Національна авіакомпанія Нової Зеландії шукає лисих пасажирів для того, щоб втілити нову концепцію своєї рекламної кампанії, передає BBC News. Власники компанії хочуть найняти 50 пасажирів, чиї черепи виконуватимуть роль рекламного майданчика. На них буде розміщуватись повідомлення про новий реєстраційний сервіс авіакомпанії.
Пошук майбутнього від Марісси Майєр, віце-президента Google
У цьому місяці компанії Google виповнилося 10 років. “Зараз ми зробили 90% із того, що можна було зробити в області пошуку; залишилося всього 10%, але вони найскладніші”, – пише в офіційному блозі Google Марісса Майєр (Marissa Meyer), віце-президент компанії. Усім відомий закон Парето говорить про співвідношення 80-20, але Марісса впевнена, що в пошуку досліджено вже 90%, цитує SEONews.
Не має жодного значення, чим саме ви займаєтесь
Ви можете копати котловани, а можете керувати їх будівництвом. Можете днями і ночами телефонувати потенційним клієнтам, а можете їздити світом у пошуках фотографій для журнала. Можете викладати літературу дошкільнятам, а можете повести експедицію в забуті джунглі Амазонки. Не має жодного значення, чим ви займаєтесь. Головне – робити це трішечки краще, ніж всі інші, стверджує автор проекту “Ефективна людина” Олексій Глазков.
Притча: Їжак і Лисиця
Один із найвидатніших філософів XX століття cер Ісайя Берлін (Isaiah Berlin) у своєму знаменитому есе “Їжак і Лисиця” поділив світ на “їжаків” і “лисиць”, опираючись на давньогрецьку притчу.
Результати жеребкування 2-туру змагання Global Management Challenge 2008
Минуло літо, і ми знову повертаємося до спостереження за успіхами двох команд Management.com.ua у глобальному змаганні з менеджменту GMC-2008. Найбільш уважні пам’ятають, що 8 вересня (тобто позавчора) стартував другий тур змагання, який, як і перший, складатиметься з п’яти етапів. І поки ми очікуємо перших результатів (які з’являться наступного тижня), поділимося результатами жеребкування, проведеного напередодні.
Як позбутися покупця за 10 секунд?
Якщо ви хочете, щоб потенційний споживач назавжди забув про ваш товар, як про страшний сон, то спробуйте притримуватися нижченаведених “порад” від професіоналів.
Як досягнути майстерності краху
Ніхто не любить “програвати”. Втім – це частина людської сутності. Іноді складається враження, що люди, які досягнули успіху, мають імунітет до поразок та провалів. А якщо уважніше дослідити історію становлення таких людей – можна звернути увагу, що вони помилялися анітрохи не менше, ніж будь-хто інший. Що було відмінним – то це їхнє ставлення до “поразок”.
Діти ставляться до брендів як до друзів
“Мамо, купи мені косметику Лореаль” – просить 5-літня дівчинка.
“Що!? Але ж ти ще зовсім маленька”.
“А в рекламі вони говорять, що я цього гідна…”
БЕЗКОШТОВНО! Але якою ціною?
Всі ми любимо “халяву”. Але інколи, в гонитві за безкоштовностями, ми приймаємо незважені рішення. Адже існує ціна, яку ми ніколи не будемо навіть порівнювати з іншими цінами. На відміну від інших цін, саме вона збуджує у нас бажання отримати цю річ. Інколи, вона змушує нас діяти неадекватно, затуманює нашу свідомість. І ця ціна… “безкоштовно”.
10 найгучніших проектів Уанет, що провалилися
Причиною невдачі інтернет-проекту майже завжди стає або відсутність чіткої стратегії розвитку в керівників проекту, або ж завищені очікування інвесторів, які потім змінюються розчаруваннями й, відповідно, відмовою від фінансування. Щоправда, у нас ніякого краху не було: українські домени закривалися тихо, тому витрачені на них кошти можна оцінити тільки побічно, пише газета “Діло”.