Один француз переїхав в Америку і зайнявся там оптовою торгівлею французькими винами. Його фірма процвітала, росла і стала дуже знаменитою.
Читати далі →Кілька слів про маркетинг “втручань”, або Навіщо компанії “стріляють з гармати по горобцях”?
Чи доводилося вам коли-небудь чути крилату фразу: “стріляти з гармати по горобцях”? Думаю, цей вислів якнайкраще відображає сучасний стан справ у сферах інтернет-маркетингу та реклами в Україні. І хоча здоровий глузд підказує нам, що “мудрий в гору не піде” – часто рекламні агенції та ті компанії, які замовляють у них послуги, дотримуються цілковито протилежної думки. Вони витрачають шалені бюджети та зусилля, щоб отримати ефект, якого можна було досягнути устократ меншою “кров’ю”.
Читати далі →Погляд із того боку акваріуму
Вже два рази в житті мені доводилося працювати разом із дітьми співзасновників (інвесторів) компанії. За моїм спостереженням працювали вони більш… натхненно, ніж усередньому інші. Завжди готові до over time, завжди енергійні і, що особливо, в роботі завжди уважні до деталей. Ось це останнє мені відразу впало в око.
Читати далі →Український бізнес vs китайське виробництво. Чому Китай?
Якщо Ви ніколи не купували товар з етикеткою “Made in China”, то напевно, Ви ніколи нічого не купували.
Історія відносин України та Китаю налічує не одну сотню років. Ні, звичайно, українські гетьмани не були в якості послів в Піднебесній, але в якості покупців або продавців – цілком можливо 🙂
Читати далі →Народження імені: Gillette
Зовнішність комівояжера повинна бути бездоганною: акуратна стрижка, елегантний костюм і, найголовніше, чисто виголене обличчя. Кінг Кемп Жіллетт беззастережно додержувався цих порад, на які був щедрий комерційний директор фірми, що торгувала скобяними виробами.
Читати далі →Можливо, ваш керівник справді вас ненавидить
Як говориться у відомому анекдоті: “Той факт, що ви шизофренік, ще не означає, що за вами ніхто не стежить”. А отже ті працівники, які з якихось причин вирішили, що керівник їх недолюблює – можуть виявитися правими.
Читати далі →Спробуйте побачити трохи Ейнштейна в собі
“Підприємці мають набагато більше спільних рис із Ейнштейном, ніж вони можуть припустити”, – стверджує Майк Верлінг (Mike Werling) у статті “10 Traits Entrepreneurs and Einstein Share”, опублікованої на Entrepreneur.com. І, маю визнати, досить переконливо викладає свої цікаві спостереження.
Читати далі →Як стати найгіршим керівником у світі
Не знаю, навіщо вам це може знадобитися, але видання Management-Issues ділиться зі своїми читачами порадами, що слід робити, щоб стати найгіршим керівником у світі. Виявляється – це зовсім не складно. А особливо, зважаючи на скрутну економічну ситуацію на світовому ринку праці, яка дає вам повне право почуватися розлюченим. В свою чергу злість – це ключова навичка будь-якого керівника-покидька!
Читати далі →Видавництво книжок в Україні
А Ви любите читати книжки?
Я люблю. Завдяки великій кількості відряджень вдається читати багато і часто 🙂 В дорозі, звичайно. Книги заспокоюють, розслаблюють, повчають, розвивають образне мислення, дають нові ідеї, розважають, присипляють, радують, розчаровують і багато чого іншого. Ось уже не одне сторіччя гарна книжка – це не просто книжка, а бізнес. Про це й піде мова у відеопості.
Закінчився другий тур змагання GMC-2008. Фінальні результати
Ось і закінчився останній етап другого туру змагання, за яким ми з інтересом спостерігали протягом більш, ніж місяця. У п’ятницю 17-го жовтня у клубі DISCO RADIO HALL відбувся глобальний гала-коктейль, куди було запрошено всіх учасників другого туру змагання. Ніхто із учасників не знав про фінальні результати до гала-коктейлю – тому було дуже гаряче! Менеджерів і талановитих управлінців розворушив запальний Кузьма із гурту Скрябін. Сьогодні ж, нарешті, ми маємо змогу познайомити вас із фінальними результатами другого туру.
Читати далі →