Кожен мудрий власник та керівник бізнесу знає, що з точки зору довгострокової перспективи, пропонувати споживачам потрібно цінність, а не бренд. Тільки так компанія може досягнути успішності. Втім, значна частина псевдо-бренд-менеджерів та людей, які прийшли в бізнес тільки для того, щоб “зняти вершки” поступають із точністю до навпаки. Вони створюють у кращому разі дуже посередній продукт, а для того, щоб продати його – вкладають значні кошти у створення бренду.
Як сказати “НІ” своєму керівникові?
Керівники також можуть помилятися. Але як сказати про помилку тому, хто контролює вашу роботу, кар’єру і має неабиякий вплив на якість вашого особистого життя? Відповідь на це запитання спробували дати автори Management Issues.
Нав’язлива реклама у офлайні
Повертаючись із роботи додому, я проходжу через кілька імпровізованих “рекламних точок”. Розміщені вони біля торгівельного центру або на майданчику перед поштамтом, який знаходиться на моєму шляху. Рекламні точки – це місце роботи промоутерів. Переважно – юнаків і дівчат студентського віку, які займаються розповсюдженням листівок найрізноманітнішого змісту. Починаючи від послуг масажиста, і закінчуючи супер-вигідними комплексними обідами місцевого ресторанчику “Обжиралово і Ко”.
Google знову розібрали по гвинтиках
Я вже неодноразово акцентував увагу нашої шановної аудиторії Management.com.ua на унікальні особливості корпоративної культури Google. Інформація, що накопичується, розміщується в тематичному форумі. В останньому номері російській версії Harvard Business Review вийшла досить цікава стаття Балу Айєра (Bala Iyer) і Томаса Дейвенпорта (Thomas H. Davenport) “Розбираємо по гвинтикам: інноваційний механізм Google”, де інноваціям, унікальним підходам і корпоративній культурі пошукового гіганта у черговий раз приділяється гідне місце.
Кожен шостий працівник ніколи не заговорить про підвищення
Розмови про підвищення заробітної платні ніколи не були легкими. Втім, якщо деякі співробітники все-таки спромагаються на таку розмову – кожен шостий працівник стверджує, що ніколи у житті не піде на такий крок. Принаймні, саме такі дані HR-дослідження, проведеного компанією Ceridian та опублікованого на Management Issues.
Книжковий кролик
В Інтернеті зараз налічується величезна кількість магазинів, що торгують книгами. Всі вони мають приблизно однакову функціональність і сервіси. Однак інтернет-магазин BookRabbit, створений британськими розробниками, вигідно вирізняється серед загальної маси і змушує своїх покупців повертатися сюди знову і знову.
Неочевидні принципи лояльності
Абсолютна більшість компаній чомусь вважають, що найкращий спосіб задовольнити споживачів – це переконатися, що всі вони отримують однаково високий рівень сервісу, а всі працівники компанії на 100% дотримуються прописаних процедур та процесів… Але, на думку авторів блогу Customer Evangelism – це хибне мислення.
5 продуктів, в успіх яких не вірили маркетингові дослідження
Проведення маркетингових досліджень багато значить для компаній. Це скаже вам будь-який маркетолог. Однак, варто розуміти, що будь-яке дослідження не є аксіомою і в кінцевому рахунку саме підприємець вирішує – запускати продукт у виробництво, чи ні. Дослідження здатне забезпечити керівника додатковою інформацією, яка допомагає прийняти правильне рішення. Але цілком ймовірно, що результати дослідження виявляться помилковими. Адже виведення нового продукту на ринок далеко не завжди є логічним, передає BizTimes.
Народження імені: Duralex
Одного чудового дня 1952-го року в офіс фірми Saint-Gobain, що в 1939-му році запатентувала марку Duralex для посуду з небиткого вогнетривкого скла, прийшов із візитом італієць по імені Альберто Квентін, головний конкурент фірми. У цієї людини була одна нестерпна звичка: він брав ліцензії й засновував торговельні марки на продукцію, дуже схожу на ту, що робила Saint-Gobain, внаслідок чого між ними завжди виникали грошові суперечки.
5 особистісних навичок, на які варто звернути увагу при підборі кандидата
HR-менеджери, які відповідають за найом персоналу, зазвичай в першу чергу звертають увагу на комп’ютерні навички, освіту та робочий досвід кандидатів. Втім, існує набір інших навичок, які дають змогу кандидатові легше пристосовуватися до корпоративної культури компанії. Це так звані “особистісні навички”. Але що робити, якщо вибір постає між більш досвідченим кандидатом та кандидатом із кращими особистісними навичками? Часто виявляється вигідніше обрати саме другого кандидата, стверджують у блозі Asia Pacific Headhunter.