Друкер і бізнес-визначення

Друкер і бізнес-визначенняЯк відомо, Пітер Друкер (Peter Druker), найповажніший бізнес-стратег і візіонер, якого тепер називають не інакше як “батько менеджменту”, полюбляв прості визначення відомих термінів. Кеннет Маковскі (Kenneth D. Makovsky), президент компанії Makovsky + Company, у своєму блозі виклав декілька таких цікавих (а іноді – провокативних) визначень-пояснень бізнес-термінів, які він знайшов у книгах Друкера.

Читати далі →

Технології – критичний аспект роботи молодшого покоління

Технології - критичний аспект роботи молодшого поколінняВони виростали, завжди маючи доступ до інтернету та мобільного зв’язку. Тому не дивно, що молодші співробітники почувають себе не надто комфортно, коли на робочому місці хтось змушує відмовитися від мобільного зв’язку, соціальних мереж, сервісів миттєвих повідомлень, тощо. Іноді, навіть одного цього факту достатньо, щоб працівник серйозно задумався над можливістю зміни компанії, пише Management Issuses.

Читати далі →

Нетривіальне рішення

Нетривіальне рішенняБагато процвітаючих нині компаній у свій час запозичили ідеї й підходи компаній з інших галузей. І це, в принципі, не дивно. Але іноді такі запозичені рішення настільки нестандартні, що сприймаються багатьма просто як маячня.

Читати далі →

10 ознак того, що ви нікого не надихаєте як керівник

10 ознак того, що ви нікого не надихаєте як керівникРазом із падінням робочої моралі на фінансових ринках та непевності щодо економічної ситуації у світі – настав час керівникам компаній ще раз замислитися, наскільки хорошими управлінцями вони є, переконані у Business Week. Звісно, перш ніж ви зможете стати справжнім лідером, вам слід позбавитися тих якостей, які не можуть викликати у підлеглих жодного іншого почуття, окрім відрази.

Читати далі →

Послуги для клієнта, який жадає легкого життя

Послуги для клієнта, який жадає легкого життяІноді клієнт буде вам вдячний (не просто скаже “дякую”, але й заплатить) тільки за те, що ви переупакуєте обрані або вже придбані їм товари. Наприклад, компанія Vuru заробляє на тому, що продає денні дози вітамінів і мінералів, упаковані персонально для кожного клієнта.

Читати далі →

Криза в Україні. Що робити?

Криза в Україні. Що робити?Це не тільки у металургів відбувається скорочення штатів – це відбувається у Києві, в офісах через дорогу. Відправляють у відпустку за свій рахунок, звільняють не тільки рядових співробітників, але й цілі відділи у великих компаніях. Поки що це не прийняло масовий характер, але, за моєю суб’єктивною оцінкою, не менш ніж 20 тисяч чоловік у Києві втратили роботу (або пішли у неоплачувану відпустку) тільки за останні 2 тижні жовтня. Оскільки я оптиміст – цифра дуже оптимістична. Криза вже поруч.

Читати далі →

Як зміниться робоче середовище, коли до “керма” стануть представники покоління “Y”

Як зміниться робоче середовище, коли до керма стануть представники покоління YАвторка блогу Brazen Careerist Пенелопа Транк (Penelope Trunk) ділиться деякими своїми спостереженнями щодо принципів роботи представників молодого покоління (так званого покоління “Y”). Ігреки ставляться до бізнесу інакше, ніж їхні старші колеги. Але, не залежно від вашого віку, що більш підготовлені ви до праці в нових умовах, то більша ймовірність того, що вам посміхнеться удача і ви зумієте досягнути успіху.

Читати далі →

Притча про кризу

Притча про кризуОдин француз переїхав в Америку і зайнявся там оптовою торгівлею французькими винами. Його фірма процвітала, росла і стала дуже знаменитою.

Читати далі →

Кілька слів про маркетинг “втручань”, або Навіщо компанії “стріляють з гармати по горобцях”?

Кілька слів про маркетинг втручань, або Навіщо компанії стріляють з гармати по горобцях?Чи доводилося вам коли-небудь чути крилату фразу: “стріляти з гармати по горобцях”? Думаю, цей вислів якнайкраще відображає сучасний стан справ у сферах інтернет-маркетингу та реклами в Україні. І хоча здоровий глузд підказує нам, що “мудрий в гору не піде” – часто рекламні агенції та ті компанії, які замовляють у них послуги, дотримуються цілковито протилежної думки. Вони витрачають шалені бюджети та зусилля, щоб отримати ефект, якого можна було досягнути устократ меншою “кров’ю”.

Читати далі →

Погляд із того боку акваріуму

Погляд із того боку акваріумуВже два рази в житті мені доводилося працювати разом із дітьми співзасновників (інвесторів) компанії. За моїм спостереженням працювали вони більш… натхненно, ніж усередньому інші. Завжди готові до over time, завжди енергійні і, що особливо, в роботі завжди уважні до деталей. Ось це останнє мені відразу впало в око.

Читати далі →