Китай давно перетворився на центр уваги світової спільноти. Ярлик “Зроблено в Китаї” поволі перестає бути ознакою низької якості. Та користувачеві особливо й нікуди діватися – адже такий ярлик можна побачити на кожному другому товарі, продукті чи виробі. А буквально нещодавно журнал McKinsey Quarterly опублікував ще декілька аспектів, якими може здивувати нас Китай вже у найближчому майбутньому.
Читати далі →Притча: Підвищ ціну
Одного разу учень запитав:
– Учитель, мій конкурент знизив ціну на десять відсотків. У мене на чверть упали продажі. Що мені робити?
– Підвищ ціну, – сказав Учитель.
Читати далі →Ідеї бізнесу від Джейсона Фріда
Джейсон Фрід (Jason Fried), співзасновник компанії 37signals виступив на конференції Business of Software, на якій поділився власними ідеями бізнесу. Унікальність Джейсона полягає в тому, що більшість з його ідей цілковито суперечать так званим “аксіомам” бізнесу. Але, попри це, 37signals зуміла досягнути успіху і сьогодні непогано почуває себе у вибраній ніші, пишуть у блозі SellMe.
Читати далі →Друкер і бізнес-визначення
Як відомо, Пітер Друкер (Peter Druker), найповажніший бізнес-стратег і візіонер, якого тепер називають не інакше як “батько менеджменту”, полюбляв прості визначення відомих термінів. Кеннет Маковскі (Kenneth D. Makovsky), президент компанії Makovsky + Company, у своєму блозі виклав декілька таких цікавих (а іноді – провокативних) визначень-пояснень бізнес-термінів, які він знайшов у книгах Друкера.
Читати далі →Технології – критичний аспект роботи молодшого покоління
Вони виростали, завжди маючи доступ до інтернету та мобільного зв’язку. Тому не дивно, що молодші співробітники почувають себе не надто комфортно, коли на робочому місці хтось змушує відмовитися від мобільного зв’язку, соціальних мереж, сервісів миттєвих повідомлень, тощо. Іноді, навіть одного цього факту достатньо, щоб працівник серйозно задумався над можливістю зміни компанії, пише Management Issuses.
Читати далі →Нетривіальне рішення
Багато процвітаючих нині компаній у свій час запозичили ідеї й підходи компаній з інших галузей. І це, в принципі, не дивно. Але іноді такі запозичені рішення настільки нестандартні, що сприймаються багатьма просто як маячня.
Читати далі →10 ознак того, що ви нікого не надихаєте як керівник
Разом із падінням робочої моралі на фінансових ринках та непевності щодо економічної ситуації у світі – настав час керівникам компаній ще раз замислитися, наскільки хорошими управлінцями вони є, переконані у Business Week. Звісно, перш ніж ви зможете стати справжнім лідером, вам слід позбавитися тих якостей, які не можуть викликати у підлеглих жодного іншого почуття, окрім відрази.
Читати далі →Послуги для клієнта, який жадає легкого життя
Іноді клієнт буде вам вдячний (не просто скаже “дякую”, але й заплатить) тільки за те, що ви переупакуєте обрані або вже придбані їм товари. Наприклад, компанія Vuru заробляє на тому, що продає денні дози вітамінів і мінералів, упаковані персонально для кожного клієнта.
Читати далі →Криза в Україні. Що робити?
Це не тільки у металургів відбувається скорочення штатів – це відбувається у Києві, в офісах через дорогу. Відправляють у відпустку за свій рахунок, звільняють не тільки рядових співробітників, але й цілі відділи у великих компаніях. Поки що це не прийняло масовий характер, але, за моєю суб’єктивною оцінкою, не менш ніж 20 тисяч чоловік у Києві втратили роботу (або пішли у неоплачувану відпустку) тільки за останні 2 тижні жовтня. Оскільки я оптиміст – цифра дуже оптимістична. Криза вже поруч.
Читати далі →Як зміниться робоче середовище, коли до “керма” стануть представники покоління “Y”
Авторка блогу Brazen Careerist Пенелопа Транк (Penelope Trunk) ділиться деякими своїми спостереженнями щодо принципів роботи представників молодого покоління (так званого покоління “Y”). Ігреки ставляться до бізнесу інакше, ніж їхні старші колеги. Але, не залежно від вашого віку, що більш підготовлені ви до праці в нових умовах, то більша ймовірність того, що вам посміхнеться удача і ви зумієте досягнути успіху.
Читати далі →