Проведення маркетингових досліджень багато значить для компаній. Це скаже вам будь-який маркетолог. Однак, варто розуміти, що будь-яке дослідження не є аксіомою і в кінцевому рахунку саме підприємець вирішує – запускати продукт у виробництво, чи ні. Дослідження здатне забезпечити керівника додатковою інформацією, яка допомагає прийняти правильне рішення. Але цілком ймовірно, що результати дослідження виявляться помилковими. Адже виведення нового продукту на ринок далеко не завжди є логічним, передає BizTimes.
Читати далі →Народження імені: Duralex
Одного чудового дня 1952-го року в офіс фірми Saint-Gobain, що в 1939-му році запатентувала марку Duralex для посуду з небиткого вогнетривкого скла, прийшов із візитом італієць по імені Альберто Квентін, головний конкурент фірми. У цієї людини була одна нестерпна звичка: він брав ліцензії й засновував торговельні марки на продукцію, дуже схожу на ту, що робила Saint-Gobain, внаслідок чого між ними завжди виникали грошові суперечки.
Читати далі →5 особистісних навичок, на які варто звернути увагу при підборі кандидата
HR-менеджери, які відповідають за найом персоналу, зазвичай в першу чергу звертають увагу на комп’ютерні навички, освіту та робочий досвід кандидатів. Втім, існує набір інших навичок, які дають змогу кандидатові легше пристосовуватися до корпоративної культури компанії. Це так звані “особистісні навички”. Але що робити, якщо вибір постає між більш досвідченим кандидатом та кандидатом із кращими особистісними навичками? Часто виявляється вигідніше обрати саме другого кандидата, стверджують у блозі Asia Pacific Headhunter.
Читати далі →Glassdoor: прозорість забезпечена
В англомовному сегменті Інтернет з’явився цікавий стартап – Glassdoor. Сайт із красномовною назвою (скляні двері) пропонує можливість відвідувачам анонімно публікувати огляди зарплат і описувати загальні умови роботи у своїх компаніях. Крім того, відвідувачі можуть самостійно оцінювати корпоративних лідерів.
Читати далі →Вірусний маркетинг: Онлайн VS Оффлайн
Люди, які у власних цілях досліджують товари в Інтернеті, вважаються надійним джерелом порад про продукти та сервіси, порівняно з тими людьми, які не проводять таких досліджень. Такі дані нового дослідження компанії BigResearch, в якому взяло участь 15 727 респондентів, опублікованого на сторінках блогу Church of the Customer.
Читати далі →5 унікальних продуктів, які прославили своїх творців
На одному зі своїх виступів знаменитий американський інвестор Гай Кавасакі (Guy Kawasaki) показував початківцям-стартаперам, як він бачить маркетинг. Він показав їм невеликий графік, на якому вертикальною лінією була унікальність продукту (вище = унікальніше), а горизонтальною – потреба людей у цьому продукті, передає BizTimes. Посміхнувшись, Гай сказав, що допоможе всім слухачам зекономити 100 тисяч доларів на курсі MBA, пояснивши, що таке хороший маркетинг.
Читати далі →Блогоповноцінність лідерів Fortune 500
Як ви думаєте, наскільки корпоративний блогінг розповсюджений серед великих корпорацій? Виявляється, гіганти галузей не дуже охоче підтримують ідею створення й ведення свого корпоративного блога. Наприклад, серед компаній списку Fortune 500 таких налічується ледве більше 11%.
Читати далі →Чи справді ваші люди – ваш найдорожчий актив?
Якби ваші люди справді були найдорожчим активом вашої компанії – тоді навряд чи ви “кричали” про це на кожному кроці, переконана Роберта Матусон (Roberta Matuson), авторка блогу Generation Integration. “Наші люди – наш найцінніший актив”, – це, вочевидь, одна із найпопулярніших фраз нового століття. Введіть цю фразу англійською мовою у Google – і ви отримаєте більше 500 000 результатів. Але чи зможете ви назвати хоча б 10 компаній, у яких цей лозунг по-справжньому втілюється у життя?
Читати далі →Microsoft придбала “убивцю Google”
Microsoft все ще не полишає надії “наздогнати і перегнати” Google. Тепер, після невдалої спроби придбати Yahoo!, своє обачливе око корпорація поклала на семантичну пошукову систему Powerset.
Читати далі →Хороший продукт – поганий бренд!
У попередніх записах ми вже згадували про тематичний блог Лори Райс – однієї з найвідоміших світових спеціалістів у сфері брендінгу – The Origin of Brands Blog. Саме в ньому Лора ділиться своїми думками та відкриттями щодо провідних світових брендів, а часом доволі цікаві прогнози щодо майбутнього їх розвитку. Вона стверджує, що наявність хорошої ідеї і чудового продукту не гарантує того, що ви зможете створити бренд і досягнути успіху в бізнесі.
Читати далі →