“Мамо, купи мені косметику Лореаль” – просить 5-літня дівчинка.
“Що!? Але ж ти ще зовсім маленька”.
“А в рекламі вони говорять, що я цього гідна…”
БЕЗКОШТОВНО! Але якою ціною?
Всі ми любимо “халяву”. Але інколи, в гонитві за безкоштовностями, ми приймаємо незважені рішення. Адже існує ціна, яку ми ніколи не будемо навіть порівнювати з іншими цінами. На відміну від інших цін, саме вона збуджує у нас бажання отримати цю річ. Інколи, вона змушує нас діяти неадекватно, затуманює нашу свідомість. І ця ціна… “безкоштовно”.
Читати далі →10 найгучніших проектів Уанет, що провалилися
Причиною невдачі інтернет-проекту майже завжди стає або відсутність чіткої стратегії розвитку в керівників проекту, або ж завищені очікування інвесторів, які потім змінюються розчаруваннями й, відповідно, відмовою від фінансування. Щоправда, у нас ніякого краху не було: українські домени закривалися тихо, тому витрачені на них кошти можна оцінити тільки побічно, пише газета “Діло”.
Читати далі →5 найбагатших людей всіх часів та народів
Хто найбагатша людина в історії людства? Біл Гейтс? Уорен Баффет? Ніхто не заперечує, що вони дуже і дуже багаті, але до справжніх багатіїв їм далеко. Найбагатшою людиною всіх часів та народів (вимірюючи статок у відсотках від національної економіки) був Джон Рокфеллер. Порівняно з його статками, Гейтс та Баффет виглядають жебраками.
Читати далі →Кілька уроків від Apple Store
У нашому блозі дуже багато постів присвячено компанії Google. І це не дивно. За кількістю інноваційних рішень, неординарних підходів до організації праці та управлінню з нею навряд чи зможе хтось зрівнятися. Однак є компанія, що працює у сфері високих технологій, якій має бути прикута не менша пильність з нашого боку. Звичайно ж, це компанія Apple.
Читати далі →Сервіс “на грані фантастики”, або Історія однієї покупки…
Громадяни розвинутих країн, які приїжджають до України, частенько відзначають дві особливості нашої держави: майже тотальну відсутність сервісу (не залежно ні від рівня компанії, ні від кількості грошей, які клієнт готовий потратити) і майже абсолютну аморфність людей, які готові продовжувати терпіти таку відсутність сервісу, а іноді – навіть відверте нахабсво з боку персоналу компаній, клієнтами яких вони є. Подали охололу страву в ресторані… – з ким не буває. Нечемно повелися на касі в банку… – вони ж також люди. Не провели належної консультації при виборі складного товару… – ну за всіма ж не встигнеш. Не виконали обіцянок, наданих під час придбання товару чи послуги… – ну може це востаннє і більше не повториться.
Читати далі →Народження імені: ESSO
Не може бути! 1 листопада 1972-го року Standard Oil Company, розташована в Нью-Джерсі, оголосила, що змінює свою назву, якій уже 90 років, на Exxon Corporation. Вона відмовляється від Esso, марки, відомої в усьому світі, на користь нової назви марки Exxon. Але якщо Esso вже більше 25-ти років має ім’я Exxon, чому ж у Франції все ще можна зустріти автозаправні станції Esso, пофарбовані в синій і червоний кольори?
Читати далі →Ви довіряєте йому? Він слухає Вас? Ви порекомендуєте його?
На ці питання про власного доктора пацієнтів просить відповісти нещодавно створений у Британії веб-сайт www.iwantgreatcare.org (дослівно: я-хочу-якісної-допомоги.org). Якби ми були британцями, ми могли б зайти на сайт і по кожному з трьох питань поставити своєму лікарю оцінку від 0 до 100 балів. А також знаходити лікаря з найкращими оцінками та відгуками. Щоправда, багато лікарів не тільки не розділяють ентузіазму щодо такого сайту, але й бурхливо проявляють обурення змішане з панікою.
Читати далі →Рухаємо меблі або Чому креативні сесії та наради часто перетворюються на порожню трату часу?
Добре, коли співробітники компанії спілкуються між собою та діляться ідеями. Погано – коли щоденні креативні мітинги перетворюються на формальність – своєрідний ритуал, коли вже ніхто не може пояснити, навіщо це потрібно, але кожен продовжує його дотримуватися, бо “так заведено”! І біда навіть не у численних зібраннях, які, по-суті, є не чим іншим, ніж порожньою тратою часу, а радше у безкінечних розмовах, які, здається, триватимуть вічно, але, попри це – так нікуди й не приведуть.
Читати далі →Притча: Сила грошей
Одного разу Мулла Насреддін вирішив перевірити правдивість приказки “Гроші до грошей притягуються”, відправився на базар і непомітно кинув одну монету на тацю міняли.
Читати далі →