шольтс (Peter Scholtes) проголосив чудову промову про 6 основних компетенцій лідера, пишуть у блозі Curious Cat.
Читати далі →Гра в розумові хованки
Чи знаєте ви, як перетворити пошук вашого товару в гру? Пропоную застосувати так званий “принцип буккросінгу” (не чули?). Буккросінг – це “визволення” книжок, своєрідна гра в розумові хованки. Ціль – поділитися враженнями від прочитаного, “відправивши” книгу у “вільне плавання” в громадському місці. В основному її ховають під ослонами в парках, “закулісних” куточках ресторанчиків, розважальних центрів, в улюблених місцях різних тусовок.
Читати далі →Деякі правила в бізнесі можна обійти, інші – порушити…
Як і у всім відомому фільмі “Матриця”, у бізнесі також “деякі правила можна обійти, а інші – порушити”. Але головне – переконатися, що правила, які ви порушуєте, належать до розряду так званого “короткострокового” мислення, переконаний автор блогу Customer Evangelism.
Читати далі →Народження імені: Guiness
Коли Артур Гінесс заснував у 1759-му році в Дубліні пивоварний завод, він підписав орендний договір строком на 9000 років з орендною платою 15 ліврів у рік! Про міцний портер Guiness Stout дотепер говорять, що воду для його приготування беруть із ірландської річки Ліффай.
Читати далі →Ефект ореолу в маркетингу та менеджменті
Ефект ореолу (halo effect), як стверджує один із авторів блога Biztimes – це класичне відкриття у сфері соціальної психології. Ідея полягає в тому, що ми створюємо своє загальне враження про людину, базуючись на якійсь одній її рисі. Наприклад, якщо людина нам зовнішньо подобається – то ми швидш за все зробимо висновок, що вона володіє хорошим інтелектом, дружелюбна і інтелігентна.
Читати далі →Яким я маю бути під час кризи?
Про кризу вже всі все знають. Можу з впевненістю сказати, що якщо зараз увімкніти телевізор, – то принаймні 3 із 5 каналів будуть говорити і показувати кризу 🙂 Дивлячись на це все у мене виникло одне питання: А як мені бути під час кризи – що робити? Робити хоч щось чи взагалі нічого не робити, чи кардинально змінитися, а може виїхати нелегалом на Чукотку? :-)…
Читати далі →